Capitolul 14

2K 143 12
                                    

Acum aproximativ 2 saptamani

Perspectiva Karinei

Salut. Eu sunt Karina Smith. Sunt o fata blonda, cu ochi albastrii si am o sora mai mare ca mine, Lena. Sunt clasa a 12-a si Lena e la fel doar ca e mai mare ca mine cu un an. Prietena mea cea mai buna e Selena. Sunt prea multe de zis dar mai bine trec direct la subiect ca va voi plictisi cu detaliile. Deci mai este doar o saptamana pana incepe ultimul nostru an de liceu. Zilele de vacanta au trecut ca vântul si ma simt trista ca de la anu nu ma voi mai vedea atat de des cu Selena.

Azi e vineri, stateam in pat si ma gandeam la cat de repede a trecut vacanta. Telefonul a inceput sa imi sune. Era Selena

*Convorbire telefonica*

S:-Hei Kare

K:-Hei Sel

S:-Ce mai faci?

K:-Stateam si ma plictiseam. Vrei sa iesim un parc?

S:-Sigur, unde?

K:-In Central Park e ok?

S:-Sigur. Mai dureaza jumatate de ora pana ajung eu

K:-Ok, ma suni cand ajungi si ne intalnim la mine ca sa ne plimbam bine?

S:-Bine, ne vedem

*Conversatie incheiata*

Si acum ce fac pana vine Selena? Astept, ascult muzica vad eu ce sa fac.
Dupa 10 minute suna soneria. Casa mea e fara etaj si eram singura acasa. Ma duc la usa in speranta ca era Selena. M-am inselat. Era o fata mai blonda mai șatena, cu ochi albaștrii, stătea si se uita fix la mine.

Eu:-Te pot ajuta?

P(persoana):-Pai as avea nevoie de niste ajutor

Eu:-Cum te numești?

P:-Ashley tu?

Eu:-Karina

A:-Incantata

Eu:-Si, Ashley, cu ce te pot ajuta?

A:-Pai am nevoie sa verific toate fetele din oras

Eu:-Pentru ce?

A:-E o poveste lunga. Am nevoie de amprenta ta.

Eu:-O.K... Asta nu e deloc ciudat. Și cum ar trebui sa ți-o dau? Și de ce sa ți-o dau?

A:-Am nevoie pentru un test. Vei afla mai târziu dacă e cazul

Ashley întinde o foaie albastra. Imi presez mana pe ea și rămâne amprenta palmei mele. Norocul meu e ca palma mea nu e albastra acum


A:-Iti multumesc. Sa speram ca ne vom mai intâlni.

Ashley dispare. Ce o fi vrut sa zica cu ,,sper sa ne mai intalnim"? Fata asta m-a derutat.

Au mai trecut 10 minute si Selena tot nu a ajuns. Pe unde o fi fata asta? Ia sa o sun eu.

Tiiiiin... Tiiiin... Tiiiiin... Nimic. Poate nu l-a auzit. M-am dus in camera mea si am inceput sa ascult muzica, dand-o la maxim. Noroc ca eu stau in strada si nu am vecini. Casa mea este intre 2 clădiri care nu sunt blocuri deci nimeni nu ma poate sacaii cand ascult muzica. Bine, poate doad parintii mei dar cand pisica nu-i acasa, șoarecii joaca pe masa.

Au mai trecut 10 minute. Selena trebuia sa ajunga deja. Pe unde umbla fata asta? Ma dau jos din pat si ma duc la usa. Ma uit pe vizor din pura coincidenta dar Selena nu a mai aparut. Ies din casa, imi incui usa si ma indrept spre Central Park sa o astept pe Selena. O fi trafic. In New York e mereu trafic.

Ma duc in parc si ma asez pe una din sutele de banci care inconjurau lacul. Ma uitam la lac si cineva a venit in fata mea. Erau 2 matahale. Ma rog. Nici chiar matahale, dar erau nişte tipi plin de muschi.

M1:-Domnisoara Karina Smith?

Eu:-Eu sunt. Ce doriti?

M2:-Va trebui sa veniti cu noi

Eu:-Sunteti de la NYPD?(New York Police Departament).Daca da o sa vreau sa va vad legitimatiile si insignele!

M1:-La ce ne trebuie? Haide odata.

Tipul ma ridica si ma ia de brat. Nu aveam de gand sa ii fac placerea sa ma duca undeva dar asteptam momentul sa se oprească si sa ma lase o secunda ca sa o iau la goana. Pot spune ca sunt cea mai rapida din scoala si la concursurile de stafeta eu castigam cu mult inaintea echipei adverse. Nu inteleg de ce sunt atat de iute dar va trebui sa aflu intr-un fel sau altul. Matahalele s-au oprit in fata unei masini.

M2:-Urca!

Eu:-Sau ce? O sa ma bati? Am vazut si băbuţe cu mai multi muschi ca tine asa ca taci. E numai gura de tine...

Ce e drept el avea dar incercam sa scap. Matahala 1 mi-a dat drumul si mi-a luat o secunda sa o rup la fuga. Ei nu ma urmareau si nici nu stiam ce se intampla. Deodata ma lovesc de cineva. Era Ashley.

Eu:-Ashley, ajuta-ma. Sunt 2 tipi care ma urmaresc si nu stiu de ce.

A:-Nu iti face griji. Eu i-am trimis.

Ashley m-a facut sa cad la pamant si apoi negru.

Inca un capitol inca o zi. Cartea creste desi tot nu primesc comentarii dar o luam incet.
P.S. la medie e Karina. Ashley apare in urm capitol

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum