Capitolul 18

1.6K 110 1
                                    

Ne-am dus la cafenea de unde ne-am luat fiecare cate ceva. Eu mi-am luat o ciocolata calda fiindca era cam răcoare, Luke si-a luat un frappe iar Peter nimic. Evident.

L:-Deci, Sel, inca nu mi-ai scos cum va-ti cunoscut. Povestește-mi

Eu:-Mult de spus dar o sa il las pe Peter sa povesteasca

L:-Hai zi

P:-Deci totul a inceput acum vreo saptamana. Selena era in parc si se uita la lac. Deodata tresarise si dadea sa plece dar s-a lovit de mine. Acolo ne-am cunoscut. Apoi eu am mers cu familia mea la noii noştri vecini sa facem cunostinta. Acolo am intalnit-o din nou. Apoi a apărut fratele meu, Jack, si se pare ca cei doi aveau o disputa apriga. Selena il ura iar el o distretuia. Pana la urma ca sa o inveselesc am decis sa o duc intr-o calatorie prin Europa si Statele Unite.

L:-Aha. Interesant.

Eu(in soapta):-Nici nu ai idee

L:-Ce?

Eu:-Nimic, nimic

L:-Voi nu va alintati?

P:-Cum adică?

L:-Pete si Sel. Nu va spuneti asa?

Eu:-Nu. Preferam Peter si Selena. E mai ok.

L:-Pai începe sa se insereze. Cred ca ar trebui sa ma intorc la colegiu. Ne vedem Maine?

Eu:-Sigur. Maine la 11 aici?

L:-Nu te refuz. Hai pa

Ne imbratisam apoi plecam fiecare intr-o directie

Eu:-Nu mi-ai spus ca il cunosti

P:-Stiu. Daca iti ziceam urmau 10.000 de intrebari

Eu:-Offff... Ai gasit un hotel?

P:-Pai a trebuit sa caut?

Eu:-Peter!

P:-Glumeam, glumeam. Normal ca am gasit un hotel. E de 5 stele. Acum ca e intuneric pot face asta

Eu:-Nu nu nu nu....

Peter m-a luat pe sus si a inceput sa alerge cu mine in brate. Deodata opreste in fata unui hotel de 5 stele. Intram si mergem la lift. Urcam la etajul 4. Camera 201

P:-Da. Aia e camera

Eu:-Nu vorbi cu mine

P:-Dar ai fi vrut sa parcurgi 30 strazi pe jos? Ai fi ajuns Maine dimineata.

Eu:-Se mai intampla

P:-Hai intra in camera

Intru fara sa ii zic nimic si rămân masca. Camera era atat de luxoasa de nu imi venea sa cred

Eu:-Sti ca stam doar 2 nopti nu?

P:-Ai fi vrut sa stai la o stea sau doua?

Eu:-Nu dar...

P:-Niciun dar. Nu a fost usor sa fac rost de apartamentul regal

Cand am auzit imi venea sa imi dau palme in cap. Nu putea si el sa ia o camera normala de 5 stele? Chiar trebuia apartamentul regal? Ma rog

P:-Pijama ai in baie, haine de schimb iti aduc maine.

Eu:-Bine

Intru in baie sa imi fac un dus. Dupa 20 minute mi-am imbracat pijamaua roz cu dungi albe. Am iesit din baie si m-am trantit in pat iar somnul m-a furat.

Perspectiva Peter

Nu sunt in camera. Ma plimb pe afara ganditor. Ma simt foarte prost ca am profitat in halul asta de Selena. Nu vreau sa o ranesc. Nu neaparat din motivul ca este foarte importanta, dar...dar... o...o...iub... Nici macar nu pot sa spun. E prea greu sa o spun. Dar m-am indragostit de ea.

Nu trebuie sa afle nimeni asta. Daca va afla vreun vampir ca sunt indragostit de Aleasa Vampirilor care ii este promisa lui Nicklaus
, as fi omorat sau ceva. Nu va afla nimeni asta. Nimeni.

M-am dus in camera unde am vazut-o pe Selena dormind. E atat de frumoasa cand doarme. Parca scoasa dintr-un vis. Gata cu gandurile astea. Ma duc in cealalta camera uitandu-ma pe geam. Ceata asta e tare nasoala. Nu pot vedea nimic prin ea. Ma mai plimb prin apartament.

,,Întâmplător".am trecut pe lângă camera Selenei. Trebuie sa am grija de ea. Sa o protejez. Cel puţin pana in Spania. Cand ma gandesc prin ce trebuie sa treaca ea ca sa ne salveze fara sa vrea. Imi pare foarte rău pentru ea. Totusi am auzit ca a fost gasita si Aleasa Vârcolacilor dar nu stiu cine e inca. Sa speram ca nu e nimeni apropiat, ca daca da cine stie ce va vrea sa faca. Ba mai bine spus ce nu o sa vrea sa faca.

Ma asez langa ea si astept sa se trezeasca. E 00:54. Cred ca e epuizata dupa aceste zile. Nu vreau sa o vad suferind dar nici nu vreau sa o vad singura la greu. Vreau sa o protejez pentru totdeauna ca fiind a mea.

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum