18

1.1K 54 1
                                    

Intre timp m.am mai linistit.
Bate cineva la usa:
Sa deschid? Sa nu deschid??!

Am ignorat timp de ceva timp ciocanitul , dar nu am mai tesistat si am deschis.

CEA MAI MARE GRESALA DIN VIATA MEA.

Doua maini mi.au pus o carpa la nas, care m.a facut sa nu mai vad nimic.Pentru un moment simt ca acele maini ma baga in masina.De atunci nu am mai simtit absolut nimic.

-Sefu!
-Ce vrei imbecilule?
-Ce facem cu fata?
-Tu dune la depozitul ila vechi de al capatul orasului. Si o sa o rezolv.
-Bine,sefule. Cum ordoni tu.

Ma trezesc si vad ca sunt intr.un depozit.Incerc sa tip, dar sunt legata la gura. Ma zbat dar sunt legata si de un afurisit de scaun.

-Mai ,mai, mai ,mai vad ca s.a trezit papusa.
Stai frumos papuso,nu te mai zbate...nu o sa te salveze nimeni.
Ai vrea sa te desfac nu.i asa? Of...scumpo, normal ca nu o sa o fac. Dar daca esti cuminte...si imi promiti ca o sa taci o sa iti carpa aia jod de la gura. Oricum stiu ca nu ai unde sa te duci..oricum nici nu poti sa mergi.Deci e rau de tine frumoaso.

Intr.un final mi.a dat carpa jos.

-Ce dracu vrei de la mine!!?
-Iubito!Ai grija cu limbajul!Altfel....o sa iti para foarte rau sa sti. Nu vrei sa ma superi nu.i asa?!

Ranjeste la mine....cine dracu e?? Doamne...cine o sa ma salveze de aici!!?

Emanuel p.o.v

Imi este foarte dor de Lena. Vreau sa o sun sa ii zic ca imi pare rau. Bine o sun.

Rapitorul:-Iubito ,i.a uite cine te suna!Iubitelul!! Daca spui ceva te omor !

Vad ca o javra de a lui imi pune un cutit la gat.

Rapitorul:-VORBESTE!!

-Aaalloo.
-Lena! Ce ma bucur sa vad ca mi.ai raspuns!Dar ce e cu vocea asta?
-Eemmanuel! (Simt cutitul imi inteapa pielea) A.....nu,nu am nimic doar ca sunt surprinsa sa te aud.
-Of..Lena vreau sa iti spun ca imi pare rau....

Rapitorul:-Fetito....termina mai repede conversatia cu iubitelul,pentru ca ma cam enerveaza vocea lui....(imi sopteste retardatul la ureche)

-Aaa.. Bine,bine Emanuel oricum te...ammmm iertat.Bine hai ca trebuie sa plec pa!
-Bine ,sunt foarte fericit ca suntem ca inainte..bine pa.iubito!
-Aha...pa!

-Bravo papusa! Vad ca esti ascultatoare ...imi place cum te comporti.Daca esti ascultatoare si de acum in colo poate nu faci cunostinta cu prietenul meu drag...(si isi scoate pistolul pentru a mi.l arata)

Ii face semn javrei pentru a se indeparta de mine. Apoi isi i.a un scaun si se aseaza in fata mea.
Indraznesc sa vorbesc cu el.

-Spunemi odata ce vrei de la mine!?
-Off..usurel iubito. Tocmai am discutat despre prietenul meu.

Imi pune pistolul la tampla.

-Doar nu vrei sa ajungi acolo sus...la o varsta asa de frageda nu? Daca vrei se rezolva !Doar spunemi.

Tac din gura fiindca imi este foarte frica, niciodata in viata mea nu mi.a mai fost asa frica..

-Imi pare rau papusa...dar, trebuie sa plec..stai linistita o sa ma intorc curand iubito.

Se aprorie de mine si imi spune la ureche:Ramai frumoasa, o sa ma nevoie mai tarziu de corpul tau. Nu uita ca te iubesc...
Rade si pleaca.
Mi.e scarba de el fira.i al dracu sa fi. Sa te i.a dracu de tampit.

Ma uit in spate sa vad unde se duce. E bine ca a plecat de tot. Acum incerc sa ma legan pentru a ma putea dezlega.

Da! Am reusit. Am cazut. Acum devine mai complicat. Trebuie sa ma dezleg....a facut un nod asa de complicat...firai al dracu!!

Incerc de mai multe ori sa.ma dezleg dar nu am deloc succes.....

Ce ma fac?? Ce ma fac??

Ma uit in jur..si gasesc un ciob. Bingo! Era aproape de scaunul meu.
Il iau...si incerc sa tai funia..CACAT! M.am taiat....

Macar am reusit sa ma desfac...acum sa imi desfac si picioarele.. Foarte bine Lena!

Acum cum dracu fug de aici!? Nu pot sa alerg ....Bagami.as..

Vad ca un tip vine spre usa mea....Am belit p***
Se opreste si vorbeste cu o alta javra. Da! Acum e sansa mea sa ma ridic ...trebuie sa ma ambitionez.

Ma apas in asfaltul de jos si imi ridic ,iar cu o mana imi ridic un picior. Si cu fac la fel si cu celalat picior.
Bineinteles...am cazut.

Nu pot sfarsii asa!! Am sa ma ridic!! Stiu ca pot sa o fac!

Mai incerc o data... NU POT SA CRED!! M.AM RIDICAT!! STAU IN PICIOARE!!

Incerc sa fac un pas...dar ma dezechilibrez un pic....nu.i nimic. Voi reusi. Incet , incet imi dau drumul.Bravo Lena!!

Acum ma ascund dupa un sifonier... M.am descurcat destul de repede. Bine ca javra aia a uitat de mine.

Ma uit in jur si gasesc o iesire. Cacat e incuiata. Pe usa din fata nu pot iesii... Pentru ca sunt panaramele alea acolo!!

Ce pot sa fac...ce pot sa fac?

Astept cateva ore si vad ca un imbecil a adormit! E sansa mea!
E cel mai greu lucru acum...deschid usa incet.. Si bine ca nu imi simte prezenta. Trec pe langa el si fug in padurea de alaturi.

DA! Am scapat! Si alerg! Bagami.as boul ila mi.a luat telefonul.. Ce fac!? Trebuie sa alerg in continuare pana dau de cineva. Sunt la dracu in praznic!! Oricum sunt deja departe de el... Si nu au cum sa ma gaseasca fix aici.

Rapitorul:-Iubito! M.am intors! Cum?!? Cum dracu a scapat parasuta asta?!?

IMBECILILOR!!MISCATIVA CURUL INCOACE!!

-Da sefu?
-CUM DRACU V.A SCAPAT PRINTRE DEGETE FATA!!???
-A...pai sefu..
-O SA VA OMOR PE TOTI!! ADUCETIMI.O ! Sigur tarfa aia se va duce la politie! Cautati.o peste tot!!

-Da sefu!

Deja s.a inserat iar eu alerg ca proasta prin padure cred ca de vreo doua ore!!
Stai! Ila e cumva un sat??Unde pana mea m.au adus istia? ! Sunt salvata!

Alerg si ajung in fata unei case destul de mari. Bat la usa si imi deschide o batrana.

-Bunaseara , fetita mea.
-Bunaseara. Ma scuzati ca va deranjez..dar nu am unde sa stau ma puteti gazdui pana maine va rog?
-Sigur fata mamii, intra frumoaso. Intra.
-Va multumesc din suflet!

Intru si vad ca in interior casa era si mai mare decat se vedea de afara.

-Doamna aveti putina apa?
-Sigur draga mea. In bucatarie. Este la etaj.
-Va multumesc din suflet.

Ma duc in bucatarie si imi torn niste apa intr.un pahar.

-Draga mea, vrei sa imi povestesti ce cauta o fata asa de frumoasa aici?
-Da doamna.. O sa va spun. Dar am o intrebare.
-Spune copila mea.
-Locuiti singura?
-Da.. Sunt o biata batrana ramasa singura in casa asta mare.
-Ce soarta trista.
-Asa este.. Acum intra in salom sa imi povestesti.

Intru in salon si incep sa ii povestesc:

-Mamaie..de ceva timp cineva ma terorizeaza.
-Aoleu..cum asa?

Incep sa ii povestesc tot ce mi s.a intamplat de cand a inceput aceasta tortura pana cand s.a terminat.

-Off saraca de tine. Eu am 83 de ani si in viata mea nu am mai auzit asa ceva.
-Da ... Eu am vazut numai in filme asta.
-Si o sa anunti politia nu.i asa?
-Desigur.
-Uite cum facem mai intai linistestete draga..a?
-Lena.
-Linistestete draga Lena. Odihnestete si apoi.. Maine mergem la o cunostiinta de a mea. Care are si telefon. Ca sa anunti politia bine?
-Bine va multumesc din suflet.
-Nu ai de ce sa imi multumesti copila. Numai sa te calmezi. Dute si culcate. O sa iti pregatesc patul.
-Bine.

Imi pregateste patul. Iar apoi ma lasa singura. O sa fie o noapte foarte lunga. Cu greu o sa uit tot ce mi s.a intamplat.

Te urasc ! Iubitule...(18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum