11

1.7K 59 2
                                    

Este a doau zi dimineata,iar eu tot in spital sunt....doctorul a zis ca pot fi externata peste cateva ore si pot sa merg acasa. Singura mea intrebare este: Cum am ajuns in spitalul ista?

In fine...doctorul mi.a zis sa nu ma stresez ,si sa fiu cat se poate de calma...
Dupa cateva minute intra Emanuel.

-Neata iubito!
-Neata....
-Mai ai de asteptat doar 2 ore in patul acesta ingrozitor,si peurma mergem acasa.
-A....stai un pic cum adica "mergem"?
-Pai ,normal ca nu o sa te las singura ,mai ales ca ai si lesinat.
-Bine. Nu vreau sa imi bat capul cu asta acum,trebuie sa ma calmez.Apropo,ma duci te rog un pic pe hol? Nu am mai mers de mult.
-Sigur iubito ,stai sa te ajut.
-Bine.

Nu ma puteam descurca singura.Pun un picior jos ,si apoi cu greu il pun si pe celalalt. Parca mi s.a intamplat ceva mai rau decat un simplu lesin.
Imi pun o mana in jurul gatului lui Emanuel ,si pasesc . Intr-o fractiune de secunda m.am dezechilibrat.

-Iubito,te simti bine?
-A..da sunt bine..Ma simt un pic ametita.
-Mai vrei sa mergem pe hol?
-Da..da haide.
-Bine.

Am inaintat spre usa. Nu aveam de loc forta sa o pot deschide.Nu stiu ce se intampla cu mine. Intr.un final am iesit pe usa. Imediat cu un salon ,dupa cel in care ma aflam eu ,erau saloanele speciale pentru cei care erau tinuti in viata de aparate.Erau in coma toti...este foarte greu de privit.

-Emanuel duma mai aproape de acea sala !
-De ce iubito? Oricum nu avem ce vedea acolo.Mai bine ne intoarcem in salon sa asteptam doctorul.
-Am zis sa ma duci!
-Dar..
-Daca nu ma duci tu ma duc eu !

Parca picioarele mele nu simteau nimic..ce se intampla cu mine. Nu simt pamantul de sub picioare, nu simt cat de rece este gresia de jos,nu pot merge.Ma desprind de Emanuel si incerc sa pasesc ,am cazut.

-Lena!
-Nu am nimic. Sunt bine.
-Haide sa mergem inapoi in salon..
-Bine.

Ma i.a in brate si ma duce in salon ,ma aseaza pe pat si apoi se duce dupa doctor.
Doctorul intra in sala destul de ingrijorat.

-Lena ! Ce ai facut?Am inteles ca nu poti merge.
-Nu ,nu pot ..nu stiu ce se intampla cu mine.
-Simti ceva cand pasesti?
-Nu asta e problema..
-Aha...iti poti controla picioarele?
-Nu..nu le simt.
-Ok linistete.
-Bine..

Il vad ca vine cu o seringa spre mine...mi.o infige in mana si vad numai o pulbere neagra care imi cuprinde ochii. Imi pierd cunostiinta.

Emanuel p.o.v

-Doctore ! Ce se intampla?
-Doar am bagat.o intr.o transa ..pentru a nu auzi ce se intampla in jurul ei.
-De ce?
-Pentru ca vreau sa vad daca isi simte picioarele,mainile si capul.
-Ok. Cum o sa faci asta?
-O sa o testez cu un ac ,unde simte o sa se miste incet.
-Bine.

Il vad ca se indreapta spre mainile ei,simte,apoi capul ...si aici a simtit spre usurarea mea,cand a ajuns la picioare..Lena nu a avut apsolut nici o miscare. Doctorul a incercat de mai multe ori dar nimic.
Un nod in gat mi s.a pus rapid,aerul a devenit inespirabil,inima avea batai cat mai scurte.

-Doctore te rog sa nu imi zici ca..
-Din pacate a stat prea mult in acel lesin ...
-Mi.a zis ca o durea capul tare ...daca a afectat.o?
-Da ...se pare ca i.a afectat nervii locomotori.
-Nu imi spuneti ca e PARALIZATA!
-Din nefericire este..Imi pare nespus de rau.
-Dar ...dddaaarr nuu se poate.

Te urasc ! Iubitule...(18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum