Capitolul 41

937 66 25
                                    

În urmă cu o ora

Perspectiva lui Peter

Eu:-Jack, iar mergi la școală?

Jack:-Da. Am auzit ca s-a întors Selena si vreau sa o revăd

Eu:-Tampitule. Dacă te prind ca te atingi și cu un singur deget de ea, te omor cu mana mea. Ma auzi?

Jack:-Calm, fratello. Nu invoca mai multi demoni decât poți învinge. Știi ca dacă ne batem corp la corp, te înving fără sa transpir

Eu:-Uiți ca eu sunt cel care a cautat Aleasa Vampirilor un secol și jumătate și m-am luptat cu multi vampiri rebeli,  hibrizi și zeci de varcolaci, învingându-i pe majoritatea, în timp ce ma luptam cu tentația sângelui uman

Jack:-Exact pe asta ma și bazez

Eu:-Ce? Ce vrei sa spui?

Jack:-Lasa ca vei afla tu

Si cu astea fiind spuse, Jack o șterge din casa oriunde se duce. Trebuie sa il urmăresc. El trebuia sa fie de mult la liceu dacă intenția lui era sa o vadă toată ziua pe Selena.

Reușesc sa ii iau urma pana la liceu. Ma uit pretutindeni după el dar nu îl vad nici pe el, nici pe Selena.

O iau la picior pe străzi și la un moment dat încep sa simt un miros plăcut dar periculos. Sânge. Cineva sangera. Trebuie sa plec repede de-aici! Merg pe o alee îngustă și din păcate dau din lac în put. Mi s-a blocat drumul deci acum îmi este imposibil sa scap de acel miros ademenitor. Ma intorc și vad o fata cum se apropie de mine, ținând mana la gat. Fata e în fața mea și își da mana la o parte. Din gat i se preling picături de sânge.  Tentația e prea mare. Oricât as încerca să nu par ademenit de acel lichid roșu care curge de-a lungul gatului feței, nu pot. Imi este imposibil sa ma stăpânesc.  Fără sa îmi dau seama, îmi scot colții și o musc pe fata de gat, simțind imediat cum sângele îmi aluneca pe gat în jos.

Las cadavrul la pământ și ma uit la ce am făcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Las cadavrul la pământ și ma uit la ce am făcut. Trebuia sa ma stăpânesc mai bine. Acum saraca fata este moarta și e doar vina mea. Trebuie sa scap de cadavru, ca altfel, iar ajung la știri.

Reușesc în final sa scap și de cadavru dar acum trebuie sa fug cat mai repede de acești oameni. Acum ca am gustat sângele uman după decenii întregi de mancat doar veverițe, căprioare sau orice alt animal întâlnit, îmi va fi foarte greu sa pun capăt dorințelor. Ma controlez atât de greu încât ma mir cum de nu am mai omorât vreun om pana acum. Tare-as fi vrut sa nu existe Anna. Ea e de vina pentru toate. Ea m-a transformat în vampir. Mica iubita a lui Jack, moarta de un secol și jumătate iar el încă o iubește deși acum a rămas doar scrum. Dacă Anna nu exista, acum eram foarte bine. Bine, eram mort dar măcar nu mai omoram lumea. Uneori ma tentează sa ies în lumina soarelui fără inelul protector dar ma gândesc ca dacă o fac, va avea și mai multa lume de suferit. Nu de alta dar Jack e cel care ar omorî pe toată lumea. Cat timp eu trăiesc, îl țin sub control atâta timp cât pot si eu sa ma controlez ca sa fiu cu ochii pe el.

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum