6.Bölüm - Psikolog

76 9 3
                                    


Ertesi gün nedensizce çok erken uyandım ve geri uyumayıp soru çözmeye başladım. Okula hazırlanma vaktim geldiğinde kızlar gözlerini ovuşturarak yataktan kalktı ve yanıma geldi.

M: Şeyma iyi değilsin sen.

G: Gerçekten çok tuhafsın ve ne yaptığını anlayamıyoruz.

Ş: Neyim tuhaf merak ettim.

M : Sabahın köründe ders çalışıyorsun . Daha geçenlerde baş düşmanın ilan ettiğin bir adam akşam akşam buraya gelip seni bırakıyor ve sen ona çok iyi davranıyorsun. Düne kadar onun hakkında intikam planların vardı. Ne değişti Şeyma ?

Ş: Bak bütün bunlar tesadüf eseri oldu.

G: Şeyma ben salak değilim. Onun adı geçince tepkilerin değişiyor. Salı günü akşam sana onun seni sevdiğini ve kıskandığını söyleyince adeta gözlerinin içi güldü. Sımsıcak bir gülümseme yerleşti dudaklarına. Farketmedin belki ama durum bu.

Ş: Ne demek istiyorsun?

Aslında ne demek istediğini gayet iyi anlamıştım.

G: Diyorum ki Arda' ya değişik duygular besliyorsun. Bu aşk olabilir , hoşlantı olabilir, saplantı ya da ilgi duyma olabilir. Ve en kötüsü de ne biliyor musun? Her şeyini bizle paylaşan sen şuan bizden kaçıyorsun.

Ş: Benim kimseden kaçtığım yok ve Arda' yı da sevmiyorum. Hem siz niye sabahın bu saatinde bana hesap soruyorsunuz? Uykunuz falan yok mu sizin?

M: Konu kardeşim olunca uykumuz olmuyor. Ve ayrıca da psikoloğa gideceksin. İtiraz istemiyorum.

Ş: Psikoloğa gitmeyeceğim .

G:Lütfen Şeyma. Sorunun ne olduğunu bilirsen daha kolay başa çıkarsın.

Ş: Tamam gitcem. Şimdi beni rahat bırakın.

Ben böyle deyince hazırlanmaya başladık.

Ben kot bir pantolon ve üstüne mor bir kazak giydim. Bugün hava çok soğuktu. Altıma mor converse geçirdim.Kremrengi bir nemlendirici ve eyelinerla işim bitmişti.Saçlarımı arkadan ördüm ve ucundaki bir tutama sim serptim. Çok güzel durmuştu. Kotumla uyumlu mavi okul çantamı da taktığımda güzel görünüyordum.

Merve saçlarını topuz yapmıştı ve açık mavi bir gömlek altına beyaz dar paça pantolon giymişti. Altına giydiği mavi ve beyaz karışık renkli olan babet çok güzeldi. Merve bugün sadece kırmızı bir ruj sürdü ve hazırdı.

Gökçe siyah bir tayt ve üstüne kısa sarı renk önü bağlamalı bir gömlek giydi. Şeftali tonu allık ve rimelle makyajını tamamlamıştı. Saçına fön çekti ve serbest bıraktı. Altına ise siyah bir babet taktı.

Okula vardığımızda Burak Gökçe' ye kızgın bakışlarını gönderiyordu. Tayttan dolayı olmalıydı. En son dayanamayıp önünde oturan Gökçe'ye " Etrafta çok sapık var. Niye böyle giyindin? " dedi. Gökçe Burak'ın kendisini kıskandığını anlamıştı sevincini gizlemeye çalışarak " O sapıklardan biri de sensin " dedi. Burak böyle bir şeyle karşılaşacağını ummadığından bozulmuştu ama bir şey demedi. Sonra Arda bana döndü ve " Annen nasıl? " dedi. Sadece " Bilmiyorum "dedim. Okul bitince anneme uğrasam iyi olacaktı.

------------

Okul nihayet bitmişti ve ben hastanenin girişindeydim. Annemin kaldığı odadan çıkan doktoru görünce annemin durumunu sordum.

" Şeyma Hanım babanız biraz önce gitti . Ona da anlattım aynısını. Annenizin durumu daha iyi. İlaç tedavisine cevap veriyor. Eğer vermeseydi bir ameliyat daha yapacaktık. Ancak şuan her şey iyi gidiyor. Akciğerinde bazı şeyler iyileşmeyecek ama iyi olacak. Şuan uyuyor. Kendisini çok yormadan görebilirsiniz. "

Doktoru dikkatle dinledikten sonra hemen annemin odasına girdim.

- Anne sonunda iyileşmişsin. Bana yine kuşum diyebileceksin. Seni çok özledim. Çok korktum anne. Sana bir şey olacak diye korktum.

- Korkma...

Annemin sesini duymamla anneme baktım. Uyanmıştı. Hemen sarıldım.

- Dikkat et acıtıyorsun.

-Pa - pardon anne. Iyiyim değil mi?

- İyiyim . Hadi git sen. Dünyadan kopma benim yüzümden. Zaten 1 hafta daha buradaymışım.

- Tamam anne.

- Görüşürüz kuşum.

- Görüşürüz.

Annemin yanından çıkınca hastanenin psikoloji bölümüne geldim. Aslında Arda' ya karşı bir şeyler hissettiğimin farkındaydım ancak bunun Gökçe' nin dediği gibi ne olduğunu bilmiyordum. Psikolog bana yardımcı olabilirdi. Onun dediği her şeyi yapacaktım. Sıra bana gelip içeri girene kadar ona ne ara kapıldığımı çözmeye başlamıştım. İçeri girdiğimde güler yüzlü bir bayan beni karşıladı. Ona baştan sona olayları eksiksiz bir şekilde anlattım ve o anlarda ne hissettiğimi de ekledim. Doktor biraz düşündü ve bir kitapta bir şeye bakıp kağıda not aldı . Sonra bana döndü ve konuşmaya başladı.

" Şeymacım sen Arda' ya olan hislerini sorgulama aşamasını geçmişsin ve artık bu durumu kabulleniyorsun. Ona olan duygularının yoğunluğuna gelirsek; ona aşıksın. Bunu herkesten saklıyorsun ama saklama. Aşk herkese uğramaz. Bunun kıymetini bil ve ona anlat. Anladığım kadarıyla o da sana aşık. "

" Çok teşekkür ederim. Ben çok mutlu oldum iyiki gelmişim."

" Önemli değil her zaman gelebilirsin. "

Teşekkür edip çıkınca kararımı vermiştim. Yarın herşeyi Arda' ya anlatacaktım.











Multi Şeyma.












AŞK GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin