Am ajuns in spital. Am intrebat de Armando...si se pare ca fix astazi v.a fi externat.
Il vad plimbandu.se pe hol si fara sa vreau ii sar in brate.
-Armando! Imi pare foarte , foarte , foarte rau ca nu te.am mai vizitat dar mi s.au intamplat atatea lucruri si stiu ca sunt foarte nesimtita ca nu am mai venit sa te vad...si imi pare...Fara sa mai pot spune ceva buzele lui au facut contact cu ale mele. I.am raspuns la sarut ceea ce l.a facut sa zambeasca suptil.Ce e cel mai ciudat este ca acest sarut nu era unul normal era unul magic.. Cel mai frumos sarut din viata mea..
Ne.am despartit incet fiindca niciunul dintre noi nu mai avea aer.
-Mi.a fost foarte dor de tine Lena...
-Si mie de tine.
-I.a stai un pic! TU MERGI?!?
-Abea acum ti.ai dat seama? Esti un prostut..
-Da..da nu mai rade de mine.Si explica.mi.I.am zis si lui povestea horror si s.a ridicat brusc.
-CINE DRACU TI.AR FACE ASA CEVA??!?
-Armando..calmeazate suntem inca in spital!
-Cum sa ma calmez?? Cum? Tu intelegi ca daca ti s.ar intampla ceva eu as muri?!
-Stai calm...sunt bine.Deodata vad ca 3 ofiteri de politie se indreapta spre noi..
-Armando Rodriques?
-Da eu sunt. Ce s.a intamplat?
-O sa va pun cateva intrebari.. Putem vorbi intre patru ochi?
-Sigur...-I.a stai un pic! Michael?
-Lena?Nici nu te.am vazut!
-Nici eu..ce cauti aici?
-Vreau sa ii pun niste intrebari domnului Armando..
-Ok..
Conversatie Armando - politist:-Ce vreti sa ma intrebati?
-Vreau sa va amintiti cine a intrat in masina voastra in ziua accidentului?
-Pai...Este un barbat pe nume ...Nu am mai putut astepta asa ca am intredeschis usa..eram prea curioasa. Cand il aud pe Armando vorbind despre barbatul care l.a accidentat.
NU IMI VINE SA CRED!!
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18