Sunt trezita de Emanuel ,care se pare ca vorbea la telefon...avea o conversatie destul de ciudata cu un baiat..Am hotarat sa il ignor.
Ma vede si vine spre mine.-Hei frumoaso,te.ai trezit?
-Da,m.am trezit.Ai rezolvat treaba cu fata?
-Da am rezolvat.Am uitat ca aveam o prietena in facultate care se ocupa cu ce iti trebuie tie.
-Aha...
-Iubito simt o tensiune intre noi....tu ma mai iubesti?
-Hai sa vorbim alta data despre sentimentele mele fata de tine....
-Dar eu vreau sa vorbim acum.
-Emanuel...
-Ce? Crezi ca nu stiu ca nu ma mai iubesti?!
-Pai si atunci de ce ma mai intrebi daca mai simt ceva pentru tine???!
-Nu mai trebuie sa spui nimic...am inteles. Vad ca nu ma vrei prin preajma.Stai linistita,nu o sa iti iau carutul,masina si o sa iti trimit fata..
-Nu am nevoie de nimic de la tine!In momentul ila arunc carutul si cade...cheile masinii sunt deja pe jos .
-O sa ma intretin singura!!
-O sa iti para foarte rau pentru ca ai facut asta.
-TE URASC DIN TOT SUFLETUL!
-Da...bine,bine.
-Crezi ca nu stiu ca Armando e in spital??!?
-Sssstiii?
-Da stiu! Ascultama bine!Daca esti implicat macar un pic in accidentul lui de masina...AM SA TE DISTRUG!
-Sti ceva esti de.a dreptul nebuna!!Imediat iau vaza de pe noptiera si o arunc cu putere in usa.Din pacate nu l.am nimerit.
-IESI DIN CASA MEA!
-Stai linistita...nu o sa ma mai vezi!Iese,si tranteste usa in urma lui.Imi doresc sa dispara.Sa nu il mai vad niciodata.
Imi suna telefonul.
-Alo?
-Alo.
-Da?
-Lena Kunningam ?
-Da eu sunt.Cu cine vorbesc?
-Vrei sa sti cine l.a bagat in spital pe Armado?
-Normal ca vreau, dar de unde sa stiu ca imi vei spune adevarul?
-Ai dreptate..dar nu iti pot spune numele meu.Daca vrei sa afli vei veni maine la ora 13:16 fara un minut in plus in fata spitalului unde ai fost internata.
-Stai un pic de unde stu ca am fost internata??!
-Stiu absolut totul despre tine,stiu ca esti in scaun cu rotile,stiu ca acum 20 de minute te.ai certat cu Emanuel.Stiu ca nu mai vorbesti cu parintii tai si stiu unde locuiesti.
-Ascultama obsed...
-Shht ai grija cum vorbesti cu mine.Nu vrei sa te pui cu o persoana la fel de rea ca mine,asa ca masoarati fiecare miscare.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18