A doua zi dimineata:
Arthur p.o.v
Nu am dormit toata noaptea..fiindca am stat lipit de geamul salonului ei..Desi jaluzele sunt trase si nu o pot vedea..ii simt respiratia lipita de a mea..bataile inimii ei formeaza o simfonie in capul meu..
Deodata apare o asistenta ce vroia sa intre in salonul ei.
O opresc cat de repede pot.-S.a intamplat ceva?
-Nu..stati calm..totul e in ordine.
-Atunci de ce o deranjezi?
-Pai trebuie sa ii fac un control ca sa ne asiguram ca o sa fie bine..
-Aha..Bine atunci intru si eu.
-Din pacate nu puteti intra.
-De ce?
-Pentru ca pacienta este slabita.Am vrut sa mai zic ceva dar m.a oprit.
-Acum va rog sa ma scuzati am treaba.
A intrat si nu am mai vazut.o.
Dupa doua ore:
Frate e acolo de prea mult timp..
Am incercat de foarte multe ori sa deschid usa dar e incuiata..Am strigat dar nu mi.a raspuns nimeni.Deodata apare Jake.
-Hei..Ce se petrece aici?
-Deci..o asistenta a intrat in salonul Lenei de prea mult timp si nu a mai iesit.Usa este incuiata..Am strigat de o gramada de ori dar nu mi.a raspuns nimeni.
-Ok..atunci hai sa spargem geamul.
-Nu putem..fiindca patul Lenei este foarte aproape de geam si o putem rani grav.
-Bine..Atunci date inapoi.
-Ce vrei sa faci.
-Tu date..si ai sa vezi.Am facut ce a spus..A scos un pistol ..l.a bagat in broasca usii. Si a apasat pe tragaci.
-Gata.
Usa s.a deschis..Iar Lena..NU MAI ERA!
-JAKE!UNDE E??
-Geamul!-Unde ma duci???
-Ai sa vezi...
-De ce!?De ce imi faceti asta!?
-Taci!Sau altfel o sa te fac eu sa taci!Handicapata asta..m.a adus intr.un depozit..Depoziturile imi trezesc amintiri sumbre..Frate!Mai schimbati si voi locurile.Trebuie sa fiu dusa mereu intr.un depozit!?
M.au legat bineinteles..si m.au lasat acolo.Dupa cinci minute a aparut un barbat..cred ca era barbat fiindca era foarte intuneric.
Ii simteam privirea..
-Ma mai ti minte?
Vocea aia...
La spital:
-Arthur!Unde e Lena?(spuse Michael)
-Michael!Aduna toti politistii!Lena a fost rapita!(zise Jake)
-Cum??
-Nu mai sta!Fa ce am spus!Suspans..
Antonia.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18