היי אני נועה! אני בת 16 בכיתה י׳א7! יש לי 3 חברות טובות (שיראל כוכב ולילו). בבית הספר שלנו הכיתה שלנו הכי חלשה בלימודים כי הם לא מעניינים ואנחנו הכי גרועות😓
בנוסף יש את הקטע של מקובלים וזה אבל אנחנו משתדלות להינות! אני כוכב וליאל מאוהבות כבר מכיתה ז׳ באחים לוי, שלושת האחים הם הילדים הכי מקובלים בבית הספר וכולן רוצות להיות אחת מבנות הזוג שלהם! קוראים להם: אור,עומר ואליאב. יש בנות שמפלרטטות איתם אבל אנחנו מנסות לשלוט בעצמנו מלכסח אותן!!! אני במיוחד כי יש לי דם חם!! לאבא של שיראל יש מסעדה וההורים של שלושתינו נמצאים בחול במסע עסקים אז רק אנחנו ואביה של שיראל כאן בישראל.
נועה-בת 16 שיער ארוך בצבע חום שחור ועיניים חומות. היא אוהבת מבין האחים את אור, ילד בן 17 עם שיער שחור ועיניים כחולות חתיך הורס! יש לה ידיד טוב שכולם חושבים שהוא אוהב אותה אבל הוא תמיד מכחיש קוראים לו ליאו.
ליאל-בת 16 שיער ארוך גלי בצבע חום ועיניים חומות דבש. ליאל מבין באחים אוהבת את עומר( יש לו שיער חום שטני ועיניים חומות- ירוקות)
כוכב- בת16 שיער שחור ארוך ועיניים חומות דבש יותר בהירות מליאל. היא מאוהבת באליאב (שיער זהוב ועיניים ירוקות-אפורות)
שיראל- בת 16 שיער חום ארוך ועיניים חומות, היא אוהבת לרקוד וחבר... היא נבגדה..
ככה הכל התחילנ.מ נועה
התעוררתי בבוקר והתארגנתי ללימודים באי רצון. פגשתי את הבנות ליד הכיתה וכוכב ושיראל עלו למעלה ואני ליאל ונלי (חברה שלנו בכיתה) ירדנו למטה (היה לנו שיעורים שונים אבל אנחנו באותה כיתה) בדרך שמענו את הבנות של הבצפר צורחות וידענו שזה אומר דבר אחד, האחים לוי כאן! אני וליאל הסתובבנו וראינו אותם. אור ממש חתיך כאילו נתקע לי המבט ולליאל קרה אותו דבר עד שנלי הוציאה אותנו מההיפנוט מה שהזכיר לנו שהם סטוציונרים והם לא מעוניינים בלחפש אהבה ולא מאמינים באהבה ובטוחים שהיא תגיע והם לא יצטרכו לעשות כלום! הם כאלה סנובים אבל סנובים שאנחנו אוהבות...
היה לנו שעתיים ברצף עם המחנכת ויצאנו להפסקה החלטנו לוותר על השעה השלישית בשביל שיחת היומין שלנו.
״בנות אנחנו צריכות לעשות משהו!״ אמרתי. ״מה כבר אנחנו יכולות לעשות?״ שאלה כוכב.
״בואו נשלח להם מכתב אהבה״ אמרתי.
״מה?!״ הן צעקו עליי מפילות את כוסות הברד על הרצפה.
״נועה את השתגעת מה שתית היום?!״ שיראל שאלה.
״אני רצינית בנות בסוף מישהיא תגיע משום מקום ותיקח מישהיא מהאחים ומה נעשה?!״ אמרתי.
״יש משו בזה אבל הם בילדים הכי מקובלים!״ אמרה כוכב.
״כן מה הסיכויים שהן יתייחסו עלינו?!״ שאלה ליאל
״לא יודעת אבל לעולם לא נדע עם ננסה נכון? אנחנו ביחד בזה סבבה?״ שאלתי והן הנהנו בהיסוס.
כתבנו ובסוף היום הכנסנו ללוקר שלהם את המכתבים שלנו וברחנו.
יום למחרת נפגשנו והלכנו לבצפר וכל התיכון עמד מולינו שהאחים בתוך המעגל מולינו.
״מה קרה?״ שאלתי ושמתי לב לאור שהוא מחזיק משהו ביד והבנתי שזה מכתב האהבה.
״זה התשובה שלי״ אמר והלב שלי פעם חזק.
״לא צריך לעשות את זה מול כולם אפשר גם לבד לא?״ אמרה ליאל בצחקוק.
״החלטנו לעשות זאת כך״ אמר אליאב והם הושיטו לנו את המכתבים.
חייכתי חיוך קטן ופתחתי את המכתב וראיתי שהוא תיקן לי את שגיאות הכתיב ונתן לי ציון! בריטני הסנובית של הבצפר לקחה לי את המכתב מהיד והראתה לחבורת השופטות שלה! התאפקתי שלא לבכות כי עמדו לי דמעות בעיניים.
״יש לי משהו להגיד לך״ אמר אור כשהייתי בגבי אליו והסתובבתי אליו.
״אני שונא בחורות טיפשות״ אמר וזה היה כמו סכין לתוך הלב וליאו הגיע ולקח מבריטני את המכתב שלי ואור התחיל ללכת.
״היי אתה תתנצל מיד בפני נועה!״ צעקה שיראל.
״שירו די״ אמרתי.
״למה להתנצל?״ שאל.
״היא כתבה לך מכתב שהיא מביאה את הרגשות שלה ואתה פשוט זלזלת בהם בן זונה!״ צעקה עליו.
״אז זו זכותי, אני שונא בחורות שאין להן שכל״ אמר ופה כבר ירדה לי דמעה או שתיים.
״מה קורה כאן?״ הגיע ליאו.
״ליאו קח אותי מכאן״ אמרתי.
״היא לא צריכה אותך דביל״ אמר ליאו ותפס את ידי.
״קח אותה אני לא צריך אותה״ אמר אור כאילו הייתי חפץ!. עידו ונתנאל תפסו את כוכב וליאל ויצאנו מהבצפר. רצתי בבכי למאחוריי הבצפר ויש לי קטע שלפעמים שאני מדוכאת אז אני רצה סביב החצר הזה והתחלתי לרוץ, רצתי את הכאב, את הקושי בלקום לאחר התמוטטות שכזאת והצטערתי על הטעות שעשיתי היה עדיף לי לאהוב אותו בשקט! רצתי כבר איזה 12 סיבובים ונפלתי בבכי לא יכולתי לקום וליאל, כוכב ושיראל הגיעו והרימו אותי ורצו איתי ביחד שבמבטיהן היה מבט שבור אבל מחייך סיימנו איזה 24 סיבובים וישבנו לאכול גלידה שהבנות קנו.
״בואו לא נדבר על זה טוב?״ אמרה כוכב והנהנו.
״בואו נלך למסעדה של אבא שלי אני בטוחה שהוא יוכל לעודד אותנו כמו תמיד״ אמרה שיראל בזמן שליאל מוחה את הדמעה האחרונה שהייתה על לחיי והלכנו ארבעתינו יד ביד למסעדה של אביה של שירו.
YOU ARE READING
הילדה שלי
Romanceהסיפור מדבר על שלושת הילדות הכי גרועות בבצפר, חסרות מזל שגרות אצל החברה הרביעית מאחר ומשפחותיהן טסו לחו״ל. הן מאוהבות אחים לוי (המקובלים והנחשקים ביותר בבצפר) עד שיום אחד הן מחליטות לעשות מעשה וכותבות להם מכתב אהבה. האחים מחזירים לבנות את מכתבי האה...