1. Bölüm

198 11 3
                                    

Bugün okulun ilk günü ve erken kalkmalıydım ama ben uyku hastası bir kız olarak tabii ki yine geç kalktım.Kızların da benden bir farkı yoktu onlarla aynı evde kalıyorduk ve şüphesiz biz birbirimizin kardeşi gibiydik. Sanırım bunda en büyük etken hiçbirimizin kardeşinin olmayışıydı. Ben böyle düşünürken arkamdan gelen sesle irkildim. "Şeyma saat kaç? "
"8:10"diye cevap verdim. Geç kalıyorduk.Saat 9:15'te dersin başlaması göz önüne alınırsa ve daha kahvaltının bile hazırlanmadığı düşünülürse GEÇ KALMIŞTIK. Kahvaltıyı hemen hazırladık ve giyindik.

Gökçe siyah pantolon üstüne koyu yeşil büstiyer ve onun da üstüne ayak bileklerine kadar uzanan ince önü açık uzun gri hırka giydi. Altına da siyah converse giydi. Saçına fön çekti ve yüzüne pembe bir parlatıcı ve hafif bir rimel sürdü.

Merve altına dizin bir karış yukarısında biten açık sarı dar bir etek ve üstüne sarı kısa bir t-shirt giydi.Onu da eteğin içine soktu. Son olarak da 3 tane kolye taktı. Kolyeler siyahtı ve aynıydı.
Baktığınızda sapsarı bir görünümü vardı çünkü saçları da sarıydı.T- shirt ün üzerine beline kadar gelen siyah bir ceket giydi. Altına da siyah topuklu ayakkabı kullandı. Saçlarını at kuyruğu yaptı ve açıkta kalan yerlerine maşa yaptı.Ince bir eyeliner ve hafif bir rimel sürdü ve dudaklarına bordo bir sürdü.

Bense beyaz dar bir pantolon ve üstüne beyaz bir askılı bluz ve onun üstüne beyaz bir ceket aldım. Takı olarak siyah ince bir bileklik ve ayakkabı olarak da beyaz converse giydim. Bugün beyazların kızı olacaktım. Saçıma dağınık bir topuz yaptım yüzüme ise şeftali tonlarında bir allık sürdüm. Gözlerime sadece eyeliner çektim ve dudağıma krem rengi bir ruj sürdüm. Allahtan bizim okulda kıyafet serbestti de istediğimiz gibi giyinebiliyorduk.Güneş gözlüklerimizi de taktık ve yola koyulduk.
------------------
Yol sessiz geçmişti ve sonunda gelebilmiştik. Biz yan yana bir şekilde okula havalı girişimizi yaparken geçen yıldan bir kızın bana doğru nefretle baktığını gördüm. Tam gidip derdin ne diye soracekken hatırladım ve ister istemez bir sırıtış yerleşti dudaklarıma. Bu kız beni kuzenimle sarılırken görmüş ve fotoğrafını çekip erkek arkadaşıma göstermişti ve ayrılmıştık .Ben de kendimi affettirmek için çok da uğraşmamıştım.Zaten sevdiğim de söylenemezdi. Ama yine de kızdan intikam almış, üzerine bizim tayfayla beraber yumurta fırlatmıştık. Özellikle Merve çok eğlendiğini söylemişti. Neyse, kıza aldırmadan okula ilerledik ama içeri girmedik. Duvara yaslanıp konuşmaya başladık.
" Ya kızım hava ne kadar sıcak ben şu almaya gidiyorum."dedi Merve ve gitti.Gökçe ile ben kaldık .Gökçe anlatmaya başladı. " Bizim şu yumurta güzelini gördünüz mü?Adı neydi? Ha buldum Mira. Kızım bize çok kötü bakıyordu şimdi bu intikam falan almaya kalkmasın." Gözlerimi devirdim."Yok ya bişey yapamaz o kızda o yürek yok! " dedim ve dediğim anda başımdan aşağı unlar döküldü. Ben olayın şokuyla öylece kalmıştım. Bahçede beni farkedenler gülmeye başlamışlardı. "Sussanıza lan!"diye bağırmamla herkes sustu. E biraz okuldaki popülerliğimizi kullanalım ama. Yine de hala kıkırtılar geliyordu. Bu duruma gözlerimi devirdim. Ama un içinde olduğum aklıma gelince yine sinirlendim. Gökçe de benim kadar sinirlenmişti. Bunu gözlerinden anlayabiliyordum. Gökçe 'nin bir anda " Bu eşek şakasını hangi beyinsiz yaptı? "diye bağırmasıyla Mira görüş alanımıza girdi. Hemen sinirle yanına gittim. Ve kızın saçlarını yolmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Kızın sonradan farkettiğim el ele tutuştuğu sevgilisi beni durdurdu. Çocuk çok mu yakışıklı ne? Of ne diyorum ben ya . Sonra çocuk "Unu ben döktüm son kattan yanımda Mira da vardı sonra buraya indik böylece ödeşmiş oldunuz." dedi. Mira 'ya baktım. Piç smile yapıyordu. Bir yandan da herkesin gözü üzerimizdeydi. " Ya sen ne orangutan hayvan bi şeysin. Senin beynin var mı ?"
Gökçe devam etti ." Bizden uzak dur hayvan herif .Ve bir daha kardeşime buluşmayı aklından bile geçirme. "Çocuğun gülüşü yayılırken bu beni iyice sinir etmişti. "Ama bak kıyafetlerin de beyazmış ikisi nasıl da yakıştı." Bu laf beni çileden çıkartırken Merve geldi. Nefes nefeseydi . " Ya kızım neredeydiniz sizi aradım o kadar ." Sonra üzerimi farketmiş olacak ki gözleri dehşetle açıldı. O sırada beyinsiz Mira'nın beyinsiz sevgilisi "Ben yaptım. " dedi. Merve bu sefer o çocuğa bir adım yaklaştı ve "Bu okuldan değilsin sen gidince biz bu kızdan intikamımızı alamaz mıyız sence? " Mira atıldı, "Arda 'yı hafife alıyorsunuz."Hmm, demek adı Arda ' ydı .Birden yüzü düşmüştü. Mira' ya değer verdiği belliydi. Gitmek için arkasını dönünce bağırdım. "Bu burda bitmedi. " Arkası dönük cevap verdi. "Hayır, bitmedi" Mira 'yı da alıp gitti.

------------------------

Sonra soyunma odasına gittim. Bütün kıyafetlerimi çıkartıp çırptım sonra tekrar giydim. Saçlarımdaki unları da kızlarla temizledik. Ama hala hafif beyazlıklar vardı. İlk okul günüm mahvolmuştu. Merve üzgün olduğumu farketmiş olacak ki "Hadi bu akşam bara gidelim kafa dağıtırız ."Hepimiz onayladıktan sonra derse girdik. Hoca dersteydi ama un meselesini söyleyince bir şey söylemedi ve biz de hocanın gazabına uğramadan sıralara oturduk. Bugün Gökçe yalnız olacak ben Merve ile oturacaktım. Hergün değişecektik. Ders çok sıkıcıydı ve ben de kızlarla mesajlaşıyordum. Mira bizle aynı sınıftaydı ve ben bu durumdan nefret ettiğimi söylüyordum. Bir yandan da intikam planı düşünüyordum ama bulamıyordum. En son aklıma bir şey geldi. Gökçe de bir şey bulmuştu. Ikisini de uygulamaya karar verdik sonunda. Beni una bulmak be demek göstercektim o kıza. Aslında o birşey yapmamıştı. Ama sevgilisinden intikam alamazdık çünkü bir daha göreceğimi bile sanmıyordum.



-------------------------------
Kısa bir bölüm oldu biliyorum hele de bir kitabın ilk bölümüne göre ama merak edeceğinizi düşündüğüm bir yerde bırakmak istedim. Sonraki bölümler daha uzun olacak merak etmeyin. Belki bugün ikinci bölümü de yayımlarım .Hepinize iyi günler .Sizi seviyorum. Hakaret etmeden eleştirebilirsiniz. Vote leri unutmayın lütfen. By byyy...

AŞK GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin