38

698 28 0
                                    

Nu...nu ...este chiar Lena!
Ma apropii incet fiindca nu cred..

-Lena!?
-Buna.
-Lena? Chiar tu esti? Sau am vedenii de la emotii?
-Chiar eu sunt (zic incercand sa zambesc)Am vazut la televizor ca te casatoresti..si..am vrut sa va urez "Casa de piatra".
-Nu stiu ce sa zic..in primul rand ma simt prost ca nu te.am invitat..dar sincer sa iti spun nici prin cap nu imi dadea..Sti..ca de la incidentul ila nu am mai tinut legatura..
-Nu trebuie sa iti amintesti..lasa..
-Si in al doilea rand ...sunt onorat sa fi alaturi de mine astazi.
-Si eu.

In momentul ila niste tocuri ascutite..lovesc cu putere scarile restaurantului..
Era "Ea"..."Ea"..Cea ,care il v.a face fericit pe "El"..
Nu stiu nimic despre "ea si el" ...Nu stiu daca " noi " vom mai vorbi...Sau daca voi mai auzi ceva de " el "..

A coborat incet scarile in rochia ei alba..Toti ochii erau atintiti spre " ea " ..
Era o fata frumoasa..nu ma regaseam in privirea ei.
Nu ma regaseam in nimic ce insemna " ea " ..
" El " a prit.o vrajit.. Parca nimic alceva inafara de " ea " nu se oglinda in ochii lui minunati..

M.am indepartat incet..pentru ai da voie sa treaca ..si sa se indrepte spre altar..

Preotul ii astepta nerabdator..

-Bunaziua copii..si bunaziua tuturor! Ne.am adunat aici dintr.un motiv..pe care toti il stiu..Acesti copii minunati vor sa isi uneasca destinele cat mai repede posibil asa ca..sa nu ii mai plictisim..

Sala a inceput sa rada.
Desigur ca eu nu..

Vazand ca nu rad.." ea " mi.a aruncat o privire taioasa..cioburile din ochii ei albastri s.au napustit cu putere asupra mea.

Gandirea mi.a fost intrerupta de preot.

Cristina Jakson.. il iei in casatorie pe Emanuel Harinkston?

Im momentul ila m.a privit fix in ochi..de parca imi cunostea trecutul..si a spus..
"DA" cu toata puterea ei.

Emanuel Harinkston..o  iei in casatorie pe Cristina Jakson?

De data asta..el nu m.a mai privit in ochi..

Si a dat un raspuns cutremurator..Acel " DA " imun sentimentelor mele..imun MIE.

Sufletul nu a mai suportat durerea aceea patrunzatoare din fiecare vena..fiecare artera..fiecare coltisor al inimii mele.

Am iesit dreapta pe usa fiindca nu vroiam sa dau nimic de banuit..
Desi..asazisa Cristina..si.a dat seama usor ce se intampla.

Ce imi pasa mie! Ce imi pasa mie daca se casatoreste?Ce imi pasa mie daca isi traieste viata? Intre noi totul a murit ATUNCI..De ce inca mai simt ceva? De ce ma intereseaza atat de mult?

Dupa ce ..ca eram afectata..bliturile..si camerele m.au invadat.

"-Domnisoara Lena! Ce legatura aveti cu cuplul Harinkston??
-De ce va aflati aici?
-Ati fost intr.o relatie cu Emanuel Harinkston in trecut!?"

Ultima intrebare a umplut paharul.

-Cum puteti sa ma intrebati asa ceva!??Normal ca nu este nimic intre mine si Emanuel si nici nu a fost!

M.am urcat ca un fulger in masina si am pornit..

Tot ce imi amintesc este acceleratia..Ploaia..si..

Te urasc ! Iubitule...(18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum