Medya: Burcu
( Karen Gillan)Mahmut 'un Gözünden
Ellerimden akan kanlara aldırmadan dışarı çıktım. Bu arada herkes beni farketmiş etrafıma üşüşürken Merve bana bakmamıştı bile. O sırada Demir'i görmemle rahatladım. Demir benim en yakın arkadaşlarımdandı. Aynı zamanda Merve ve arkadaşlarıyla da samimiydi. Kardeş gibilerdi. Kulaklarımda hala Merve' nin Şeyma ve Gökçe' ye anlattıkları yankılanıyordu.
Merve: Ben sınıfa gidiyordum ki Ali ' yi gördüm. Konuşmak istediğini söyledi ve ben de kabul ettim. Sonra ona" Bitti mi? " diye sorup sınıftan çıkmak için kapıyı açtım. Açınca Mahmut'u gördüm. Sonra Mahmut benim içeride Ali' nin söylediklerini dinlerken sinirden ısırdığım dudaklarımı gördü. Ve... Ali'yle öpüştüğümüzü düşündü.
Ben nasıl böyle bir hata yapardım. Pişman olmuştum... Çok fena pişman olmuştum. Duyduklarım her şeyi yanlış anladığımı kanıtlar nitelikteydi.
Demir:Mahmut hadi bana anlat. Ne oldu?
Mahmut: Ben her şeyi yanlış anladım. B.k ettim. Merve.... Merve'yi üzdüm.
Demir: Sen Merve'den mi hoşlanıyorsun ?
Mahmut: Ne alakası var? Ben hala Burcu' yu seviyorum. Sadece bir kızı haksız yere üzdüğüm için.
Demir: Sence de şu kızı unutmanın vakti gelmedi mi. Oğlum kız gitti.
Bu sırada bahçeye adımlıyorduk.
Mahmut: O beni isteyerek mi bıraktı sanıyorsun ?Demir: Tamam bu konuyu bırakalım ve içeri girelim. Zil çaldı .
Demir böyle dedikten sonra olur anlamında kafa salladım ve sınıfa geçtim. Demir'i bir ara Arda ve Burak' la tanıştırmalıydım. Öğretmen derse girdi ve biyoloji dersine başladık.
Merve'nin Gözünden
Kızlara olayı anlatınca bir ses duydum ve kafamı çevirdim. Mahmut oradaydı. Eli kanıyordu ve herkes etrafına üşüşmüştü. Omuz silktim ve ona arkamı döndüm. Biraz sonra zil çaldı ve ders başladı.
Bütün dersler aynı sıkıcılıkla bitti ve son ders zilinin de çalmasıyla kendimi dışarı attım. Şeyma ve Gökçe'ye dönerek "siz gidin ben yürüyeceğim. " dedim. İkisi de son zamanlarda onlarla fazla vakit geçirmememden şikayetçiydi ama yapacak bir şey yoktu. Herkes çıktıktan sonra tek ben kalmıştım dışarıda. Daha sonra Mahmut' u da farketmemle göz devirdim ve hızla ondan uzaklaşmaya başladım. O da koşarak bana yetişti ve beni kendine çevirdi.
- Özür dilerim.
- Dileme. Sen özür dileme. Beni çok kırıyorsun. Sen beni o tür kızlarla nasıl aynı tutabilirsin. Ali de beni onlarla bir tutarak girmiş iddiaya. Dışarıdan öyle mi anlaşılıyorum acaba.
- Ben gerçekten psikolojik açıdan iyi değilim. Çok üzgünüm. Bir daha böyle bir şey olmayacak.
- İyi tamam . Anladık . Gerçekten pişmansın. Affediyorum ama şim-
Sözümü kesen Mahmut' un bana sarılmasıydı. Ben ona henüz sarılmamıştım ki birdenbire beni bırakıp " Neyse sen de bundan sonra dikkat edersin artık böyle yanlış anlaşılmalara."dedi gayet soğuk bir ses tonuyla. Sonra da gitti.
--------------
Akşam eve gelince kızlarla pijama partisi yaptık. Ve saat akşam ikide yattık.
Sabah da bundan dolayı okula 40 dakika kadar geç kaldık. Hemen kalktık ve giyinmeye başladık. Ben siyah bir şort ve üstüne pembe bir tişört giydim ve şortun içine soktum. Üstüme ise şortumla aynı yere gelen siyah bir gömlek giydim. Saçlarımın ucuna pembe saç tebeşiri sürdüm ve at kuyruğu yaptım. Gözlerime rimel yapıp kremrengi bir parlatıcı sürdüm. Saçlarımla uyumlu sarı bir spor ayakkabı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GÖZYAŞLARI
Teen FictionKendime yeni gelmiştim. Bunu yapan Arda olamazdı. O bu kadar kötü biri değildi . Asla intikamı bu kadar abartmazdı. Bir kıza bunu yapamazdı. İntikam için bunu yapacak kadar alçalamazdı. Ben bu adama mı aşık olmuştum? Beni belki sevmeyebilirdi ama ne...