16.Bölüm - Antidepresan

63 6 4
                                    

( Parti gecesi)

Bazen nefret edilmeyi çok mu hakeder insan? Peki kötüler, onlar hiç ağlamaz mı?

Şeyma'nın Ağzından

Arda dolayısıyla herkes alandan dağılmış, dansediyorlardı. Bense hala aptalca sırıtmamı bile gizleyemiyordum. Arda hala yanımdaydı ve siniri geçmemişti. O sırada yanımıza gelen Alya ve Mira bana Arda ile özel bir şey konuşacaklarını söylemiş , götürmüşlerdi. Aslında niye benim yanımda onu bile anlamış değildim.

Arda' nın Ağzından

Mira ile Alya şu lanet planla ilgili beni çağırıyorlardı. İçimden küfrederek onların masasına gittim. Alya konuşmaya başladı:

"Şimdi planı devreye koyma vakti. Şeyma'ya içki dök.

" Plan elbisesine içki döküp rezil etmek mi yani? "

"Öğrenmene , herkesin öğrenmesine az kaldı. "

Şeyma'nın Ağzından

Arda tekrar yanıma gelip içkisini yudumlamaya başladı. Ancak birdenbire içkisi üstüme döküldü. Bu çok kötü olmuştu. Ne yapacaktım ben? " Ne yaptın? " diye tepkimi ortaya koydum. "Özür dilerim. " diye mırıldandı. O sırada yanımıza gelen Alya " Üstün çok kötü olmuş. Ama şanslısın. İyi haberlerim var. Yedek olarak Mira ve ben elbiselerimizi giyinme odasına koyduk. Oradan alıp giyinebilirsin. " diyince çok mutlu oldum. " Nerede kıyafetler? " diye sorunca odanın yerini tarif etti ve oraya gitmeye başladım.

.....

Odayı bulup içeri girdiğimde Bu iyiliği bana niye yaptıklarını düşündüm. Neyse diyip içimden konuyu kapattım ve askılıkta asılı duran iki elbiseyi incelemeye başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı olan gözüme daha güzel gelince alıp incelemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı olan gözüme daha güzel gelince alıp incelemeye başladım. Fazla güzeldi. Giyip tekrar bahçeye çıktığımda herkesin gözü üzerimdeydi. Arda ise bana hayran bir şekilde bakıyordu. Hafifçe gülümseyip ona yürümeye başladım. Ona hislerimi söylemenin tam vaktiydi. Yanına geldiğimde gözlerini benden alamıyordu. Bunu farketmiştim. Sonra gözleri pişmanlığa büründü. "Şeyma buradan hemen git. Senin için çok kötü planları var. Uzaklaşman lazım. " dediğinde gitmedim çünkü ona şimdi söylemeye kararlıydım. "Arda beni dinlemen gerekiyor. Sonra gideceğim gerçekten. Ama beni dinle. "

"Tamam ancak çabuk ol. "

" Arda ben sana aşığım. "

Oh be dedim. Yaşasın yani. " Duyamadım bir daha söyler misin Şeyma ?"dediğinde çok kötü oldum. Tekrar söyleyecektim ama bu cesareti bir daha toplayabilir miydim?

" Arda ben seni-"

Sözümü kesen Mira' nın yaptığı duyuruydu. Sahneye çıkmış, elinde mikrofon vardı.

" Size bir duyurum var. Şeyma'yı görüyorsunuz burada. "
diyip parmağıyla beni gösterdi. Yutkundum. Sonra devam etti.
"Hatırlarsınız ki beni okula küçük düşürmeye çalıştı. Peki ben ne dedim? İntikamım kötü olacak dedim değil mi? Öykü Şeyma Akgül. Benden intikam almaya çalışan kız. Benle uğraşacak kadar aptal. Ama aynı zamanda aptal olduğu kadar güzel . Vücut hatları kıvrımlı. Ondan gözünüzü alamadınız değil mi? Hadi ama . Ona nasıl baktığınızı gördüm. Onu istiyorsunuz. Belki bu size bana teşekkür etmenizi sağlar. Ve sen Öykü. İntikam böyle olur. "

Sonra birden ilk geldiğimde gördüğüm bahçenin ortasındaki büyük ekran açıldı. Arda ekrana bakıyordu. Ekran açıldı ve üzerime içki döküldükten sonra giyindiğim video ekrana geldi. Video bittiğinde kendime yeni gelmiştim. Bunu yapan Arda olamazdı. O bu kadar kötü biri değildi . Asla intikamı bu kadar abartmazdı. Bir kıza bunu yapamazdı. İntikam için bunu yapacak kadar alçalamazdı. Ben bu adama mı aşık olmuştum? Beni belki sevmeyebilirdi ama nefret etmesi koyuyordu. "Sen yaptın ?"dedim soru sorarcasına. "Be-ben bilmiyordum. "dedi . Ben cevabımı almıştım. O yapmıştı işte. O sırada herkes bizi izliyordu. Benim üzerimde olan bakışlar genelde küçümseyiciydi. Dolan gözlerimi saklamayarak"Senden nefret ediyorum !"dedim. Sonra devam ettim "Aslında senden nefret ederek bile sana vermem gereken değerden fazlasını veriyorum. Nefretime bile değmezsin. " diye bağırdım. " Sen bu olamazsın. " diye mırıldandım. Sonrasında koşarak uzaklaşırken gözyaşlarımı serbest bıraktım. Bunlar ona olan aşkımın son gözyaşlarıydı. Bundan sonra ağlarsam kendim için ağlayacaktım.








AŞK GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin