Capitolul 45

802 62 15
                                    

Au trecut câteva zile de când m-am externat, acum fiind sâmbătă. În aceste zile am reînceput scoala si ghiciti cine a inceput si el scoala. Da, Nick a decis ca dacă vrea sa ma protejeze de idiotul ala de Jack, va veni și el cu mine la liceu. Pot spune ca exagerează puțin. Adică unde merg eu, merge și el. Ma mur ca ma lasa sa merg pana la toaleta fără sa vina și el. Bine, el așteaptă la usa dar acesta nu e important.

S-a decis sa facă toate astea pentru ca el încă se simte vinovat pentru evenimentele de săptămâna trecută. Pot sa ii spun orice dar el nu. Tot ca el face. Am încercat și sa îl legăm dar n-ai cum. Eu și Tyler am încercat orice sa îl facem sa se oprească. Uneori chiar e enervant de protectiv. Serios acum. Nici tata nu e asa.

Stau în patul meu citind o carte buna fără sa ii acord atenție lui Nick. Ce face el la mine acasă? Pai, inafara faptului ca e un obsedat de protecție, s-a mutat la mine cat timp parintii mei sunt plecați la nu știu ce mătușa tocmai în Arizona și sunt plecați vreo saptamana iar Nick ce s-a gândit? "Hai sa ma mut la Selena sa o înnebunesc și mai mult cu protecția mea"

Zilele treceau și eu îmi reveneau capacitățile mele la învățătură. Trebuie sa il fac mândru pe Luke

Ma dau jos din pat și merg la parter sa pot sa îmi fac ceva de mâncare fiindcă mi-e foame. Ma uit în frigider și nu găsesc nimic cea ar putea sa îmi atragă atenția. Chiar îmi e foarte dar nu vad nimic bun în frigider. Trebuie sa merg sa cumpăr de mâncare ca altfel o sa ajung sa fac foametea.

Pe drum spre magazin îmi întâlneam colegi și prieteni vechi și noi. Da, toți vampirii și varcolacii au aflat ca eu sunt Aleasa Vampirilor. Tyler, gura sparta. El și gura lui cea mare. Nu s-ar abține Doamne ferește. O sa o sun într-o zi pe Karina și o sa ii zic sa îl omoare pe fraier ca ma calcă câteodată și pe ultimul meu nerv rămas în corp.

Ajung la magazin și îmi cumpăr de toate. Am cumpărat cred ca mai multe prostii decat mâncare. Merg la casa sa pot achita cumpărăturile și când ajung la casa, observ ceva ciudat la casier. Se uita la mine cu o ura incredibil de mare. Ma ucidea din priviri.

Eu, în soapta:-Lasa-ma sa ghicesc. Varcolac (Spun aproape scuipând ultimul cuvant)

Tipul nu îmi zice nimic și își continua treaba.

După ce achit toată mâncarea, ma indrept spre casa cu dorința de a ma întoarce în pat.

Ajung acasă într-un final. Descui casa si intru. Imi las lucrurile în bucătărie și fug direct în camera și ma arunc în pat. Mi-era dor de el.

Eu:-Patul meu e sufletul meu pereche

Nick:-Am auzit asta

Tresar imediat. De unde dracu apare și asta?

Eu:-Una la mana, am gândit cu voce tare? A doua la mana, de unde dracu ai apărut? Tu apari asa, fără sa îmi dau seama. Ma mai și sperii de îmi vine sa te bat

Nick:-Ușor John Cena. Sa nu te accidentezi singura. Oricum te vad în stare

Eu:-Hei. Te-am auzit(Zic dându-i una în fata)

Nick:-Asta chiar a durut

Eu:-Da. Imi imaginez(Zic dându-mi ochii peste cap)

Nick:-Unde ai fost?

Eu:-La magazin sa cumpăr ceva de mâncare

Nick:-De ce? Ți-am zis sa nu pleci nicăieri fără mine!

Eu:-Nu sunt un copil. Pot avea și singura grija de mine. Mai lasa-ma ca m-ai înnebunit cu protecția ta. Crede-mă, ești enervant de la o vreme.

Nick:-Pai scuză-mă ca prefer sa fiu precaut decât sa ma trezesc cu un cadavru la usa care sa fie al tău.

Eu:-Eu, spre deosebire de tine, am un instinct care ma poate ajuta dacă dau de greu. Tu ce ai? Ești doar un vampir bătrân care e în urma rău cu anii

Nick:-Si tu esti o copilăroasă care nu se va maturiza niciodată

Eu:-Nici nu știu cum de am rezistat atât de mult cu tine. Sti ceva? Pleacă

Nick se uita surprins la mine

Nick:-Ce sa fac?

Eu:-Sa pleci. Îți iei lucrurile și pleci înapoi la Tyler. Cine știe, poate îți vei găsi și o vampirita care sa te înghită fără sa comenteze. Eu una m-am saturat de tine cu toată protecția ta. Iar dacă vrei sa ma mai vezi, va trebui sa iti schimbi atitudinea. Nici sa ies din casa nu pot ca apari tu repede și ma trimiți înapoi. Din cauza ta am ajuns sa fiu prizoniera în propria casa. Asa ca vreau sa pleci imediat din casa mea!

Nick:-Bine, am sa plec!(tipa)

Eu:-Bine!(tip la rândul meu)

Nick iese vijelios din camera mea și îl aud cum își ia lucrurile și pleacă. Acum pot sa stau linistita fără sa am un vampir pe cap. Este un vampir atât de enervat încât uneori simt ca îmi face capul calendar.

Ma intind în pat și încerc sa ma gândesc cum va fi de-acum fără sa mai fiu bătută la cap de Nick. Cred ca dacă ma mai enerva mult, ii decoram camera cu usturoi și verbina. Era mult prea protector iar eu ii urăsc pe cei care exagerează în orice. Adică dacă nu exagera, nu făceam atâta tam-tam dar e vina lui și va trebui sa plătească.

Acum tare sunt curioasa dacă Nick își va găsi pe altcineva. Dar de ce îmi bat eu capul cu asta?

Doar nu sunt geloasa nu?

NU?!








Da. Da știu ca acest capitol e mai scurt. A fost un capitol scris sa mai fac ceva în viata ei. Apropo, a început sa va plictisească cartea? Am observat ca nu mai primesc comentarii iar singurele comentarii pe care le primesc sunt cu ,,next". Nu înțeleg. Am făcut eu ceva greșit și nu va mai place cartea? Puteți sa îmi spuneți fiindcă nu ma deranjează. Sunt chiar deschisa la sugestii

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum