Dubai.. nici macar nu imi trecuse prin cap,ca o sa ajung si aici.. sotul meu este total nebun..
Imi i.a mana in a lui si mi.o saruta..
-Te.ai intrebat vreodata de ce m.am indragostit de tine?
-Sincera sa fiu..da..
-Pentru ca esti diferita..nu esti ca celelalte fete..esti unica..esti o persoana deosebita..nu pot sa neg faptul ca mor dupa frumusetea ta..la prima vedere pari o floare gingasa..timida..firava.. dupa ce ajungi sa mirosi floarea.. descoperi o femeie puternica..independenta..cu ochii verzi..parul saten.. trasaturi de printesa..dupa care oricarui barbat i se opreste respiratia..Te iubesc asa de mult..tu mi.ai schimbat universul..tu esti totul pentru mine..esti raza mea de soare..imi faci viata mai frumoasa..imi deschizi cai luminate. Te ador Lena..sincer acum..nici nu imi inchipui viata fara zambetul ila..acel zambet care ma face sa ma topesc..-Opreste.te..o sa plang.. spun eu cu un mic zambet pe fata..incercand sa nu fac contact vizual cu el..obrajii imi ardeau..
-Spun duar adevarul..
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc.Am ajuns intr.un sfarsit la aeroport.. ne.am urcat..am decolat..totul era perfect.. totul era wow..
Deodata Arthur se uita la mine atent si imi spune..
-Uite.te pe geam.. si spune.mi ce vezi.
-Vad..o lume..M.a intrerupt incet..
-Vezi orizonturile noastre.
L.am sarutat incet.
Dupa cateva ore am coborat.. era foarte cald aici..era totul nou..minunat..
-Iti place iubito?
-Daca imi place? Doamne..e magnific...
-Stiu..oricum frumusetea ta eclipseaza acest loc..
-Aww multumesc.Am petrecut o saptamana in Rai.. dar mi se facuse dor de casa..
M.am urcat in avion..si..dintr.o data nu mai vedeam nimic..ce drq...m.am dus la baie..si aveam greturi...ameteli..intr.un final..sotul meu m.a calmat...si am adormit..
Ajunsi acasa..
Arthur nu m.a lasat de loc in pace..tot insista sa mergem la doctor..dar eu nu accept..intr.un fina cheama doctorul la mine..
-Ce simti Lena?
-Ameteli..am stari de greata..si..
-Nu vrei mai bine sa facem un control?
-Este necesar?
-Cam da..(spuse ea cu un zambet pe fata..ce drq)Ma rog..am fost adusa cu forta la spital..unde mi s.a facut un control..apoi am fost abandonata pe pat..
Pe hol:
-Domnule..
-Ce are doamna doctor?
-Pai..Stiti..
-Ce??
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18