Capitolul 12

1.8K 148 3
                                    

Afara era întuneric deja si noi abia daca am mers 700 km.

Eu:-Cat mai avem?

P:-Vreo 2000 km

Eu:-Asa mult?

P:-Pai nu ajungi asa de usor. Incearca sa dormi.

Eu:-Bine.

Ma pun pe o parte si adorm instantaneu.

Dupa 8 ore

Ma trezesc intr-un pat acoperită de niste cearceafuri moi si călduroase. Ma ridic in fund si il vad pe Peter la usa

P:-Neata

Eu:-Neata. Dar unde suntem?

P:-In Chicago. M-am gandit ca ar trebui sa dormi ca lumea asa ca am oprit aici si dupa ce mananci pornim la drum

Eu:-Si cat mai avem?

P:-1500 km

Eu:-Si distanta asta se parcurge intr-o zi parca nu?

P:-O zi de mers non-stop

Eu:-Adica numai oprim pana in Los Angeles?

P:-Doar pentru alimentare si sa gasesc niste veverițe

Eu:-Nu te hrănești cu sange uman?

P:-Nu. Cand il gust nu ma mai pot opri. Cred ca as putea omora un întreg oras in 30 de minute sau chiar mai putin daca doar gust sângele uman

Eu:-Deci inca nu ai gustat nici baut sange uman?

P:-Daca nu gustam nu as fi stiut de chestia asta

Eu:-Corect

Ma ridic din pat si ma duc la baie.

P:-Eu ma duc sa platesc cazarea. Tu fa ce ai de făcut si te astept jos in cel mult o ora

Eu:-Bine.

Peter iese pe usa. Nu ma pot abtine sa nu ma uit prin ,,apartamentul" asta. Totusi, imi pare foarte cunoscut. Ia stai. Suntem in Chicago. Apartament cunoscut. Biblioteca aia. Daca apartamentul asta e ceea ce cred eu ca este inseamna ca dupa acea biblioteca e o cămara ascunsa. Decid sa verific. Trag biblioteca si bănuiala mi s-a confirmat. In spatele bibliotecii se afla o cămara ascunsa. Intru sa vad si vad ca pe perete e o lista cu nume. Sus vad inițialele ,,P.S." Un om normal ar zice ca asta inseamna P.S. Dar eu stiu ca asta vine de la ,,Peter Spivero".

Trag inapoi biblioteca si ma duc la baie sa imi dau cu niste apa pe fata. Acolo vad o periuța de dinti si o pasta de dinti ambalate si un bilețel pe care scria ,,Sa nu iti strici zâmbetul tau frumos. P." Ce dragut din partea lui.

Imi fac rutina si apoi imi fac un dus. Cand am iesit din baie am vazut ca pe pat vad niste blugi negrii, o bluza verzulie plina de floricele si niste adidasi rozalii spre crem. Toate erau pe mărimea mea. Cat noroc am. Imi iau ce mai am de luat si încui usa.

Cobor jos si Peter ma astepta. Ii înmânez cheile si el le baga in buzunar.

Eu:-Parca plateai cazarea. De obicei asta inseamna ca tu trebuie sa dai cheile la casa.

P:-Ala e apartamentul meu si de cate ori ma opresc aici trebuie sa platesc o anumită suma de bani pe apartament altfel mi-l da altcuiva.

Eu:-Bine. Hai sa pornim. Vreau sa ajungem mai repede.

P:-Deci mai avem 6 zile sa ajungem in Spania. Maine ajungem in Los Angeles pe unde ne vom plimba putin si la 20:30 avem avion spre Londra. Zborul va dura 7 ore ceea ce face sa mai avem 4 zile deci 2 zile poti sa stai cu fratele tau iar dupa mergem in Spania

Eu:-Dar de ce vrei sa ma duci in Spania neaparat? Cine te asteapta?

P:-Ti-am zis. Am niste ,,prieteni" acolo pe care vreau sa ii cunosti.

Eu:-Bine. Hai sa mergem. Cu cat ajungem mai repede cu atat avem mai mult timp sa vizitam orașul.

P:-Hai la drum

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum