3.Bölüm

139 8 1
                                    


Multi Demir. Demir'e canlandıran kişi: Marcus Hedbrandh


İçeri müdürle birlikte Burak , Ali ve Arda girince çok şaşırmıştım. Arda başka okulda değil miydi? Bazı kızların erkekleri görünce attığı çığlıklarla bu düşüncelerimden sıyrılıp onları dinlemeye başladım. Hoca "Siz ikiniz Merve ve Gökçe'nin arka sırasına oturun." deyip Burak ve Ali'yi gösterdi. Sınıfın yavşak kızları o sırada araya girdi tabi. " Hocam benim yanıma da oturabilir bakınız yanım boş. "diye cırladılar. Bu sırada Gökçe ve Merve 'nin sinirlenmeye başladığını hissediyordum. Hoca cevap vermeyip hala ayakta olan Burak ve Ali 'ye döndü. "Neyi bekliyorsunuz? " Burak ve Ali bir şey demeyip Gökçe ve Merve'nin arkasına geçtiler. Sonra hoca Arda 'ya eliyle benim yanımı işaret etti. "Sen de Şeyma'nın yanına otur. " Arda bana bakarken kızlar da yanındakini itip yer açmaya çalışıyorlardı. "Hocam yanım boş benim."dedi bir kız. "Hocaaam ben yanimdakiyle iyi anlaşamıyorum zaten yanındaki Şeyma'nın yanına geçsin. " diye atıldı Mira herkese kötü bakışlarını gönderirken. Ay! Çok korktum. Arda kızların bu tavrı karşısında hafifçe sırıtırken ben göz devirmiştim. Hoca kızlara cevap vermeyip Arda'ya " Davetiye mi bekliyorsunuz? " dedi. Bunun üzerine Arda göz devirerek yanıma oturdu. Bense onu hiç tınlamayıp sıraya bir şeyler çizmeye devam ettim. Arda bana hafifçe eğilip "Ne yapıyorsun? " Hafif gülümsedim ve" Kör müsün diyeceğim ama kör olmasan da dökmezdin içkiyi. " dedim. Pil smile yaptı ve "Biliyorum beni çok seviyorsun ama resmimi yapmana gerek yoktu. " Onun baktığı yere bakınca utançtan kırmızının her tonunu denediğime yemin edebilirdim. Bu resmi dün yapmıştım. Ama ne yapayım? Onun burun yapısı bile o kadar güzel ki. Insan resmini yapmadan duramıyor . Ayrıca benim resim yeteneğim iyi olduğundan Arda'ya bayağı bir benziyordu. Hem nereden bilebilirdim ki ertesi gün onun burda , yanımda oturacağını. "Şansımın babaannesi kaşar ." diye sessizce mırıldandığımda Arda hemen "Efendim?" dedi . Ancak eğlenen yüz ifadesinden bunu duyduğunu anlamıştım. Utandığım için yeniden kızaran yüzümü saklamaya çalışarak "Diyorum ki nah sen. Ya sen ne kadar egoist ne kadar narşist bir insansın. Hem o çizdiğim kişi benim sevgilim." dedim.

Ne?!! Ben az önce sevgilim mi dedim? Ben içimden neyse ya , hem ona ne diye geçirirken hocanın sesini duydum." Evet kendinizi sınıfa tanıtır mısınız? "
Önce Burak kalktı. "Ben Burak Yılmazer . Arkadaşlarım ve ben bugün nakille buraya geldik. Bu kadar. " dedi ve oturdu. Sonra Ali kalktı. Bu çocuğun çok güzel açık mavi gözleri vardı. " Ben Ali Özer. " dedi ve devam etti önceki okuldan bir kavgadan dolayı atıldık. " Sınıfta bunun üzerine çıkan sesler yoğunlaşırken Arda " Kesin sesinizi !" diye bağırdı. "Ben Arda Cesur ." dedi ve oturdu. Zaten az önceden beri sinirliydi. Bunu kasılan çenesinden ve koyulaşan gözlerinden anlayabiliyordum. Allah'ım bir insan bu kadar mı tatlı olur? Ya ben ne diyorum . Benim ondan nefret etmem gerekiyor . Benim düşmanım o düşmanım.

Böyle düşüne düşüne sonunda zil çaldı ve kızlarla kantine inip 2 şişe şu aldık. Bunlar da Mira'dan alacağımız intikam içindi. Kızın okula sevgilisi Arda gelmiş takar mıyız biz? Arda için de bir şeyler düşünecektik elbet. Önce şu kızı bir halledelim de. Suları aldıktan sonra sınıfa çıktık. Çünkü Mira genelde sınıfta otururdu ve kankası Alya'yla erkek dedikodusu yapardı. Sınıfa çıkıp kapıyı araladıktan sonra içeri girdik.

GİRMEZ OLAYDIK! Mira ile Arda öpüşüyorlardı. Eğer biz gelmeseydik bunun sonu iyi değildi. Mekan falan dinlemezdi bunlar.
Kapının açılma sesiyle Arda ve Mira bize doğru döndü. Ben onların konuşmasına fırsat vermeyerek hemen sınıftan dışarı çıktım. Zaten bize karşı açıklama yapacaklarına bile emin değildim. Sevgiliydiler sonuçta. Gökçe ve Merve de benden hemen sonra çıkmış, beni yalnız bırakmamışlardı. Tam birkaç adım atmıştım ki keyifle Gökçe ve Merve'ye döndüm. "Bu kızdan intikam alırken çok eğleneceğim. " Merve bana doğru yaklaştı. " Şeyma, ağlıyorsun. "dedi ve başparmağıyla gözyaşımı sildi. " Hiç farkında değilim ağladığımın. Bir dakika bir dakika şimdi bana ne ima ediyorsunuz ? Ne yani ağladım diye onların öpüşmesine çok üzüldüğümü, Arda'dan hoşlandığımı falan mı sandınız? Ya siz ne biçim arkadaşsınız sormadınız. Birden ağlayasım geldi demek ki. Yani hoşlansam öyle birinden mi hoşlanırım. Yani tamam yakışıklı ama ...."

AŞK GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin