-Nu cred ...deci el este ?!
-Da este iubitul meu.
-Ok ..intrebarea e :Stie cineva despre relatia voastra?
-Nu ,doar tu .
-Ok deci toata povara cade pe capul meu.
-Da ,deci vezi sa nu o scapi.(Zic chichotind)
-Bn.In secunda urmatoare imi suna telefonul.
-Hey Len.
-Hey Armando ,ce faci?
-Mai nimic,sti care e faza ?
-Ce e ? Ce s.a intamplat?
-Am nevoie sa vorbim...
-E urgent?Nu ma panica te rog..
-Nu nu e urgent vreau doar sa ma ajuti cu ceva...
-Ok ..ne intalnim in parc intr.o ora bn ?
-Bn .Pa
-Pa.-Bun,deci cred ca mai exista cineva care stie de relatia mea cu directorul...
-Ahhaaaa ....nu ca nu mi.am dat seama deja Lena.
-E ,acum poti sa te bucuri ca nu numai tu duci povara asta pe umeri.
-Ai dreptate.Scuzama trebuie sa raspund.
-Bn...Si il aud: hei iubito, ce faci?A eu ?nu fac nimic important pe la liceu ,da hai ca vorbim mai tarziu ca am putina treaba .Te iub.
Apoi dupa ce a terminat de vorbit ma duc la el si il trag de maneca.
-Aha...cica mincinosul..sunt un lup singuratic.Siguuuur.
-A deci ai auzit?
-Normal ca am auzit.Zimi detalii.
-Ce vrei sa sti?P.S nu e mai frumoasa decat tine sa sti.
Si radem amandoi.
-Bn,m.am mai linistit.Deci cand mi.o prezinti?
-Nu stiu ,dar sigur o sa ti.o prezint mai asteapta un pic.
-Bine,bine astept ,hai ca trebuie sa plec la ora ne vedem mai tarziu ,da?
-Normal..hai pa!Dupa ora asta trebuia sa ma intalnesc cu Armando.Oare ce vroia sa imi spuna?Ma duc sa imi iau geanta si plec spre parc.Acolo il gasesc pe banca.
-Hey Len!
-Hey. Deci spunemi ,ce s.a intamplat?
-Pai sti tu,m.am indragostit de cineva si nu pot sa i.o zic..
-Ce dragut.Si ....o cunosc?
-Nu..nu.Nu o. cunosti..
-Ok ,uite sfatul meu este sa fi tu insuti .
-Ok ,mersi mult trebuie sa plec acum.Vorbim da?
-Da.Pa!Ma ridic de pe banca si vreau sa mai trec si pe acasa .Fix atunci imi suna telefonul.
-Da Emanuel?
-Unde esti?!
-In parc..
-Ok vin acum sa te iau stai acolo!
-Bn ,bn .Doamne nu l.am mai vazut atat de nervos si de agitat.In secunda doi este in fata mea.
-Treci in masina!
-De ce?
-Ca asa vreau eu miscate!
-Bn,bn..Doamne.
-Acum!Vreau sa imi explici ce a fost faza cu idiotul ila de dimineata ?!?
-Ce idiot?
-Lena !Nu face pe fraiera...
-Auzi !In ce calitate ma faci tu fraiera?!
-In calitate de iubit!
-Aha...deci daca esti iubitu meu trebuie sa urli ca disperatu la mine si sa ma tratezi ca pe ultima carpa de pe planeta asta?!?!
-Nu scumpo..imi pare rau doar ca sunt foarte nervos intelegema si pe mine te rog.
-Sti ceva ? Daca esti asa de nervos ramai cu nervi baiatule!!!Dau sa ies din afurisita aia de masina dar ma prinde de mana si ma trage inapoi..fiindca e mai puternic de cat mine. Si ma baga in masina ,si incuie usile.
-Ce faci ?!?
-Crezi ca poti scapa de mine?
-Da pot scapa de tine maniacule!TE URASC !
-Nu, nu, nu ! Nu ai zis.o bine trebuia sa zici:
TE URASC ! IUBITULE!
-Asta sa crezi tu idiotule!Acum deschide usa astfel iti sparg geamurile!
-Spargele..imi place cand esti nervoasa.
-Bine ,vad ca iti cam place sa iti bati joc de mine!
-Iubito,nu imi bat joc de tine doar te sfidez.In minutul urmator..palma mea face contact cu fata lui.Apas butonul masinii pentru a putea fi deschisa ,fug si iau un taxi.
Nu vreau sa il mai vad in viata mea .Il urasc ! Nu ma mai intereseaza nimic.Chestia cea mai nasoala e cam am o gramada de haine acasa la el. Dar o sa le iau nu o sa ma poata impedica.
-Domnisoara!Unde mergem?
-Nu stiu ,conduceti drept nu conteaza ,va spun cand ma hotarasc.Nu aveam unde sa ma duc ,acasa nu pot...la prostul ista nu pot..la Armando nu pot pentru ca na poate e cu iubita lui,la Laur la fel deci unde dracu merg?!
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18