7. BÖLÜM EYMEN ASRIN

288 24 10
                                    

Multimedya Eymen ASRIN
İyi okumalar...
¤¤¤

Eymen'in ağzından :

Üniversitenin ilk günü okula gitmedim. Daha doğrusu geç kalktım ve sonrasında gitmek istemedim. Arabaya atladım ve bir avmnin önünden geçerken acıktığımı fark ettim. AVM'ye girip dominosta pizzayı yedim. Soğuk kahvemi de aldım ve giderken lavaboya giden bir kız bana çarptı. Kahvede olduğu gibi üstüne döküldü. Kahvede boşa gitti offf. Kız bir anda

"Sen ne yaptığını sanıyorsun gerizekalı salak off. Üstüm mahvoldu."diye cırlamaya başladı. Bir süre yüzüme baktı. Sonra kaşlarını çatıp tekrar cırlayacaktı ki susturdum kulaklarıma daha fazla zarar veremem. Cüzdanımdan bir miktar para çıkartıp eline verdim. Hiç uğraşamam şu an. Ama bu kız susmak bilmiyor ki. Bana egoist deyip paramı geri verdi ve çabuk ondan özür dilememi istedi. Hahhh! Bu kız delirmiş olmalı. Ben Eymen ASRIN bugüne kadar kimseden özür dilemedim, bundan mı dileyecektim. Hemde tanımadığım değersiz normal bir kız. Kız aslında güzel ama şu an umrumda bile değil. Tam bir baş belası. Hiçbir şey demeden arkamı dönüp gittim. Şu an kesin arkamda tepiniyordur.

"Akşama yemek var. Önder amca düzenliyormuş. Torunu Ece artık aramıza dönüyor onun için galiba. Ece'yi gittiği günden beri hiç görmedim. Masmavi gözleri olan güzel bir kızdı. Aaaa ama aşırıda asiydi.

Ben bu arada kendimi tanıtıyım. Ben Eymen ASRIN. Asrın holdingin varisi. Yakışıklıyım ve hiç aşık olmadım. Hatta benim için aşk diye bir şey yok. Olduğunuda düşünmüyorum. Hatta sevilebilecek bir kız olduğunu bile düşünmüyorum. Benim için kızlar bazı ihtiyaçlarımı karşılamaktan başka bir varlık değil. Tabi Burcu farklı. Burcu benim kuzenim teyzemin kızı. Değer verdiğim tek kızda diyebilirim. Prensesim. Türkiye'ye yayılan bir popülerliğimiz var. Biz 5 kişiyiz. Ateş, Serkan, Fatih, Emre ve ben.

Ateş ATLAS çocukluk arkadaşım. Atlas holdingin 2. varisi. Ateş'te ben gibidir. Aşka inanmaz. Yakışıklıdır. Ateş'le annelerimiz arkadaş olduğu için bebekliğimizden tanışıyoruz diyebilirim. Ece onun için çok önemlidir. Hatta Ece onu zaafıdır. Bence Ece'yi fazla abartıyor. Oda normal bir kız işte. Asi ne diyeyim ki şımarık resmen her şeyi elinin tersi ile itip Konya'ya gitti. Bu kızlar hep mi salak olur. Bazen Burcum bile salaklaşabiliyor. Her neyse.

Serkan HANOĞLU. Hanoğlu holdingin veliahtı. Asabidir oda ve Ateş'le ben gibi aşka inanmaz ama karşısına onu inandıra bilecek birisinin çıkacağını düşünür. Tabi öyle biri varsa diyip geçiştirir. Bazen bu çocuğun aşık olduğunu ama söyleyemediğini düşünüyorum küçüklükten beridir böyle. Aman oda umutsuz vaka işte. Yakışıklıdır oda. Ateş gibi Serkan'da küçükken Ece'ye çok değer verirdi. Onun için olmayan kız kardeşiydi.

Fatih ATAHAN. Atahan holdingin 1. varisidir. Küçük bir kız kardeşi var. Adı Berfu. Henüz 3 yaşında ama konuşmasını öğrendiğinden beridir susmuyor. Bu kızlar hiç mi susmaz. Fatih Berfu'yu çok sever, göz bebeğidir onun. Fatih aşka inanır ve bir gün karşısına çıkacağını söyler. Ona ezberlediği her şeyi unutturacak olacağını düşünür. Yakışıklıdır kardeşim. Aramızdaki en çok konuşanıda odur. Çok ciddi duramaz önemli bir konu olmadığı sürece. Boş boşta çok konuşur. Berfu bence abisine çekmiş.

Emre SOYLU. Soylu holdingin veliahtı. Şu an Amerika'da. Kağan şerefsizinin Asya'ya yaptıklarından sonra oda onunla gitti. Yakışıklıdır girdiğimiz herde zaten gözler direk bize döner. Emre'de Fatih gibidir. Aşka inanır ve çıkacağınıda söyler.

Akşam hazırlandım ve Ateş'i aradım.

"Ooo kazanovamız beni mi aradı?"diyerek açtı.

"Bir playboy mu diyor bunu?"dedim. Daha sonra ekledim "Direk yemeğe mi geçeceğiz yoksa buluşup mu gideceğiz?"dedim.

HER DAİM SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin