Capitolul 58

755 37 30
                                    

Saptamanile au trecut atat de repede incat nu mi-a venit sa cred ca in mai putin de doua saptamani urma sa lupt pentru vampiri si sa imi omor fosta cea mai buna prietena. Deși luna mai era pe sfarsite si eu imi petreceam 20 de ore din 24 în sala de antrenamente luptând si antrenandu-ma pentru ce va urma sa fie Lupta Finală. Cateodata gândurile mele pline de întrebarea "Cum de am avut incredere intr-un hibrid?" nu îmi dădea pace nici ziua, nici noaptea. Eu fiind Aleasa Vampirilor, nu aveam nevoie de somn. Pot sta saptamani, luni, chiar ani fara sa dorm si nu as fi afectată de asta. Pot dormi dar doar dacă vreau.

Relația mea cu Nick s-a mai îmbunătățit in ultima vreme, el a foat mereu acolo pentru mine când aveam cate ceva de făcut ce nu avea rezolvare, după mine, dar el imi arata ca ma înșelam.

Încă nimeni nu stie de faptul că pot citi gânduri, lucru care a început să meargă mai bine. Pot spune că perfect. Pe lângă invizibilitate si citit gânduri, am aflat, Dumnezeu stie cum, ca mai am "cateva" puteri de care nu stiam. Pot vorbi cu animalele si chiar sa le controlez. Pot controla vremea, dar puterea asta am descoperit-o abia dimineata deci mai trebuie să lucrez la ea. Pe lângă asta, ii pot face pe ceilalti sa simtă ce vreau eu sa simtă. Pana acum Nick si ceilalti stiu doar de vorbitul cu animale, vreme si invizibilitate. De celelalte două nu am vrut sa spun nimic fiindca vreau sa ma descurc singura la faza asta.

Cobor scările pentru a merge la "depozitul de sange", cum imi place mie sa ii spun care era la subsol. Ajung dar usa era deschisă. Pentru ca nu ma pot abtine, ma fac invizibilă su intru ca sa vad daca e cineva înăuntru. De ce nu ma surprinde faptul că înăuntru e Nick si Gabriel? Politicos ar fi sa plec si sa ii las. Dar eu nu fac ce e politicos. Totusi, un miros ciudat de caine trece pe la nasul meu.

Nick:-Crezi ca vor ataca înainte de termen?

Gabriel:-Nu cred asta. Totusi, am un presentiment ca vor face o "mica surpriză". Nu am nici un interes sa te mint asa ca iti voi spune direct. Eu cred ca Jameson cu Aleasa lor si cu tinerii printi vor încerca să găsească ceva ce o poate slabi pe Selena. Cum nici verbina, nici usturoiul nu o afecteaza, ei vor cauta o modalitate de a face un fel de potiune pentru a o face pe Selena sa nu fie in forma peste două săptămâni. Trebuie să facem ceva. Stii prea bine ce.

Nick:-Tata, ea nu e pregătită. Sa-ti reamintesc ce s-a întâmplat ultima dată când a folosit-o?

Gabriel:-Ultima dată când a folosit-o era om. Acum e vampir in toata regula. Se va putea stăpâni, ai sa vezi.

Nick:-Chestia aia e prea puternică pentru ea. Nu ii va face fata. Cand o va atinge doar, va vrea sa distrugă fiecare varcolac existent.

Gabriel:-Asta este si dorinta noastra, Nicklaus, ai uitat? Asta este scopul nostru. Sa ii exterminam pana la ultimul. Ducem războiul asta de pre a mult timp. Este timpul sa ii punem capăt.

Nick:-Crezi ca se poate ajunge la pace? La un tratat între varcolaci si vampiri?

Întrebarea asta a fost atat de surprinzătoare incat pana si Gabriel a rămas uimit. De ce ar vrea Nick pace între cele două neamuri care se razboiesc de mai bine de doua milenii? Ori nu mai gândeste, ori nu mai gândeste.

Gabriel:-Cum adică?

Nick:-Adica sa facem un contract de sânge între cele două Alese in care sa zică ceva in genul dacă Vampirii omoară nevinovați, Aleasa moare, adică toti vampirii mor. Dacă varcolacii omoară nevinovați pentru a supravietui, atunci Aleasa lor moare, lucru care ii omoară pe toti.

Gabriel:-Nicklaus, asta este o idee... oribilă. Gandeste-te asa. Dacă un vampir proaspăt transformat care are probleme cu controlul ai-l pierde si omoară un nevinovat, atunci vampirii mor toti. Sau un vampir care își urăște neamul si vrea sa dispară, chiar dacă va dispărea si el, omoară un om intenționat si mor toti. Eu unul nu as vrea ca specia noastra sa dispară din cauza unui începător sau a unui vampir care urăște vampirii.

Deși Nick avea o idee, Gabriel era de părere că ideea era pe cat de putin gândită, pe atât de proasta de aplicat.

Am plecat de-acolo ducandu-ma inapoi in sala de antrenamente. Dup a vreo 10 minute aud pasi de dupa usa cu super auzul meu. Usa se deschide si in dreptul ei apare Nick, fermecător ca de-obicei.

Eu:-Ceva noutăți?

Nick:-Începem antrenamentul serios.(spune Nick cu privirea serioasă)

Eu:-Ce facem acum?

Nick:-Mai stii sabia pe care tatăl meu ti-a dat-o in urma cu cateva luni? Acea sabie e făurită special pentru a o ucide pe Aleasa cealalta
Poate, bine-nțeles, sa omoare si varcolaci. Înafara de asta, mai este cea a Karinei. Trebuie să o "hranim" pentru a putea sa fie in forma pentru lupta. Cu cat ă omorât mai mulți varcolaci, cu atat va avea puterea sa o ucidă mai bine pe cealalta Aleasă. Trebuie să înveți să o folosesti si vom începe chiar acum. Mergem la subsol.

Nici nu a terminat bine de spus asta ca el deja era afara din camera. Super, mi-era dor de sabia aia...

Pereții reci si umezi ai subsolului imi dădeau impresia ca urma sa se întâmple ceva rau, deși nu stiu de ce. Nick era in fata mea mergând țanțoș de parca el deține totul. Fără să imi dau seama, el se opreste, iar eu mă lovesc de spatele lui masiv.

Eu:-Data viitoare spune si tu "Stop" sau "Am ajuns". Nu te mai opri asa de brusc...

El nu spune nimic, doar intra in acea camera si eu il urmez.

Înăuntru era o sală de antrenament ca oricare alta doar ca înăuntru era un miros profund de... caine.

El a aprins un întrerupator. Cand sala s-a luminat, înăuntru erau vreo 20 de oameni, daca nu mai mulți si dupa miros mi-am dat seama ce erau.

Nick:-Selena, ei sunt niste varcolaci oarecare. Varcolaci oarecare, Selena.

Ma uit la Nick cu o privire confuză apoi el relua.

Nick:-Vom începe să te antrenam cu sabia pe care ai primit-o in urma cu cateva luni. Pentru a te perfecționa si a perfecționa si sabia, trebuie să omori niste copii ai lunii. De-aceea suntem aici.

Eu:-Are va fi amuzant(zic trosnindu-mi gâtul si degetele de la mâini)




Sunt. O. Oribilă. Scriitoare. Plz don't kill me!
În fine, azi mi-am intalnit viitorii culegi de liceu si am avut o dispoziție buna si uite capitol. Nu mai spun nmk ca n-am chef. Bye


Apropo, vreți descriu scena Selena vs varcolaci sau sa sar peste?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum