Sincer nici nu stiu ce se intampla cu mine...ieri il uram pe Emanuel, azi il iubesc..viata mea o i.a razna.
Dar poate e mai bine asa , nu?Ma trezesc , in camera lui Emanuel, cu mainile lui incolacite in jurul trunchiului meu .E atat de dragut cand doarme. Nu as vrea sa il trezesc , dar amandoi intarziem la liceu.
-Iubire , trezestete..trebuie sa mergem la scoala.
-Neata,pui.
-Neata,sufletel.
-Trebuie sa ma trezesc nu ?(spune el somnoros)
-Nu pui,nu trebuie daca vrei sa fi concediat.
-Ha,ha amuzant.o
-Acum ridicate.Eu ma duc sa fac un dus.Cand ies din el sa te gasesc imbracat ,da ?
-Da,da..Dupa dus ,il gasesc imbracat intr.un costum super frumos gri care ii venea minunat.Ma opresc in tocul usii si ma uit la el.
-De ce te uiti asa la mine?(zice razand)
-Tu esti chiar iubitul meu ?Ori visez?
-Nu visezi..chiar sunt al tau.(spune, ma i.a in brate si ma saruta pe frunte).Acum hai imbracate si tu si sa mergem.Azi am ales sa ma imbrac intr.o fusta neagra ,cu o camasa alba transparenta ,bagata in ea ,si cu o pereche de tenisi .Fardul cat mai natural.
-Daca esti gata hai sa mergem domnidoara.
-Sunt gata hai.Ne.am urcat amandoi in masina si am plecat. Il iubesc asa tare.
Am ajuns in fata liceului,si din pacate ne.am despartit.El s.a dus la birou,iar eu in clasa aveam bio ,iac...In clasa: diriginta vine grabita la noi si ne spune ca avem un coleg nou.
Nu cred este chiar...
Daca va place povestirea lasati un com si votati va rog.
Ms, va iub.💋
Antonia.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18