Ma trezesc de dimineata ,fiindca alarma imi suna...
Este ora 07:30 iar eu am programare la terapie.
Ma duc si imi fac siesta, iar apoi ies increzatoare din casa..
Fac in jur de doua ore pana ajung la un spital imens.
Intru si intreb de programare:-Bunaziua sunt Lena Kunningam , am programare astazi la doamna doctor Katerine Wilson.
-Imediat, sa caut in baza noastra de date numele dumneavoastra .
-Ok.
-V.am gasit. Doamna doctor va asteapta.Salonul numarul 4 pe coridor la stanga.
-Multumesc.Ma indrept spre salon , si inauntru se afla o doamna Wilson care vorbea cu o asistenta.
-Bunaziua.
-Buna ,tu trebuie sa fi Lena nu?
-Da eu sunt.
-Bine aseazate pe pat ca sa putem incepe.Ma asez iar eu imi testeaza reflexele picioarelor. Desigur, fara nici o speranta.
Apoi imi conecteaza picioarele la niste aparate ciudate. Nu simteam apsolut nimic.-Nu te descuraja , nu se poate sa iti revii din prima zi. O sa continuam tratamentul in fiecare saptamana pana cand vei simti. Dupa ce simti o sa incepem sa facem miscare.
-Bine...sper sa ma fac bine.
-Sunt sigura ca o sa te faci.
-Multumesc doamna doctor.
-Hey , poti sa imi spui doar Katerine.Acum suntem prietene.Considera ca pe o sora mai mare, nu este o diferenta de varsta mare intre noi. Sunt doar 5 ani.
-Aveti dreptate.
-Sti ca poti sa imi vorbesti cu "tu".
-Bine, ai dreptate.
-Asa mai merge.Bine sedinta de terapie s.a terminat.Te astept saptamana viitoare.
-Ok iti multumesc.
-Nu ai pentru ce asta imi e meseria.
-Pa!
-Pa.Terapia a durat cam 3 ore, acum ma duc acasa pentru ma odihnii.
Ma gandesc si la liceu...adica nu am mai trecut de mult.Am dat bacul, si asta ma usureaza cum era sa dau bacul in carutul acesta. Peste o luna voi primi si rezultatele. Eu primesc rezultatele mai greu fiindca profesorii se ocupa mai mult de ceilalti colegi ai mei, pe mine o sa ma anunte telefonic.Am prea multe pe cap pentru a ma gandi si la bac...
Telefonul imi vibreaza:
"Lena ,imi pare foarte rau ca te.am neglijat,vrei sa iesim undeva? Daca primesti mesajul te rog sunama.Laur"
Sincer ,am si uitat de Laur. Desigur el nu stie ce mi s.a intamplat....
Nu stiu daca vreau sa ma intalnesc cu el. Dar hai sa o fac poate mai scap de plictiseala.M.am mai gandit si am hotarat sa il sun:
-Alo.
-Alo?Lena!
-Hey Laur ce faci?
-Bine. Asculta imi pare foarte rau ca te.am neglijat dar m.am despartit de curand de iubita mea si am fost intr.o mica depresie.
-Imi pare foarte rau...dar acum esti bine,nu.i asa?
-Da.Acum sunt ok.
-Bine.
-Deci....vrei sa iesim in seara asta intr.un club ceva?
-Nu cred ca ar lasa o fata in scaun cu rotile sa intre.(zic incercand sa rad)
-Hai nu mai glumi ,si hai sa ne intalnim. Te iau la 8?
-Laur...chiar nu glumesc.
-Stai !Tu vorbesti serios??!
-Din pacate ,da.
-Cum ?? Stai ce? Am murit cumva? Sigur am ajuns intr.un univers paralel.
-As si vrut eu sa nu fie adevarat.
-Unde esti acum?
-La mine acasa .
-Bine stai acolo vin la tine.
-Laur m.am mutat.
-Bine dami adresa . Vin cat pot de repede la tine.Dupa ce i.am dat adresa ,am asteptat sa apara la usa.Mama in 17 minute era la mine.
-Ai condus ca un maniac cumva?!
-Lasa asta acum.Zimi ce s.a intamplat?I.am povestit tot , si a ramas socat.La un momendat numai zicea nimic...M.a luat in brate si mi.a zis sa ma linistesc.
-Doamne Lena....nici nu stiu ce sa zic...mi se rupe inima.
-Stai linistit o sa ma fac bine.
-Normal c ao sa te faci bine.Te oblig sa te faci bine.
-Iti promit ca o sa ma insanotasesc.
-Stiu. Iti promit ca totul v.a fi ca inainte.A mai stat cateva ore, iar apoi a plecat. Si am ramas singura.
Telefonul imi suna:
-Papusa...am observat ca nu ai venit cand te.am chemat. Ai preferat sa mergi sa te intalnesti cu iubitelul. Ai facut o miscare proasta.
-Ascultama.
-Nu...nu trebuie sa iti ceri scuze.Te iert,de data asta. Iti mai dau o sansa.
-Zi ce vrei?
-Dar ce vreau , oare?Ciudat nu imi amintesc...A! Mi.a venit mintea la cap! Te vreau pe tine.
-Niciodata! Nici macar nu stiu cine esti! Lasama in pace!
-Poate ca tu nu sti cine sunt.. Dar eu stiu foarte bine. De data asta nu mai scapi.O sa faci ce vreau eu sa faci.I.am inchis obsedatului, inca imi este frica sa nu cumva sa fie cu mine in casa. Cine este?De unde ma cunoaste??!
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18