-Kurwa, zaraz mi oko tym wydłubiesz! - krzyknęłam na Kame, która robiła mi makijaż i właśnie wzięła się za oczy....
-Nie pierdol - jej stały tekst. - chcesz być piękna to musisz cierpieć. - wywróciłam oczami.
-skończyłaś? - spytałam
-No - wstałam już ubrana, umalowana i w ogóle... - ale z ciebie dupa!
-nie przesadzaj... Z ciebie też niezła dupa. - powiedziałam klepiąc ją w tyłek.
-Dobra, chodźmy zrobić show! - krzyknęła wybiegając z pokoju, a ja tylko parsknęłam i również wyszłam.
*
Siedzimy już w Clubie, to znaczy ja siedzę i patrze na ludzi, a Kama pije już chyba 5 drink (?) z czego ja dopiero kończyłam pierwszy. Nagle poczułam czyjeś ręce na biodrach więc gwałtownie się odwróciłam by zobaczyć kto to.-No hej maleńka - Co to kurwa za oblech?!
-Spierdalaj - strzepnęłam jego ręce z moich bioder.
-Uu ostra, lubię takie - szepnął mi do ucha.
-Nie słyszałeś co ta Pani powiedziała? - Chris! Odwróciłam się i uśmiechnęłam, a ten pojeb się do mnie przytulił. Chris wziął go za szmaty i go odciągnął a że był on już w stanie nietrzeźwym to się wywalił. Peszek.
- Co ty tu robisz? - spytałam próbując przekrzyczeć muzykę.
-Nudziło mi się w domu więc przyjechałem. - powiedział śmiejąc się.
-A... Okey.
- Ile wypiłaś?
-Narazie jeden. -odwróciłam się w stronę barmana i zamówiłam kolejnego drinka i kolejnego i kolejnego,aż w pełnym momencie odleciałam
CZYTASZ
Z panem wyspy ✅
Romance21-letnia Elena poznaje Christiana który ma swoją wyspę i jedną tajemnicę.