Eu:-Ce vrei Jack?
Jack:-Sa vorbim si sa nu ma mai eviți
Eu:-Baiatule, intelege ca noi nu suntem impreuna sau ceva. Abia ne-am intalnit
Jack:-Dar simt ca...
Eu:-Nu imi pasa ce simti tu. Lasa-ma in pace...
Apoi am plecat cu pas alergător
Jack:-Selena...
Apoi m-a prins de mana si m-a intors spre el. Normal ca m-am înroșit. Ma ținea de maini si nu imi dădea drumul. De ce nu ma lasa in pace?
Eu:-Jack, lasa-ma sa plec. Am ora.
Jack:-Si eu am dar asta nu inseamna ca nu putem pleca de aici sa fim doar noi.
Eu:-Jack!!! Lasa-ma sa plec!!!
Si i-am dat o palma. Am simtit un fior puternic pe șira spinării. Jack se uita la mine eu la el. Chestia asta a durat o vesnicie. Mi-am luat cărțile de pe jos si am fugit spre clasa.
Restul orelor au trecut repede. Dar nu exista ora sau minut in care sa ma gandesc la fata rece a lui Jack. Abia asteptam sa ajung acasa sa ma joc cu Fufu, cățelul meu.
Am ajuns acasa. Fufu era la usa, asteptandu-ma. Fufu e un câine rasa Chow Chow, are 1 an, blăniță lui de ursuleț e de un maroniu foarte deschis. Cred ca e cel mai frumos, jucăuș, iubitor si cuminte cățel din lume.
Noroc ca azi nu aveam teme. Era început de an. Mi-am petrecut restul zilei jucandu-ma cu Fufu. A fost o zi superba.Inainte sa ma culc m-am dus sa fac un dus. Dupa ce am iesit am primit un mesaj in care scria: ,,Selena, maine vreau sa vorbim dupa școala. Jack". Super. Grozav. Minunat. Acum trebuie sa ma intalnesc cu Jack. Dar mai bine nu merg. Cine stie ce vrea sa imi mai faca. Fufu stătea in pătuțul lui si dormea sau incerca sa doarmă. Maine fiind marti trebuia sa merg la chimie unde voi sta cu Jack. Nu pot sa cred. Defapt nu imi vine sa cred ca am chimie ultima. Fir-ar. Se pare ca nu am de ales. Maine o sa am un fel de întâlnire cu Jack.
Al 3-le-a capitol si nici un vot? Ma simt trista. Vreau sa mai continui dar se pare ca nimanui nu ii place cartea. Eu vreau sa continui. Sa mai continui?
P.S.: scuze ca acest capitol a fost scurt
CITEȘTI
Aleasa Vampirilor
Vampir,,-Îți vine sa crezi ca s-a ajuns aici? -Nu prea. Parca abia ieri ne uitam după băieți și încercam sa ghicim vârstă lor și acum trebuie sa facem asa sacrificii. Esti pregătită? -Da. Totuși nu înțeleg de ce facem asta. Adică avem de ales și totuși n...