In momentul ila privirea mi.a fost atintita spre el...
-Imi pare rau..Dumneavoastra sunteti sotia domnului Arthur,nu.i asa?
-A...Da...
-Minunat..Fiindca nu il pot contacta si..am nevoie de ajutor..-A..Marisa..Dute si ajuta.l..
-Mai bine sa nu o deranjam pe doamna Marisa,asa m.ati cunoaste mai bine..nu?
-Am treaba.
-Va rog ..doar 5 minute.-Off..Haide Lena..tot vroiai tu sa fie un om la departamentul economic..acum ce faci?
-Bine.Am mers cu nemernicul in birou..
-Ma mai ti minte?
-Ce cauti aici?
-Pai..un loc de munca.
-Lasa vrajeala..
-Vrei sa sti ce caut?
-Da.
-Vei afla in curand..S.a apropriat incet de mine si mi.a soptit la ureche..
-Cred ca sotul tau...nu iti stie trecutul..nu.i asa?
-C..M.a oprit punandu.mi un deget pe buze..
-Shh..Am treaba...
Si a plecat.Am iesit ca un fulger din birou si m.am indreptat catre biroul lui Arthur..
Dar..M.am oprit la intrare..Daca ii voi spune sa il dea afara v.a fi suspicios.. La fel daca l.as concedia eu..
Chiar nu stiu ce sa fac..Deodata iese din birou.
-Iubito?
-A..
-Veneai la mine?
-Da..
-Hmm..intra.
-Nu..mai bine lasa.Am rezolvat.
-Ok..Suntem intrerupti.
-Domnule Arthur..Nu sunt sigur cum m.as putea ocupa de problema asta..
-Intra..Armando.Ma privirea fix in ochi...Am ramas blocati..
-Armando!
-A..da,domnule.A intrat..aruncandu.mi un zambet suptil in timp ce a inchis usa.
-Alo!Roger!Sa fi in fata firmei in cinci minute!Mai auzit?!
-Da doamna.-Lena!
-Nu pot acum!Marisa!Am iesit repede din firma si m.am urcat in masina.
-Duma in cartierul nr.35...
-Dar doamna..este foarte departe.
-Am zis sa ma duci!!Te platesc ca sa comentezi!?Sau sa iti faci treaba???
-Scuzati.ma.Eram atat de nervoasa...Si deodata nervii mi.au crescut si mai mult..Incepuse ploaia..eram prinsi intr.un ambuteiaj...Iar eu trebuia sa ajung urgent acolo..
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18