O transa..O simpla transa a iubirii m.a adus aici.
Imi simt corpul conectat la aparate..Imi vad iubitul stand sprijinit de geamul transparent al salonului meu ..varsand lacrimi pentru ce am fost..pentru ce...sper eu ca voi mai fi.
Ma uit la prietena mea ....care avea mainile lipite de fata..iar lacrimile curgeau usor printre degetele ei inghetate de durere..
Mama...mama era langa iubitul meu..plangea in hohote...uitandu.se usor la ochii mei..deocamdata inchisi..Ii puteam simtii..eram cu sufletul langa ei.
Ei nu ma vad ...dar stau in picioare...imbracata in alb..luminata de Dumnezeu..Coma m.a adus aici..langa ei.
Ma uit usor la corpul meu..nemiscat.
Inca nemiscat...Ma apropii usor de geamul salonului meu..
Ii vad pe " ei "....
Emanuel era ingrijorat..mai ingrijorat ca niciodata..
Se indreapta spre geamul salonului meu..
Isi pune usor mana pe sticla ...si o lacrima de durere se napusteste asupra podelei.-E vina mea..(spune el..cu o voce inghetata ce taie tacerea)
Ceilalti isi ridica capul din pamant si se uita la el.
-Eu am adus.o in starea asta.
Ma uit la fata lui..incerc sa il fac sa creada ca..defapt..traiesc.
Ca inca nu am murit..ca inca nu am plecat de langa tot ce imi placea...Din pacate..nu am destula putere sa revin la normal acum..
Corpul meu nu mai suporta atata durere.." Ea " incearca sa il consoleze..Nu vad nici un pic de durere in ochi ei..nimic..absolut nimic..
Doctorul se aproprie de iubitul meu..
Arthur se uita la doctor cu lacrimi in ochi..si indrazneste sa il intrebe.
-S.a dus?
-Nu..Dar daca nu se v.a trezi curand..
-Se v.a trezi..
-Sa speram.Ma intreb daca ar fi mai bine sa dispar?Sa ii privesc din umbra..Sa ii fac sa sufere..
Ce mai faceti dragilor?Nu am mai vorbit de ceva timp cu voi ..imi pare rau..Sper ca sunteti multumiti de cartea noastra..si ca i.a niste intorsaturi de proportii..
Vreau sa ma ajutati cu un vot..Va rog mult..nu este greu sa apasati o steluta😂🌌.
Va pup💝.Antonia.
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18