13.kapitola

216 11 1
                                    

"Takže, stala si sa cieľom jednej veľkej hry. Ako všade aj tu sú ľudia: dobrí a zlí. A je ich veľmi ťažko rozlíšiť. Nemala si sa o tejto hre vôbec dozvedieť. Tí zlí to nechceli preto, lebo by si sa vzoprela ich plánu. A my, dobrí, aby si sa netrápila. Ale bohužiaľ, je proti strany oveľa viac, a preto som ti to musela povedať," odmlčala sa. Prečo? Prečo som v tejto hre? Prečo mi o tom hovorí ona? Prečo jej mám veriť? Zrejme si všimla môj výraz a preto pokračovala vo vysvetľovaní.

" Ide o to, že Váš otec má nemanželského syna," povedala a ja som v tú sekundu zabudla dýchať. Ja mám nevlastného brata? Ale veď to by malo byť dobre, či? Čakala som, že bude pokračovať, ale mlčala. Asi rozmýšľala čo povie ďalej, ale ja som to už nevydržala.

"A? Ja v tom problém nevidím. Dokonca sa teším,"povzbudivo som sa na ňu usmiala.

"Nie je sa prečo tešiť. Táto hra sa začala hrať ešte dávno. Všetci okolo teba o nej vedeli. Okrem teba a tvojej rodiny. Tvoj otec spísal závet keď si sa narodila. A oň išlo. Bolo tam napísané, že všetko ide na prvorodeného syna Tomáša a jeho mladšieho súrodenca. Nebolo tam napísane meno. Tvoj nevlastný brat je od Tomáša mladší a chce majetok. Všetci vieme, že ty by si to len tak nenechala a dala by si to na súd a boli by okolo toho iba opletačky. Preto ťa chce odstrániť. Samozrejme, že ťa nezabije. Mal by ďalšie problémy. Chce ťa znásilniť a potom predať. Už jeho matka začala chystať tento plán, lebo chcela pre neho len to najlepšie. Po jej smrti ho začal on uskutočňovať a zatiaľ sa mu darí. Inak asi sa pýtaš kto som ja a prečo viem toho tak veľa. Som Adamova sesternica.Aj Adam o všetkom vie. Prečo si myslíš, že bol k tebe taký otravý?Prečo ťa šikanoval? Chcel aby ste odišli. Niekde kde Vás nenájde. No ty si bola statočná a rodičom si nič nepovedala. Keď si začala s modelingom všetci sme sa tešili. Stále si lietala po svete a mali sme istotu, že sa ti nič nestane. No po tvojom návrate sa rozbehla celá akcia," konečne dokončila a ja som sa na ňu pozerala s otvorenými ústami. Všetko som potrebovala strebať. Chcela som sa zobrať a odísť preč. Ale mala som toľko otázok, že mi nedovolili ani sa pohnúť. Ani len netuším, ktorú sa mám spýtať prvú.

"Prečo by som ti mala veriť?"vykĺzlo so mňa. Ona si len povzdychla.

"Máš pocit, že by som ti to hovorila, keby som ti chcela zle?" zaskočila ma jej otázka. Ale má pravdu. Načo by mi to inak hovorila?

"Môj brat o tom vie?" pokračovala som.

"Áno práve on ma poprosil aby som ti to povedala. Vraj to od ženy zoberieš lepšie," odvetila. Má pravdu. Keby mi to povedal on, mala by som pocit, že sa jedná o ďalší z jeho žartov. Zvyšné otázky sa teda môžem opýtať aj jeho doma. Musím si to nechať prejsť hlavou a zistiť na čo všetko nemám odpoveď. Zodvihla som sa z lavičky.

"Ďakujem za všetko. Veľa to pre mňa znamená," povedala som.

"Ja ďakujem, že si ma vypočula," usmiala sa na mňa a vtiahla do objatia. Po chvíli so sa odtiahla a otočila. V tom mi docvakla ešte jedna dôležitá otázka.

"Hej Laura!" zakričala som na ňu a ona sa otočila.

"Ako sa volá môj nevlastný brat?" spýtala som sa s nádejou, že bude vedieť odpoveď.

"Je to..."

Ahojky:)

Tak táto časť bola nudná ale nadovšetko dôležitá, tak dúfam, že sa páčila.

Čo hovoríte na celý plán?

Kto bude jej nevlastný brat?

Bude vďačná za názory.

Lenčiča.

Zmena mi otvorila oči √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz