2 miesiące później
-Kochanie, musimy powysyłać zaproszenia. - powiedziałam
- Tak tak, spokojnie ja się tym zajmę. - powiedział zakładając garnitur, bo miał ważne spotkanie.
- Okej.
-Kiciu.... Pomóż... - powiedział bezradny, zaplątany w krawacie.
-Daj to - powiedziałam podchodząc do niego. Jego ręce spoczęły na moich biodrach i przesuwały się w stronę tyłka.
-Gotowe - powiedziałam kiedy skończyłam wiązać krawat. Chris dalej mnie trzymał.
-Mam na ciebie taką ochotę że aż chyba opuszcze spotkanie. - wymruczał mi do ucha.
-Nie możesz. Po spotkaniu. - powiedziałam śmiejąc się.
-No ale 5 minut. - wyjęczał błagalnie.
-Jakiś ty marudny
-O co ci chodzi? Okres masz czy co?!
- No.-powiedziałam i rzuciłam się na łóżko poczym poczułam ból.
-Boli cie?-spytał troskliwie kładąc się obok mnie.
-Yhym
-Jak wrócę to coś na to zaradzę.. - powiedział i pocałował mnie w skroń i wyszedł.
Leżałam w dziwnych pozycjach przez jakiś czas, ale mi się to znudziło więc postanowiłam pójść na spacer. Był już Maj więc było coraz cieplej. W połowie czerwca bierzemy ślub. Odwiedziłam kilka sklepów, kawiarenek i wróciłam do domu. Wzięłam tabletkę żeby przestał mnie boleć brzuch i poszłam do sypialni. Leżałam tak dopóki nie wrócił Chris. Było już późno co mnie wcale nie dziwi.
-Hej kicia- powiedział i zdjął marynarkę, krawat i poluźnił koszule i położył się obok mnie przytulając się do mnie
-Hej - odpowiedziałam - Co tak późno?
-Spotkanie było długie i jeszcze wysyłałem zaproszenia na ślub, więc trochę zleciało. A ty co porabiałaś cały dzień?
-Leżałam w dziwnych pozycjach, byłam na spacerze, wróciłam i znowu leżę. - powiedziałam, a Chris się lekko uśmiechnął, odpiął moje spodnie a i zaczął masować brzuch co było mega przyjemne.
-Lepiej?-spytał masując mnie dalej.
-Skąd wiedziałeś że to pomaga? - spytałam
-Co miesiąc widzę jak tak robisz... - zaczął się śmiać,a ja się w niego wtuliłam poczym zasnęłam.
Mega krótki, ale to dlatego że wakacje, gorąco itd. Raz na jakiś czas jak coś krótszego napisze to się chyba nic nie stanie 😂
Pozdro
CZYTASZ
Z panem wyspy ✅
Romantik21-letnia Elena poznaje Christiana który ma swoją wyspę i jedną tajemnicę.