7

172 73 5
                                    

Ben size hiç bir şeyi anlatamam
İzah edemem yaşadıklarımı.
Daha doğrusu anlayamazsınız. yaşamayanın anlayamayacağı acılar tattım ben.

Siz bilemezsiniz sevdiğiniz giderken arkasından bakmanın ne demek olduğunu.
Onun giderken arkasına bir kere bile dönüp bakmaması ne demek bilemezsiniz.

Seve seve ölmek ne demek bilemezsiniz, Öle öle sevmenin acısını tatmadan.
Öle öle sevdim ben. Okyanusun dibinde çırpınır gibiydi acım.nefes almak istiyorsun ama her solumak istediğinde ciğerlerini yakan su esir alıyor seni. Sevmek beni esir etti.

Esir olmak ne demek bilemezsiniz siz aşık olmadan. Ve aşık olmak ne demek bilemezsiniz Cesaretiniz olmadan.

Siz bir kadının gece yorganına sarılarak ağlaması nasıl bir acıdır bilemezsiniz. Sabaha kadar boğazına sarılan düğümü çözmeye çalışması...

Siz hiç birşeyi bilemezsiniz yaşamadan. Siz sadece yargılamayı bilirsiniz. Beni yargılarsınız, duygularımı yargılarsınız ama kendinizi yargılamaya yetmez gücünüz.

Daha fazla zorlaştırmayın.
Zaten yeterince zorlanıyorum yaşarken. Severken zorlanıyorum, Silerken zorlanıyorum, susarken zorlanıyorum. Size kendimi anlatmaya çalışırken dahada zorlanıyor herşey.

Ya nasıl sevdiğimi nasıl ayakta durmaya çalıştığımı seyredin. Yada susun köşelerinize çekilin.

Zira benim bir de sizinle savaşacak gücüm yok.
Benim ahım var sadece bir de umudum uğruna sergilediğim çabalarım.

Sizi bilmem ama benim sevdiğim yok. Benim aydınlığım yok . Gözlerimin feri kalmadı. Zorlamayın.

Dedim ya çünkü bilemezsiniz;
Yaşarken ölmenin ne demek olduğunu.

Kar DemetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin