Merve' nin ağzından
Şeyma psikoloğa gideli 1 hafta olmuştu ve çok mutluydu. Arda için doğru zamanı bekliyordu. Mira ise intikam falan almamıştı. Arda ve Burak ise başka sınıfa geçmişti. Ancak Ali geçememişti . Çünkü kontenjan kalmamıştı. Bu duruma sevinmiştim çünkü Ali yakışıklıydı ve çıkma teklifi etse çıkardım. Böyle düşünürken görüş açıma Ali girdi ve bana yaklaştı.
- Merve bir dakika bahçeye gelir misin?
Şeyma ve Gökçe' nin şaşkın bakışları altında merakla bahçeye çıktım. Arda birden bana döndü ve söyleyip de kurtulmak istermiş gibi" Benimle çıkar mısın? " dedi.
Ben şok ben vefat ben iptal. Resmen çıkma teklifi etti. Az önce ne demiştim. Ali çıkma teklifi etsin çıkarım demiştim değil mi? Çok doğru. Çıkarım.
- Evet, diye bağrınca bir anlığına herkes bize dönsede sonra kendi işlerine devam ettiler.
Ali artık çıktığımızı söylemek üzere Burak ve Arda'nın sınıfına ilerlerken içimden çok şanslıyım diye geçirdim. Ali'den hoşlanıyordum. Aşık değildim. 11- B' ye gelince Ali ile girdik. O sırada Arda ve Burak' ın yanında bir çocuk vardı. Daha önce görmemiştim. Çok donuk bakan gözleri vardı. Ama Arda ile fazlasıyla samimiydi. İçeri girince Ali o çocukla selamlaştı ve sonra sevgili olduğumuzu açıkladı. Ancak Ali'nin sesinde nokta heyecan yoktu. Neyse dedim ve geçiştirdim içimden. Burak bu habere çok şaşırmış gözüküyordu. Ali böyle söyleyince çocuk bana daha dikkatli bakmaya başladı. " Ben Merve " dedim ve sevecenlikle elimi uzattım. " Ben Mahmut. " dedi ve elimi sıkmadan gitti. Arkada kalakalmıştım. Çok sinir olmuştum buna. Ali onun Arda'nın çocukluk arkadaşı olduğunu söyledi . Daha sonra Ali'ye de söyleyerek sınıfa gittim. Ali az sonra geleceğini söylemişti. Kızlara gidip bütün herşeyi anlatınca çok sevindiler ve Mahmut'la konuş bence. Derdi neymiş öğren dediler. Başımı salladım ve 11- B' ye gitmeye başladım. Sınıfa girmek üzere kapıdaydım ki Burak , Ali ve Mahmut' un sesini duydum. Arda yoktu. Merak edip kapının arkasına saklanıp dinlemeye başladım. Başka kızlar hakkında konuşuyorlarsa oyardım Ali'yi. Ama sonra duyduğum şeylerle gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.
Multi Mahmut. Gerçek adı Cameron Dallas :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GÖZYAŞLARI
Teen FictionKendime yeni gelmiştim. Bunu yapan Arda olamazdı. O bu kadar kötü biri değildi . Asla intikamı bu kadar abartmazdı. Bir kıza bunu yapamazdı. İntikam için bunu yapacak kadar alçalamazdı. Ben bu adama mı aşık olmuştum? Beni belki sevmeyebilirdi ama ne...