Ova dva mjeseca bila su i više nego sjajna za mene.Moj se život promijenio iz temelja.Radim u najboljoj poliklinici u gradu na odjelu gdje svakodnevno susrećem divne žene koje dolaze kako bi se porodile , radim s djecom i to je ono što sam željela. Međutim , posao je naporan i radim puno. Živim u stanu kojeg sam iznajmila prije mjesec dana i blizu je Davidova tako da se uspijemo vidjeti svakog puta kada ne radim. Naša veza iz dana u dan sve više napreduje i osjećam se sretnom pored njega. Što se tiče Lukea , mog potencijalnog oca... bio je prije par dana u gradu i razgovarala sam s njim. Rekao je da želi biti sa mnom obitelj , da želi da ga prihvatim kao oca i da on nije kriv što mi je mama bila kurva. Kada je rekao da mi je mama bila kurva otišla sam i rekla sam mu da ga nikad neću priznati kao vlastitog oca i da ću radije živjeti u saznanju da nemam oca.
Ujutro se budim u podne nakon noćne smjene. Došla sam doma u ranim jutarnjim satima i sve što sam željela je krevet. Sjedim na krevetu i razmišljam o sebi i Davidu.Nekako naš odnos je na normalnoj razini i ne žurimo se naprijed. U tom trenu nekakva mučnina pritisnula me u donjem dijelu trbuha i potrčala sam u kupaonicu. Povratila sam sve što sam pojela. Nije mi nimalo dobro , sjedim na podu u kupaonici i užasno mi se vrti. Tada netko kuca na vrata.
"Tko je to?"- derem se.
"David je. Jesi li dobro?"
Nekako uspijevam ustati, ali pridržavam se rukama za zid. Otključavam mu vrata i gleda u mene zabrinuto.
"Jesi dobro? Blijeda si kao krpa."
"Uđi. Imala sam mučninu i malo mi se vrti , ali dobro sam."
"Jesi li sigurna?"
Ušao je. Nosio je vrećicu i ostavio je na stolu.
"Donio sam ti kinesku hranu za ručak. Znao sam da to nikada nisi probala , a i nedostajala si mi." - zagrlio me oko struka i poljubio.
"Kako si tako divan,pažljiv."
Sjedili smo i jeli.
"Ne čini li ti se da si nekako opterečena poslom. Mislim ne bi povraćala i imala vrtoglavicu da ti ovakav tempo odgovara."
"Ma ne... mnoge žene dolaze na naš odjel radi ... o ne...ne, ne ... "
"Što je?"
"Mnoge žene dolaze kod ginekologa na naš odjel radi vrtoglavice i mučnine. Ne nisam trudna, to ne može biti."
"Molim? Trudna?"
"Čekaj ... pa kada sam ja zadnji put imala mjesečnicu? Mi smo spavali zajedno prvi put prije 2 mjeseca znači u studenom , a ja sam imala mjesečnicu krajem listopada. Trebala sam je dobiti krajem studenog, ali nisam... pa krajem prosinca i nisam... sada je siječanj. Mislila sam da je sve to radi stresa ... ali ne nisam trudna. Nema šanse."
"Otiđi kod doktora, molim te."
DAVID P.O.V.
Ostao sam šokiran. Ne može biti trudna, ali ja nisam ni pazio na zaštitu. Bože, kako sam glup. Nisam spreman još biti otac, to je previše za mene.
"Idemo odmah... ne mogu više čekati. " - rekla je.
Presvukla se i otišli smo prema autu. Cijelim putem je bila jako nervozna i nije bila raspoložena za razgovor sa mnom.
YOU ARE READING
TI I JA SMO GREŠKA
RomanceZaljubljena i nesretna.To je oduvijek bila moja sudbina jer sam ukus za dečke pokupila od svoje mame koja je,Bogu hvala,cijeli život sama i nesretna.Naš otac nas je napustio kad sam imala par mjeseci i nisam ga nikad ni upoznala.Dosad sam upoznala b...