Lăsând la o parte încă o călătorie cu avionul plictisitoare care nu merita detalii :))
Nu pot sa cred ca am ajuns înapoi acasă. Înapoi în orașul meu natal. Înapoi în tara mea. Înapoi ACASĂ. Doamne, îmi e atât de dor de mama și de tata. Chiar sunt curioasa ce mai fac.
Acum suntem în aeroport abia am aterizat și afara e încă întuneric ținând cont ca am zburat de la apus și e 3 dimineața deci e bezna. Mie îmi era un somn de nici nu vedeam bine. Eram probabil și puțin irascibila fiindcă mi se pare ca în avion de câteva ori l-am înjurat pe Tyler care dădea cu picioarele în scaunul meu. Aveam niște draci de nu ma puteai stăpâni. Nick a încercat sa ma calmeze dar ce sa poată? Aveam nevoie de somn urgent. Motivul pentru care nu am dormit? Simplu. TYLER ÎMI DĂDEA PICIOARE ÎN SCAUN. Și dormi Selena dacă poți.
Nick:-Observ ca ți-e somn
Surâd scurt la afirmația pe care tocmai a zis-o, dându-mi ochii peste cap apoi spunând
Eu, fiind ironica:-Nuuuuu... asa mai fac eu când nu dorm. E ceva normal pentru oameni...
Tyler:-Cineva e irascibilaaa...
Eu:-Ști ceva? Ia mai du-te dracu!
Tyler:-Auci
Peter:-Chiar trebuie sa dormi. Te ducem acasă și o sa te culci ca sa te refaci.
Eu:-Nu pot acum. Părinții mei dorm și nu vreau sa ii trezesc
Peter:-Pai la mine nu pot sa te iau. Jack e acasă și cum voi doi va ,,intelegeti" atât de bine, nu mi se pare o idee buna sa te duc la mine sa dormi
Eu:-Amara? La tine am vreo speranța?
Amara:-Scuze pustoaico, eu nu dorm. Eu n-am casa defapt
Tyler:-Eu și Nick mergem la casa mea din New York. Dar am doar 2 camere. Te pot duce sa dormi acolo.
Eu:-Pai stai ma, vampirii parca nu dorm.
Nick:-Eu pot. Sunt unul dintre cei mai puternici vampiri iar din cauza asta, trebuie sa dorm. E nașpa, știu.
Tyler:-Daaa... ca asta e partea nașpa. Nu e ca și cum pe cine transformi tu în vampir trebuie sa doarmă și el
Nick:-Eu ți-am zis ca vor fi consecințe
Tyler:-Mda, bine
Eu:-Deci rezumând, doar tu și Tyler puteți dormi?
Nick:-Da. Și e nașpa.
Eu:-Deci mergem? Imi este foarte somn. Vreau sa dorm
Nick:-Norocul nostru ca e noapte
Noi eram deja la vreo 3 străzi distanta de aeroport iar ce s-au gândit ei?
Nick m-a luat în stil mireasa și a început sa alerge cu mine în stilul lui de vampir.
Am ajuns la o căsuță micuță fără etaj. Intram în casa iar eu nu fac nimic. Nick aprinde luminile sa putem vedea sa găsim camerele iar eu ma uit după prima camera pe care o găsesc. Intru în ea și ma pun în pat. Nu mai zic nimic. Nu ma mai uit la nimeni. Mi-am băgat capul în perna.
Înainte sa adorm mi s-a făcut cald deși eram în Octombrie care dădea sa se termine și noi eram într-un oraș în care e frig și vara uneori dar în casa asta era foarte cald. Mi-am dat jos bluza rămânând în maieul meu alb și în colanții negri subtiri. L-am văzut și pe Nick la marginea patului fără tricou, doar în blugii lui albastrii. M-am pus înapoi în pat cu fata spre el, Nick făcând același lucru. Ne uitam unul în ochii celuilalt fără sa zice nimic. El îmi schițează unul din zâmbetele lui fermecătoare iar eu incercand sa ii intorc gestul dar îmi era foarte somn. I-am șoptit un scurt ,,Te iubesc" el făcând la fel pupandu-mă pe frunte parinteste. M-am întors cu spatele la el iar el m-a luat în brate exact ca un cuplu. Am vrut sa ii zic sa lase îmbrățișarea dar creierul nu ma lasă să scot acele cuvinte pe gura asa ca i-am acceptat îmbrățișare adormind instant.
.
.
A doua zi dimineață
.
.
CITEȘTI
Aleasa Vampirilor
Vampiro,,-Îți vine sa crezi ca s-a ajuns aici? -Nu prea. Parca abia ieri ne uitam după băieți și încercam sa ghicim vârstă lor și acum trebuie sa facem asa sacrificii. Esti pregătită? -Da. Totuși nu înțeleg de ce facem asta. Adică avem de ales și totuși n...