1

4.7K 139 10
                                    

Liceul, terenul minat..
Aici intalnesti tot feluri de oameni cum ar fi :
Gasca tocilarilor, a dansatorilor,a drogatilor, oameni emmo , indiferentii , tipii buni , curvele, popularii.
Acum cred ca va intrebati carei gasti apartin eu ...si va dau un raspuns cat se poate de simplu :
NU FAC PARTE DIN NICI O GASCA .
De ce ? Pentru ca toti sunt niste fraieri....
In fine ..
Unii zic ca sunt increzuta , sau fitoasa , sau de cele mai multe ori lumea ma face rebela fara sentimente ...Sunt asa pentru ca inainte imi puneam ca proasta sufletul pe tava si apoi imi ardea ca in iad ...deci am hotarat sa nu mai fiu idioata si de acum sunt indiferenta...si sa va spun un secret :Imi place sa fiu rea...
Sunt a 12 ma pregatesc sa dau prostia aia de bac.. Maicamea ma bate la cap sa invat dar...nu am chef o dau dracu...
E luni deci incepe o noua zi "fericita"in viata mea ce pot sa zic "yei". Ma trezeste alarma ....Nu o mai suport ..o daram de pe noptiera si ma culc la loc dar o aud pe mama cum striga cu disperare de parca o viola cineva...

-Lena !!
Off si uite ca somnul piere incet incet..
-Lena!!!
-Ce e?!
-Vino imediat jos domnisoara!
-Bn.. bn

Cobor scarbita si o vad cu un cutit in mana ...

-De ce aveai cutitul ista in geanta?!
-De ce imi umbli in lucruri ?!(o intreb ridicand tonul mai tare decat ea )
-Nu schimba subiectul domnisoara ! Tu vrei sa fi arestata din nou?!

La asta m.a atins cam rau ...Da am fost bagata la parnaie pentru o saptamana fiindca am furat o masina ...Dar cine nu a facut asta pana acum , nu? Oricum am scapat ieftin pentru ca omul caruia i.am furat masina si.a retras repede plangerea ...
Revenind la cearta :

- Nu mai rascoli trecutul!
Si plec in camerea mea nervoasa trantind usa si incuind.o .
Doamne cati nervi mi.a facut femeia asta de dimineata ..Acum trebuie sa plec si la scoala perfect ce pot sa zic...

Daca v.a placut votati si lasati cate un comentariu va rog ....
Antonia.

Te urasc ! Iubitule...(18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum