Am hotarat sa merg la Lena sa o intreb de ce se comporta Karina ciudat sau ce o preocupa. Sper sa stie dar sa fim serioși... Cine te poate cunoaste mai bine decat o sora? Lena tocmai a intrat in liceu. M-am dus direct la ea
Eu:-Lena. Lena. Trebuie sa vorbim
Lena:-Selena, ce s-a intamplat?
Eu:-E vorba de Karina. Ce s-a intamplat cu ea? Parca o preocupa ceva. Mie nu a vrut sa imi zica. Am decis sa te intreb pe tine. Ma gandeam ca tu sti.
Lena:-Scuze Selena dar nu stiu nimic(dupa glasul ei mi-am dat seama ca minte).
Eu:-Lena te rog. Trebuie sa stiu ce i se intampla. Nu vreau sa o vad asa.
Lena:-Selena, daca ea nu poate sa iti spuna crezi ca ar fi bine daca eu ti-as spune? Ea poate ca vrea sa faca ceva pentru tine sau are probleme personale. Nu inseamna neaparat ca e ceva important
Eu:-Dar sti ceva?
Lena:-Da. Dar nu a vrut sa imi zica prea mult. Mi-a zis sa numai zic la nimeni. Ea e sora mea. Nu vreau sa o rănesc
Eu:-Inteleg. Mersi oricum
Si am plecat. Trebuia sa înceapă ora. Nu aveam chef sa stau cu cineva in banca azi asa ca m-am dus singura banca libera, mi-am asezat lucrurile si am asteptat sa incepem ora. Deodată intra profesorul in clasa si din urma lui intra un baiat destul de dragut. Era saten. Avea niste ochi strălucitori si caprui de vis. Era atat de dragut. Dar nu vroiam sa arat asta. Vroiam sa par indiferenta. Nu stiu daca imi ieșea.
Profesorul:-Elevi, el e Jack Spiverro, noul elev. S-a transferat din Washington DC . Sper sa va purtați frumos cu el. Acum du-te si gasesteti un loc.
Partea proasta e ca in clasa erau vreo 5 locuri libere iar Jack s-a Așezat fix langa mine. Si acum ce fac?
Jack:-Buna.M-am panicat. Nu stiam ce sa zic. Avea o voce suavă si dulce.
Eu:-Buna(am zis normal ca sa nu se suspecteze)
Jack:-Eu sunt Jack.
Eu:-Am auzit. Eu sunt Selena
Jack:-Buna Selena.
Eu:-Mda. Buna din nou
Jack:-De ce esti distanta?
Eu:-Poate pentru ca abia te-am cunoscut
Jack:-Ok.
Aveam chimie, una din materiile mele preferate. Trebuia sa producem un experiment chimic. Combinarea bicarbonatului de sodiu cu oțetul. Trebuia sa lucram cu colegul de banca. Perfect. Acum trebuia sa lucrez cu băiatul pe care il plac. Ups... Tocmai am zis ca il plac... Aaaaaaaaaaa...(asta sunt eu urlând in gand sa nu tip in timpul orei.)
Experimentul meu normal ca a fost cel care a fost terminat primul, chiar daca eu am facut mai tot. Bine acum... Nu era ceva complicat sau ceva de genu, dar ma bucur cand iau cate un 10 la chimie.
S-a sunat. Eu m-am dus la dulap si Jack a venit dupa mineData viitoare mai mult. Acum las suspansul...
Astept păreri si voturi... Pupici😘😘😘
La medie e Jack❤️❤️❤️
CITEȘTI
Aleasa Vampirilor
Vampiri,,-Îți vine sa crezi ca s-a ajuns aici? -Nu prea. Parca abia ieri ne uitam după băieți și încercam sa ghicim vârstă lor și acum trebuie sa facem asa sacrificii. Esti pregătită? -Da. Totuși nu înțeleg de ce facem asta. Adică avem de ales și totuși n...