JA IMAM LJUBAV

435 18 3
                                    

Ja u ljubav nemam povjerenja i ne pada mi napamet da se ikada više zaljubim.Jedina osoba kojoj ću podariti svu moju ljubav biti će ovo dijete koje će uskoro doći na svijet.Jednostavno,prenaivna sam da bi s ikim imala bilo kakvu ljubavnu vezu.Najgore je to saznanje što sam ja njemu vjerovala, što sam mu dopustila da me uzme cijelu. A on? On me ,navodno, volio.Ustvari, bio mi je utjeha,nada da krenem dalje.Nekako čini mi se da sam mu se previše brzopleto prepustila i dala mu ono što nije zaslužio.Sjedim doma,sama s mojom najvećom ljubavi na svijetu u trbuhu.Nije bitno tko mi je napravio to dijete,niti će ono ikada saznati tko mu je otac.Bitno je da ja imam svoju ljubav i nešto što bezuvjetno volim,ono što sam godinama tražila u mnogim muškarcima koji su me izigrali.Nema razloga da tražim ljubav,kada je imam tu.Ona je dokaz da ljubav nije izigravanje i mučenje,mnoge iskorištene noći i mnoge proplakane noći.Ma za koga tolike suze trošiti kada on to ne zaslužuje? Ja imam ljubav i ne trebam je više tražiti.Ona je moje sve u životu i biti majka je nešto najljepše na svijetu jer je majčinska ljubav najiskrenija i najjača ljubav.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dragi moji vjerni čitatelji,

nadam se da ste doista uživali u ovom kratkom romanu.Trudila sam se da unesem doista zanimljivu priču,s puno zapleta,ali ipak da unatoč tužnom kraju izvučem nekakvu sretnu pouku.Hvala vam na divnim komentarima,brojnim vote koje ste mi dali.Veselim se idućem romanu kojeg ću pisati.Zanima me na kraju krajeva vaš feed back i sveukupni dojam.Hvala vam od srca. 

TI I JA SMO GREŠKAWhere stories live. Discover now