5

2.8K 73 0
                                    

Mai stau un pic pe langa casa si apoi vad o masina super frumoasa care se opreste in fata mea

Mai stau un pic pe langa casa si apoi vad o masina super frumoasa care se opreste in fata mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din ea iese frum.. Adica directorul enervant imbracat super sexi...ă adica super oribil intr.un costum cu multe buline .

-Sa ghicesc ..si adresa mea ai luat.o tot din baza de date nu ?
-Stiam ca esti inteligenta (spune el si imi saruta mana ..spre surprinderea mea mi.a cam placut un pic..cam ciudat)
-Esti foarte frumoasa sa stii ..
-Mersi.
-Deci haide sa intram in masina.
-Ai o masina superba .
-Mersi ,intra sa vezi cum e si in interior.
-Ok (zic eu si intru.Era super scaunele erau din piele alba exact cum imi place mie, volanul la fel cu tente de maro , si avea tot ce trebuie.Vad ca scaunele sa si incalzesc , grozav asta nu e masina e Rai)

-Asa , am ajuns
-Da .(si intram)

La intrare vorbeste cu o angajata a restaurantului despre rezervare in timp ce eu ma asez la o masa.
Dupa ce rezolva vine spre mine .

-Deci , te.ai hotarat ce o sa comanzi ?
-Da , dar cu greu.

Un chelner vine spre noi si ne intreaba ce vrem sa comandam .

-Domnisoara vrea o supa crema de legume , iar dupa o rata cu portocale marinata cu vin rosu , iar pentru mine specialitatea zilei te rog.
-Imediat, domnule (spune chelnerul)

-Si te simti bine cu mine in seara aceasta ? ( zice si imi i.a mainile in ale lui )
-Da , ma simt formidabil. Te..
-Ma ce ?
-Nimic, lasa ..
-Daca nu spui tu o spun eu : TE IUBESC .
-De unde sti ca asta vroiam sa spun?
-O vad in ochii tai ..de acum esti doar a mea.

Dupa ce mancam , plecam de la restaurant si hotaram sa mergem la el acasa .
Wow are o casa ..de vis se vede ca e bogat.
Se duce in bucatarie si i.a doua pahare de vin rosu..Mmm e preferatul meu.

Ne asezam pe canapea si incepem sa vorbim.

-Doar sti ca intentia mea nu era sa te amenint la faza aia stupida cu restaurantul ,nu?
-Pentru un moment am luat.o ca pe o amenintare dar apoi mi.a venit mintea la cap .
-Sti Lena ..ma vrajesti.
-Emanuel te ador..
-Dar astazi ma urai..(spune cu un zambet mic pe fata care ma face sa innebunesc)
-Lasa trecutul de o parte ..(zic si radem incet)
-Vrei sa continuam in dormitor seara asta frumoasa?
-De ce nu ? " domnule director"

Si urcam de mana parca scarile nu se mai terminau..
Intru in camera lui si observ un pat imens care ne astepta..

-Haide simtete ca acasa!
-Si simti ca nu o fac deja ..si ma arunc in pat.

El vine spre mine ma i.a de talie si ma saruta(are niste buze de vis)
Imi desface rochia si mi.o arunca undeva prin camera ..eu il desfac la camasa si fac la fel. In timp ce el isi clateste ochii cu frumusetea mea ,eu ii dau incet pantalonii jos ,si ramane doar in boxeri ,imi desface sutienul si imi musca un san..
-Mai ,mai directorule te pricepi..
-Stai sa vezi ce pot sa fac ...nu te obijnui repede..
-A ,deci mai ai niste surprize ..zic eu cu un zambet pervers ..
-Normal(si imi musca usor buza de jos, ma face sa ma excit asa de tare)
Ma i.a usor de cap si ma duce cu gura la "prietenul"lui ...
Mmmm..imi place atat de tare..
Imi da si chilotii din dantela jos si ma penetreaza.
Un mic geamat imi paraseste gura si vad ca ii place..
Ajungem la orgasm..il ador .
Ne oprim si ne imbracam....mai stam un pic si mergem la dus...facem dud impreuna iar apoi ne culcam imbratisati .

-Te ador iubito.
-Te iubesc iubitule!

Te urasc ! Iubitule...(18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum