-Laur?
-Il cunosti?
-Da..era prietenul meu bun in copilarie.
-Nu cred! Super.Nu am mai apucat sa zic ceva..ca pe usa a si intrat Laur.
-Lena? Ce faci aici?
-Pai...m.a chemat Marisa.
-Va cunoasteti?
-Este prietena mea cea mai buna!
-A...ok. Eu ma duc in bucatarie sa las cumparaturile si vin la voi.-Laur! Lasa cumparaturile acum!
-Dar iubito..
-Vino stai jos pe canapea langa mine..am sa iti spun ceva wow!
-Ok.Laur se aseaza usor confuz pe canapea langa Marisa.
-Esti pregatit?
-Da...De ce ranjiti asa? Ce s.ar putea intampla de sunteti atat de fericite?
-Sunt insarcinata!
-O Doamne!O sa fiu tata!?-Da Laur..vei fi tata! Acum imbratisazati iubita!
Erau atat de fericiti..in momentul ila ..am simtit un gol in stomac..mi.am dat seama ca sunt SINGURA...
-Bine..acum ..va las singuri. Trebuie sa sarbatoriti!Iar eu trebuie sa cumpar deja hainele copilului..doar eu voi fi nasa, nu?
-Stai ..tu vei fi nasa?
-Da..e vreo problema?
-Nu!Normal ca nu! Chiar mi.as fi dorit!Laur m.a luat in brate strans prieteneste.
-Mersi!
-Nu face nimic..Acum gata! Va las singuri.. Pa!
-Pa!
-Pa! Lena!Am iesit din casa..si am chemat un taxi..m.am urcat in el si i.am spus soferului sa ma duca acasa..eram destul de obosita.
Fix atunci primesc un telefon neasteptat.-Alo?
-Alo!Lena!
-Mama? S.a intamplat ceva?
-Tatal tau..
-Ce e cu tata??
-Tatal tau..Tatal tau..
-Spunemi mama!
-Nu mai e..In momentul ila telefonul imi cade din mana si lacrimile imi curgeau siroaie..
De pe podea se mai auzeau mici zgomote din telefon .. Si apoi apelul s.a inchis.
Nu pot sa cred..
Afara deja cerul varsa lacrimi amare pentru tata..si lumea parca nu mai era ce a fost.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18