In timp ce eram in taxi mi.am adus aminte ca acasa am strans cativa bani care imi ajung pentru a imi cumpara o casa sunt foarte multi deci este bine.
Ajung in fata casei si ma gandesc cum sa fac sa nu dau de parintii mei.
Din casa se auzeau zgomote...se pare ca vorbeau despre mine.
,, Normal ca a plecat de acasa ,doar o cicalesti mereu! E tanara face ce vrea e aproape majora!
Richard tu te auzi cand vorbesti? Sunt mama ei ,normal ca ma intereseaza de ea . Cica o cicalesc auzi!
Maria! Fata e plecata de o saptamana si pe tine te doare in cot! Numai din cauza ta a plecat intelege!Nu mai suportam sa ii ascult! Acum era sansa mea sa plec in camera pentru a imi lua banii si pentru a imi lua ce mai aveam prin dulap.
Mi.am luat : hainele, laptopul,tableta ,banii si niste carti .
Apoi am plecat in parc sa pot intra pe net sa imi caut un apartament ; am vazut multe siteuri cu apartamente frumoase dar unele erau prea exagerate pana l.am vazut pe ista:
Doamne ma indragostisem de el! Era minunat. Cu un pret bunicel. Adica totusi 3000 $ pentru un apartament ca acesta e o nimica toata.
Imediat am fost sa il vad .Mi.a placut i.am dat banii proprietarului si gata. Era cea mai frumoasa zi din viata mea.
Plus ca , casa mea era foarte departe si de casa lui Emanuel ,dar si de casa parintilor mei. Era super.
Mi.am pus hainele in dulapuri , apoi mi.am asezat cartile,si m.am culcat un pic.
Zilele anterioare ma obosisera foarte mult.
Deacum sunt independenta .In scurt timp o sa ma angajez pentru a imi plati studiile la facultate,iar apoi o sa imi iau si o masina. Este prea frumos ca sa fie realitate.Ma trezesc si vad ca era deja seara. Doamne cat am dormit?!
Imi iau telefonul si ce sa mai spun ? 52 de apeluri primite de la boul ila.. Si 30 de mesaje tot de la el.
De curiozitate am deschis unul ,dar am facut.o numai sa vad cum se injoseste mai mult .Lena ,stiu ca nu o sa ma ierti niciodata pentru ce ti.am facut...dar sa sti ca te iubesc foarte mult.Si sa nu crezi ca o sa incetez sa te caut.La un moment dat o sa te gasesc.#E
Da sigur ,o sa ma gasesti cand pinguini vor vorbi , handicapatule.
Deschid televizorul,si ce sa vad:
Armando ,era la TV . Doamne a avut un accident de masina si era la spital.
M.am imbracat repede si plec. Doamne sper ca o sa fue bine.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
Lãng mạnCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18