Perspectiva lui Nicklaus
Ma duc în bucătărie sa vad dacă Tyler are din întâmplare ceva de mâncare în frigider. Normal ca are doar sânge. Uuuu... AB negativ. Preferatul meu. Înainte sa mănânc eu, trebuie sa merg sa ii iau printesei mele ceva de mâncare. Ma îmbrac repede în ce am fost îmbrăcat și ieri și ma duc repede la magazin.
Merg la primul magazin alimentar pe care îl găsesc și ma uit după tot ce am nevoie. Știu exact ce ii prepar.
Cumpăr tot ce am luat și ma uit la casier cum se uita la mine cu o privire plina de respect. Ca sa vezi, am dat peste un vampir. Sunt cunoscut în toată lumea de către toți vampirii care m-au întâlnit și care doar auzit de mine. Toți se uita la mine cu respect și ma venerează. Uneori e atât de enervant sa fi genul acela de vampir.
Am ajuns înapoi la casa mea și a lui Tyler. Se pare ca niciunul nu s-a trezit încă. E bine atunci. Încep sa fac aluatul pentru clătitele pufoase în forma de inimioara și sa tai căpșunile în două pentru a le pune într-o cana pe majoritatea. Iau un borcan de dulceață de vișine și îl pun pe tava de-asemenea. Încălzesc laptele pentru a-l bea Selena cald când se trezește. Ii prepar o cafea cu lapte, presupunând ca ii place cu lapte.
Totul este gata. Le pun pe toate pe tava și ma pregătesc sa i le ducPerspectiva Selenei
Ma trezesc singura intre așternuturile patului și în mijlocul patului. Unde e Nick? Deodată simt un miros puternic de cafea cu lapte. Doamne, iubesc cafeaua cu lapte.
Nu trec mai mult de 2 minute ca îl vad pe Nick intrând în camera cu o tava plina de bunătăți.
Nick:-Bună dimineața raza de soare
Eu:-Ce e cu micul asta dejun la pat? Ma simt ca o prințesa
Nick:-Pai ești. Și la propriu și la figurat(zice punându-mi-le în brate)
Eu:-Sti cat te iubesc nu?
Nick:-Parca vroiai sa o luam mai ușor
Eu:-Pai vreau dar nu pot
Nick:-Apropo, și eu te iubesc (zice sărutându-mi părintește fruntea)
El da sa plece dar îl opresc
Eu:-Si ma lași sa mănânc singura? Nu cred ca pot sa mănânc tot
Nick se uita la mine apoi la mâncare apoi iar la mine și din instinct fac o fata de cățel plouat cu un ,,Te rooog " smiorcait
Nick:-Ce ma enervezi tu pe mine
Zice și se așează lângă mine
Eu:-Si eu te iubesc
Începem sa mâncăm amandoi. Eu ii dau lui și el îmi da mie. Parca suntem un adevărat cuplu. Deodată aud o bătaie puternica în usa. Cine altcineva sa fie inafara de Tyler? ,,Prietenul" meu de suflet
Tyler:-Phiuu, miroase în toată casa a clatite și a cafea
Nick ii arunca o privire furioasa și ii face cu mana în semn sa plece.
Tyler:-Neah, prefer sa ma uit la voi doi cum va drăgălăşiti reciproc
Nick, ridicandu-se:-Lasa ca vezi tu.
Nick fuge după el și ies și eu din camera. Cei doi sar unul în spatele celuilalt și încep sa se bata. Bine, bataie e mult spus. Chestii de băieți. Deodată aud o voce lângă mine
?:-Pariez pe Tyler, tu?
Ma uit la proprietarul vocii și vad o fata cam de vârstă mea, satena cu parul scurt.
CITEȘTI
Aleasa Vampirilor
Vampir,,-Îți vine sa crezi ca s-a ajuns aici? -Nu prea. Parca abia ieri ne uitam după băieți și încercam sa ghicim vârstă lor și acum trebuie sa facem asa sacrificii. Esti pregătită? -Da. Totuși nu înțeleg de ce facem asta. Adică avem de ales și totuși n...