Capitolul 55

583 36 11
                                    

*O SAPTAMANA MAI TARZIU*

Stau in pat si citesc o carte destul de interesantă. Se pare ca legenda despre mine, adică despre Aleasa Vampirilor dăinuie de aproape două milenii. Nici nu mă mir că vampirii credeau că sunt o falsă. De-a lungul secolelor, femeile normale au auzit despre legenda si s-au prefăcut că sunt ele fiecare cate o ,,Aleasa", doar pentru faima se arătau înaintea Vampirilor Supremi, fara sa stie ca vor fi constrânse pentru a testa dacă sunt chiar ele Aleasa deoarece, oricât de multe puteai sa stii despre legenda, nici un om nu știa că fiecare femeie trebuia constrânse pentru a testa dacă ea este Aleasa. Femeile care dovedeau ca minteau ajungeau sa fie torturate, apoi omorate de catre vampirii de rand. Ai crede că este o pedeapsă cruda, dar, pentru a tine reputația vampirilor la un nivel inalt, unii spun ca era o pedeapsă prea simpla.

Vremurile s-au schimbat iar oamenii și-au schimbat obiceiurile. Din secolul  XI, de când filmele cu vampiri interpretați de actori frumoși, adolescentele nu au mai facut diferenta intre real si imaginar și voiau toate sa devina vampiri. Pana in urma cu 8 luni, si eu eram la fel ca fetele acelea, dar, fata de ele, eu chiar am ajuns sa fiu ceea ce visau ele si credeti-ma când va spun, nu este usor deloc.

De o saptamana am devenit ceea ce nu as fi visat nici intr-o viata. Viata de vampir nu este de loc ușoară, mai ales daca esti proaspăt transformat. Imi e sete toata ziua si toata noaptea, nu dorm, colții abia am invatat cum da ii controlez va sa nu mai iasa singuri, ma controlez mai mult nu. Cu viteza stau mai prost. Astăzi am dat cu capul de vreo 3 copaci in speranta ca voi putea sa ies din mini-pădure rapid. Problema era ca nu imi controlăm inca 100%viteza. Cand vreau sa merg, ma trezesc câteodată in cealalta parte a castelului. Constrângerea este una nasoală. Nici macar un hamster nu pot sa constrang si nu inteleg de ce. De o saptamana am incercat sa constrang un om dar nu imi iese. Ceilalti au spus că trebuie doar sa privesc pe cineva adânc in ochi si sa ii spun ce sa faca si acesta o va face, dar la mine pur si simplu nu merge. Dacă vreau sa zbor, trebuie să mai fie cineva cu mine. Surprinzător, dintre toate puterile pe care le am, la zbor ma descurc cel mai bine. Puterea mea ascunsă inca nu s-a arătat si nici eu n-am descoperit-o. Sunt tare curioasă ce putere as putea avea.

Absorbita de gânduri, aproape ca nici nu aud bătaia din usa. Pronunț un ,,Intra!" tare și clar, după care vad usa ca se deschide. Ei, ca sa vezi. E chiar Nick

Eu:-Te pot ajuta?(spun cu un zâmbet pe fata care spune de fapt ,,Spune repede ca n-am chef de tine" )

Nick:-Bună și ție

Eu:-Sa iti amintesc ca m-ai ținut 2 luni închisă?

Nick:-Sa iti amintesc ca ai spus ca iubești pe altcineva?  Sa spunem ca era invers și eu eram cel care s-a îndrăgostit de... Amara de exemplu. Tu ce ai fi făcut?

Auch. Nu ma asteptam sa ma întrebe asta. Chiar, eu ce as fi făcut dacă era el în locul meu?

Eu:-Eram despărțiți. Aveam tot dreptul sa iubesc pe altcineva.

Nick:-Poate, dacă erai un vampir normal. Dar tu ești unul care are ,,o pereche" și asta înseamnă că nu trebuie ca altcineva sa fie cu unul din cei doi. La mine se dau zilnic minim 20 de fete, fie ele oameni,fie vampirite. Dar știi la ce ma gândesc de fiecare data când apare una superba? Ma gândesc ,,Eu am pe cineva pe care o iubesc și nu o voi înșela cum nici ea nu ma va înșela pe mine. Trebuie sa rezist tentațiilor și sa lupt pentru EA.". Cine ar fi zis ca o făceam degeaba?

Eu:-Nick, eu..

Nick:-Nu spune nimic. Am venit sa iti spun ca tata te vrea în sala mare, nu sa îmi spun eu oful.

Și cu astea fiind spuse, a părăsit camera. Nu pot sa cred. 20 de fete pe zi se dadeau la el? Și el lupta pentru mine? Iar eu am fost o proasta? Eu i-am trădat încrederea, la fel cum și el mi-a tradat-o mie. Câteodată tare mi-aș dori sa nu fiu atât de deranjata de faptul ca el are dreptate. Indiferent de ceea ce a făcut, e vina mea. Nu trebuia sa spui nimic și în principal.NU TREBUIA SA MA ÎNDRĂGOSTESC DE PETER!

Hai sa vedem ce vrea și Gabriel. Vreau sa mănânc ceva. Vreau sa ies sa vânez ceva.

Ajung în sala mare unde îl vad pe Gabriel stand cu spatele la mine. Ori nu m-a auzit ca am intrat, ceea ce e puțin probabil. M-ar fi auzit de când am ieșit din camera. Ori ma ignora, lucru care ar fi cam aiurea, ținând cont ca el e cel care m-a chemat

Gabriel:-Ce vom face?

Ce? Stai, el chiar nu își da seama ca sunt în camera? Ma apropii mai mult de el și îl vad vorbind cu ceilalți.

Matteo:-Întrebarea e Cum și când. E prea din scurt. Ea s-a transformat acum o saptamana. Nu ar fi prea înțelept sa..

Stefan:-In momentul de fata nimic nu e mai presus de ceea ce avem de făcut. Dar Matteo are un punct de vedere. Abia s-a transformat. Nici puterile nu și le controlează 100%, ca sa nu mai zic de faptul ca puterea speciala încă nu și-a descoperit-o. Trebuie...

Gabriel:-Ajunge. E pregătită. Am ajuns sa ii cunosc voința și potențialul de când era încă om. Nicklaus mi-a zis ca putea face lucruri incredibile fiind încă om și folosindu-se de instinct. Imaginați-vă ce poate face acum când este vampir în toată regula. Vom câștiga războiul asta, o data pentru totdeauna!

Glasul lui Gabriel suna foarte diferit de cum l-am auzit vreodată. Suna foarte... autoritar. Dar serios acum. El chiar nu vede ca sunt la 2 pași in fata lui? Sau... oare chiar nu ma vede? Ma apropii de o oglinda sa ma vad dar... nu vad nimic. Ce dra...? Nu înțeleg. Care e faza. Sunt i-invizibila? E imposibil. Am citit toate cărțile despre vampiri de când am aflat ca sunt ceea ce sunt. Nicăieri nu zicea ceva despre invizibilitate. Zici ca Harry Potter și-a aruncat pelerina invizibilitatii peste mine. Oare puteam fi auzita?

Eu:-HEI!

Cei trei aud sunetul, dar se uita nedumeriți peste tot

Stefan:-Doar eu am auzit asta?

Matteo:-Bun. Am crezut ca încep sa aud chestii.

Gabriel se uita de jur imprejur, își pierde răbdarea, după care decide sa vorbească

Gabriel:-Cine e?!

Tonul lui de mai devreme nu era nici un sfert din jumătatea treimii durității tonului cu care a rostit acele doua cuvinte. Acest ton le-ar face pana și pe fantome sa le treacă fiori pe șira spinarii. Cu o încercare eșuată de viteza spre usa, ajung sa ma lovesc cu capul de o vaza și sa am o vaza în cap... la propriu.

Gabriel:-Selena?

Eu:-Hei.. hei..hei..hei (se aude eroul din vaza)

Daca ma vedea cineva, n-ar fi spus ca voi deveni cel mai puternic vampir din lume cu trecerea timpului. Care ma vedea ar fi murit de ras. Eram pe jos în șezut, cu picioarele întinse, cu mâinile intre ele, și cu o vaza în cap.

Gabriel:- Pentru numele Originarilor, când ai intrat aici? Și de ce porți o vaza?

Eu:-Ți-aș povesti, dar am vaza în cap și nu e atât de simplu din cauza ecoului

Gabriel sparge vaza, cu grija sa nu ma rănească pe mine, apoi continua

Gabriel:-Deci, când ai intrat? Nu te-am văzut intrând.

Eu:-Am fost silențioasa. Pana am luat vaza în cap.. la propriu. În orice caz, am auzit ca vrei sa ma vezi?

Gabriel:-Ah, da. Corect. Selena, mi hija, cum decurg antrenamentele?

Eu:-Destul de bine. Sigur voi avea puterile maxime luna viitoare

Gabriel:-Ma bucur sa aud asta. Acum, dacă nu te superi, as vrea sa te întreb. Ți-ai descoperit puterea speciala?

Eu:-Nu. Încă încerc sa îmi dau seama care e. Sper ca nu va mai dura mult pana când voi afla care e.

Gabriel:-Bine, poți pleca.

Ies imediat de-acolo si din instinct ma duc in grădină. Analizez locurile. Sper ca iti bati joc de mine. De ce esti mereu aici?

Pam pam pam. Nou capitol, va rog aplauze. După atâta timp. Scuze ca nu pot posta mai des. Sper totusi sa va placa capitolele pe care le pun in timpul meu liber

Aleasa VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum