5.Bölüm

69 7 1
                                    

"Burası çok mu sıcak oldu ne?"

" Ateşle oynuyorsun ondandır. "

Arda'nın bu sözü kızarmama yetmişti. Ancak altta kalmaya niyetim yoktu.

" Üstümden kalksana öküz şey. Heryerimi ezdin. Pis fırsatçı. "

" Ya kızım patenlerini kontrol edemeyen sensin. Ne fırsatı? "

Arda böyle söyleyip kalktıktan sonra gözlerim Uğur Hoca' ya kaydı. Dudaklarının kenarı hafif kıvrılmıştı ve eğlenen bakışlarla bizi izliyordu. Bunları farkeden Arda " Abicim sen gözlerini bizim üzerimizde bıraksana. Ordan bakmak zor oluyordur. " dedi. Abisi cevap vermedi ama bakışlarından kaza ile düştüğümüze inanmadığı belli oluyordu. " Derse devam etsek artık ." diye mırıldandım .

"  Şeyma sen derse geç ve sana gösterdiğim dönme tekniklerini yapmaya devam et. Ben Arda ile bir şey konuşacağım. Bu arada kendisi üvey olmasını umduğum kardeşim olur. "

"Biliyorum."

Uğur Hoca ' nın gözleri bir an inanmazca baktı ama  sonra bir şey demeyerek Arda' ya döndü. Ben de ders salonuna geçtim ve üç dört kere tekrar ettikten sonra oturdum ve Demir'i aramaya başladım. Zaten bu hareketlerde fazlasıyla iyiydim. Sadece bazen dengemi kurmakta zorlanıyordum. Tıpkı az önce olduğu gibi.

-  Nasılsın kanka ?

-   İyiyim Şeyma . Sen?

-    Kötü .

- Kim üzdü benim kızımı?

- Yarın buluşalım mı hem sana daha iyi anlatırım.

- Tamam nerde ve kaçta?

-  23 Nisan Parkı ' na gel. Saat 3'te.

- Tamam. Yalnız söyleyeyim baştan. Seni üzeni üzerim.

-Çok tatlısın Demir.  Sen olmasam ne yapardım bilmiyorum.

- Bilmiyorum artık ne yapardın? Bir şey soracağım. Gökçe ile Merve niye gelmiyorlar?

- Yalnız kalmak istiyorum. Seninle ne zamandır bir şey yapamadık. Neyse artık geldin ya bizim okula.

- Anladım. Şeyma , seni özledim .

- Ben de seni özledim. Ya Demir çok tatlısın. Hep yanımdasın. Seni bu yüzden çok seviyorum.

- Ben de seni.

------------------------

Arda 'nın Gözünden

Abimle birlikte spor salonunun terasına çıktık. Abim soran gözlerle döndü:

- Şeyma ile  aranda bir şey mi var?

-Var ya da yok. Ne yapacaksın?

-  Bak baştan uyarıyorum.  O kız sana göre değil. Fazla kapılmasan iyi olur. Senin bildiğin sürtüklere benzemez.

- Senin için uygun ama değil mi?  Sen ailemizin bütün zenginliğine rağmen hocalık yapıyorsun bense baba parası yiyorum diye iyi adam sen oldun. Zaten o kızla işim olmaz. Mira ' yı seviyorum ben.

-Mira 'yı sevmediğini biliyorum.

- Onu sevmesem niye herkese karşı koruyayım?

- Onu sahipleniyorsun. Ve bu sahiplenmenin sebebi onu sevmen değil. Sadece onunla sevgili olduğun için. O- NU SEV- Mİ- YOR - SUN.

- Sevmiyorum.

Sonra sinirle bağırdım. " Niye beni bu kadar iyi tanımak zorundasın? "

Sinirle aşağıdaki paten sahasına indim . Pateni ben de çok seviyordum. Hem patende akrobasik hareketler yaparken kızların izlemesi hoşuma gidiyordu. Böylelikle moralimi düzeltebilirdim. Ama moralim düzelmek yerine daha çok bozuldu. Şeyma ' nın telefon konuşmasına şahit olmuştum.

AŞK GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin