MULTİMEDYADA MELİS VE SERKAN ÇİFTİMİZ VAR.
İYİ OKUMALAR...
&&&
O kızla Eymen'i orada bırakıp gittim. Seni almaya geldim ne demek yaa? Ama böyle dediğine göre kesin eski sevgilisi falan Eymen beyin. Hangi cesaretle diyecek başka. Ya da hala sevgilisidir. Bana neden uzak davrandığı belli oldu şimdi, aklında o kız varmış ve bana mesafe açmış. Ne diyebilirim ki. İnsan kalbinin ritmini değiştiren kişiyi niye seçemiyor? Yaa benim kalbim. Niye artık sözümü dinlemeyip Eymen'i görünce sanki hiç atmıyormuş gibi atmaya başlıyor? Nedir bu? Ben Eymen'e bunları hissederken o ise beni tek gecelik ucuz bir kız gibi görüyor yaa. Ve ben bunlara rağmen neden kalbime sözüm geçmiyor? Kalbim neden hep onu haklı çıkartma çabasında? Kaç yıldır beynimle aynı düşünen kalp neden şimdi bana ihanet ediyor? Yok işte bunların hiç biride cevabım yok. Hayır tabi ki de Eymen'e aşık falan değilim. O egoiste aşık olacak kadar kafayı yemedim hatta hoşlantı bile yok düşünün artık. Galiba bunların hepsi onun gizeminden kaynaklanıyor. Evet evet gizeminden yoksa neden böyle olayım. O benle konuşmayınca kendimi sanki o kalabalığın içinde kimsesiz ve yalnız hissediyorum. Ateş'in yanındayken aldığım güvenden Eymen'de de var. Bu nasıl oluyor bilmiyorum ama Eymen'in yanındayken kendimi dokunulmaz hissediyorum. Ulaşılmaz, özel, güvende... O güldüğünde sanki bulutların üstünde olduğumu hissediyorum. Neden böyle ona cevabım yok işte. Bu sadece gizemden mi artık ona da bir cevabım yok. O benle ilk zamanlardaki gibi konuşsaydı didişseydik hatta kavga etseydik ama yinede konuşma olsaydı. Şimdi ki gibi her sözünde kalbimi delip geçen sözler yerine çok bilmiş ukala falan deseydi. Hem o daha benden özür de dilemedi. Özür sayısı giderek artıyor. Ahh ne diyorum ben...
Bugün derslerim bittiğinde amfiden çıktım. Şu gelen değişim kızını Eymen'in peşinden giderken gördüm. Sok sok gözüme gözüme sok zaten Eymen Bey. Nolcak ki? Ben Eymen'in arkasından bakarken Melis geldi yanıma
"Konuşalım mı?" dedi. Melis'te bir süredir durgunluk vardı ama ben kendim yüzünden ona vakit bile ayıramamıştım. Ben Eymen'i düşünürken kardeşimi unuttum. Zaten sorsam da Melis istemeden ağzından tek kelime alamazdım orası ayrıda. O hiçbir şeyden emin olmadan konuşmak istemez kimseyle. Zaten benden başka kimseye de derdini anlatmaz.
"Tamam konuşalım bence de. " dedim tebessüm edip.
"Bizim yerimize gidelim. " dedi. Demek ki kardeşimin içinde fırtınalar kopuyormuş da ben görmemişim nasıl fark etmem bunu ben. Ve evet kafa dinlemek için bazı yerlerimiz var. Genelde hep Melis'le geldiğimiz bir yer. Şehrin şaşalı ışıklarından, gereksiz gürültüsünden kurtulduğumuz temiz hava alıp yıldızları izlediğimiz bir uçurum kenarı.
Uçuruma kenarına gittiğimiz de Melis'le arabalardan inip uçurumdan aşağı ayaklarımızı sarkıtıp uzandık. Gökyüzündeki parlak yıldızlara bakıp Melis'in kendini hazır hissedip konuşmasını bekledim. Melis öyle her şeyi herkese anlatan birisi değil veya bir anda her şeyi anlata bilen. Duygu'yla Naz'a bile anlatamaz bazı konuları. Evet Melis ne kadar cesur bir kız gibi görünse de aslında bazı konularda oldukça utangaç bir kızdır. Melis söze girdi
"Ece biliyor musun bana ne olduğunu anlayamıyorum." Ben tam bir şey diyecektim ki beni susturup
"Nolur bunları demeye bir daha cesaret edemeye bilirim. Sadece dinle. " dedi. Gözlerimi yumup kafamı salladım onu onaylamak için.
"Onu gördüğümde kalbim sanki maraton koşusunda gibi. Beni üzerken aynı zamanda da sevindire biliyor. O konuşunca nefesim kesiliyor. Gülümsediğinde midemde kelebek değil resmen filer tepiniyor. Gözlerine bakınca sadece onu görüyorum, diğer herkes kayboluyor sadece o ve ben ama çok uzun da bakamıyorum. Cesaret edemiyorum işte. Ben herkese lafımı çekinmeden söylerken, söylediğim sözlerden hiçbir zaman pişman olmazken ona laf çarpınca acaba üzüldü mü ki diye hemen pişman oluyorum. İlk başlarda sadece salakça aptal bir sebepten dolayı olduğunu düşündüm zamanla geçer dedim. Ama geçmiyor Ece giderek büyüyor bu. O yanımda başka bir kızdan bahsedince kalbim sanki yerinden sökülüyor. Kan damarımdan geri çekiliyor. Canım yanıyor hem de çok canım yanıyor. Beni bazen öyle bir koruyor ki diyorum bu galiba beni seviyor sonra göz göze geliyoruz, kendimi o gözün içinde kaybediyorum ama biraz sonra bir laf söylüyor bu mu beni seviyor biraz önce bulutların üstüne çıkaran bu muydu beni diyorum. " dedi. Melis bu konulardan bahsetmeyen kız şimdi neler diyor. Aşık olmuş benim bir tanem. Ama kime? Melis ayağa kalkınca bende kalktım. Sonra devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER DAİM SEN
ChickLitEce Aras kendini ispatlamak için Konya'da okur. Ama artık dönme vakti gelmiştir. Önder Aras torununu artık yanında olmasını ister. Ece dedesinin isteği üzerine kendi üniversiteleri olan Özel Aras Üniversitesine gelir. Her şey şimdi başlıyordur...