NE VIDIM PUT LJUBAVI

362 22 2
                                    

Nekako sam Davidu uspjela objasniti kako da dođe do moje zgrade.Pola puta sam bila izgubljena i imala sam osjećaj kao da nikad nisam bila ovamo.Ispred naše raspadnute zgrade raznesene su vreće smeća i uokolo su samo nekakve divlje mačke koje su se skoro pobile.Ulazimo u zgradu i sram me pred Davidom zato jer živim ovdje.Primjećujem nešto u poštanskom sandučiću i vadi ključ da ga otključam.Gledam poštu.Prepuno je računa i neko pismo s nepoznatom adresom.

"Što je ovo?"-ostala sam zbunjena.

Otvaram omotnicu i papir je kao novinski.Rukopis je neuredan i napisan je crvenim markerom.

"Draga moja Tamaris ,

nedavno sam pronašao tvoju adresu pa ti šaljem pismo.Nismo se dugo čuli,ah,prošlo je 20 godina i užasno mi je krivo radi toga, ali bio sam zauzet.Radim već godinama na Floridi i nedavno sam se oženio treći put.Protekle noći,sanjao sam našu zadnju večer kada si spavala sa mnom.Koliko puta mi je ta noć došla pred oči?Bezbroj jer je posebna.Tada si mi se potpuno prepustila i obuzela mi dušu.Jednostavno,sljedećeg jutra...morao sam otići.Znao sam da ćeš ostati trudna i bojao sam se čuti to iz tvojih usta.Bojao  sam se i Paula s kojim si tada bila u braku.Nikad se nisam pomirio sa činjenicom da si se za njega udala i mene odbila.Ja sam bio puno bolji za tebe.Zanima me kako si i jesi li još uvijek s njim?Kako je naše dijete?Je li dječak ili djevojčica?Siguran sam da je lijepo na mamu.Javi mi se kada pročitaš pismo  

                                                                                               tvoj Luke Peterson . "

Ostala sam zapanjena i zbunjena uvelike.

"Što piše u pismu?"-pitao je David.

"Moj otac zapravo kako izgleda nije moj otac i moja mama je bila kurva."

"Oh,daj da pročitam...Što je ovo?Javi se tom Lukeu."

"Kome da se javim.Mama mi ga nikad nije ni spominjala."

Otključavam već skoro zakržljala vrata i ulazim u stan koji je hladan kao špilja.Sve je uredno posloženo.Idem u sobu da uzmem neku odjeću mami i sebi.

"Jako vam je uredan stan.Zašto je prozor razbijen?"

"Nije uredan i cijeli je u raspadu,ali mi nemamo za bolji smještaj. Prozor je razbijen i nemamo novaca za popravak jer plaćamo dugove osobe koju sam do prije minutu smatrala ocem.Kako je moj život bijedan?"

"Ja ću ti ga platiti.Ne možete živjeti ovako,previše je hladno ili ćeš ti živjeti kod mene."

"Ne,nećeš ga ni platiti,niti ću ja živjeti kod tebe."

"Zašto mi ne daš priliku?Ljubav nije bol i ne možeš se razočarati kada si zaljubljen.Biti razočaran u nešto i ostati povrijeđen su potpuno dvije različite stvari."

"Ne razumiješ to i sada pogotovo u ovoj situaciji nisam sposobna voljeti."

"Bit će ti lakše...vjeruj mi."-ustao je i prišao mi.Stavio mi je pramen kose iza uha i prstom prešao preko usana.

"Neće.Nikad mi nije bilo niti neće.Nisam sposobna za ljubav."

"Zašto uporno lažeš?Kada sam te poljubio glumila si da te to povrijedilo."

"Nisam.Povrijedio si me."

"Lažeš!Uporno i ispočetka jer si tako tvrdoglava.Baš te zbog toga volim."

Spakirala sam sve stvari i otišla u kuhinju kako bih se napila jer sam ožednjela.

"Hoćeš da i tebi ulijem ili ?" -pitala sam ga.

"Može."

"A ti?Jesi li ti ostao ikada razočaran u ljubavi?"

"Zar misliš da nisam?Naravno da jesam,ali ljubav zaslužuje novu priliku."

"Tko kaže?Ne vidim razlog da mi budeš dečko."

"Ja vidim.Zato jer te volim i značiš mi."

"Ja drugačije osjećam.Ti si meni poput brata i naš odnos ne ide u smjeru da bismo se voljeli."

"Ne slažem se s tobom."

"Dobro,zaboravi.Idemo?"

"Dobro,ali moraš se javiti Lukeu...ipak ti je on otac."

"Ne podsjećaj me barem na sekundu."

Izlazimo iz stana i zaključavam vrata za sobom.David je uzeo sve torbe i spuštamo se stubama.Tada susretnemo gospođu Feelings koja me pogledala zabrinuto.

"Dušo,je li sve uredu?Kamo ćeš?"

"O gospođo Feelings, mama je u bolnici i idem sada k njoj."

"A to ti je dečko?"

"O ne,to mi je prijatelj."

"Ne vjerujem da ti je prijatelj.Pozdravi mamu i nadam se da će sve biti u redu."

"Naravno da hoću,hvala vam."

David se nasmijao :

"Čak ti je i gospođa dala do znanja da je naš odnos više od bratsko-sestrinskog."

"Misliš da je meni stalo do njenog mišljenja?"

"Ona je starija i njeno mišljenje se poštuje."

"Naravno."


TI I JA SMO GREŠKAWhere stories live. Discover now