Ma trezesc de dimineata pentru ca trebuie sa merg la sala.
Imi iau perechea mea preferata de adidasiImi iau un trening mov cu niste pantaloni negri..Iar pe dedesupt mi.am pus o bustiera gri.
Parul mi l.am prins in coada.Si pornesc spre masina
-Neata Roger.
-Bunadimineata domnisoara.
-Mergem la sala azi.
-Ok.Roger a fost rapid..am ajuns in vreo 15 minute.
Am urcat la etaj.Si am inceput sa alerg pe banda. Am facut cateva exercitii ..apoi greutati si cam atat.
M.am imbracat ..l.am chemat pe Roger sa ma duca acasa.
Am ajuns acasa la fel de repede..am urcat la etaj.. mi.am facut un dus...si m.am schimbat repede.
Si am coborat..
-Neata Lena.
-Neata Damian.Pleci?
-Da..Alta zi minunata.
-Vrei sa te duc eu? Oricum plec la firma.
-Ok.L.am luat pe Damian si am pornit.
-Si..zimi ceva nou la liceu? Vreo fata?
-Of..Lena..
-Haide..zimi.
-Este o fata..
-Si..
-Nu am curaj.
-Haide mai..tu esti un baiat frumos..si curajos..vorbeste cu ea! Pun pariu ca si ea te place!
-Sa speram.L.am lasat pe Damian in curtea liceului si am plecat.
Am intrat in firma si m.am dus in biroul meu pentru a incepe sa lucrez. Fiindca eram singura si nimic nu se auzea am deschis televizorul si am mutat pe canalul de stiri.
Stire bomba. Acum patru ani a fost inchis Emanuel Harinkston,fiind acuzat de accidentarea lui Armando Rodriques.
Imediat privirea mi.a fost atintita spre TV.
In urma cu trei luni a fost eliberat pe cautiune de logodnica lui. Iar astazi ..se casatoreste.
Iata imagini de la nunta celor doi.Dosarul din mana mea a facut un zgomot ingrozitor atingand parchetul.
Imediat Sabina intra in camera.
-Dumnisoara!Sunteti bine?
-A...da..da sunt bine.Te rog sa strangi foile de pe jos.
-Desigur.Am iesit ca un fulger din birou si am dat nas in nas cu Marisa.
-Lena!Ai auzit stirea?
-Da...Se pare ca trecutul nu vrea sa ma lase in pace.Marisa m.a luat strans in brate.
-Esti ok?
-Voi fi..Am iesit din firma increzatoare si m.am dus acasa.
M.am schimbat rapid intr.o rochie..Si am plecat.
Emanuel p.o.v
Astazi este ziua cea mare.Imi voi unii destinul cu cel al Cristinei.
Invitatii incep sa soseasca..Mai am de asteptat inca un pic sa inceapa ceremonia..imi voi vedea viitoarea sotie in rochia ei angelica de mireasa.
Totul va fi perfect.Am ajuns cat de repede am putut.Am parcat masina in fata restaurantului.
Lena..ce vrei sa faci?Doar nu o sa ii distrugi cea mai frumoasa zi din viata..nu?
Controleaza.te!Am coborat incet din masina..si am urcat incet scarile din fata restaurantului..Cu o strangere de inima am deschis usa.
Emanuel isi astepta mireasa.Emanuel p.o.v
Ma uit in jur..sa vad daca totul este pus la punct..
Cand...Nu..Nu poate fi!
CITEȘTI
Te urasc ! Iubitule...(18+)
RomanceCITITI SI : "Te urasc! Iubitule... 2 " Va rog mult❤ Sunt Lena...Am 17 ani. Par saten Ochi verzi 1,76 O persoana directa . Atentie poate contine scene +18