Één-na-laatste deel...
{Nils}
De afgelopen weken gingen snel. Dit is de laatste avond met z'n allen op Curaçao. Morgenvroeg vliegen we allemaal naar huis en scheiden onze wegen weer. We blijven een hechte vriendengroep, maar... het is dan vast niet meer zoals nu. We zijn niet elke dag samen. We zitten samen in de woonkamer van de meiden bungalow. Ik pak Merle's hand, maar ze trekt hem langzaam terug en probeert te glimlachen. Maar ik ken haar nu al best lang en geloof me, dat is niet haar echte glimlach. 'Hé. Wat is er?' vraag ik en kijk haar bezorgd aan. 'Nils... ik...' begint ze. Maar ze went haar gezicht van me af. 'Ik moet even...' zegt ze. 'Merle' ik wil haar hand pakken, maar ze staat op en rent naar buiten. 'Wat is er met haar?' vraagt Rein die een arm om Jazzney heen heeft geslagen en samen plannen maken voor de toekomst. Ik negeer hem en ren gauw Merle achterna. Waar ging ze heen? Dan zie ik haar in de verte. Ze loopt richting het strand. Ik loop gauw achter haar aan. 'Merle!' roep ik als ze het strand op loopt. Ze draait zich om. 'Laat me even met rust!' roept ze en ik schrik van haar gezicht. Ze huilt... 'Vertel me wat er is!' roep ik. 'Nils! Ga weg!' snikt ze. 'Nee!' ik sprint naar haar toe en pak haar middel vast en draai haar om. 'Kijk me aan' zeg ik. Merle probeert zich los te rukken. 'Ik laat je niet gaan. Dat kan ik niet. Ik wil niet dat je iets overkomt als je zo overstuur bent. Vertel me gewoon wat er is!' zeg ik. Merle laat zich huilend in het zand zakken en slaat haar armen om haar knieën heen. Ik ga naast haar zitten en blijf haar aankijken. 'Ik wil je niet kwijt Nils' snikt ze. 'Hè? Hoe bedoel je? Natuurlijk raak je me niet kwijt. Ik ben toch bij je?' zeg ik niet-begrijpend. 'Je begrijpt het niet! Ik... ik... Er is nog nooit iemand in mijn leven geweest die zoveel van mij hield en ik van hem. Nooit heeft iemand I love you gezegd en het echt gemeend! Nooit! En toen kwam jij en alles wat ik wilde van een jongen, deed jij. Jij bent echt de ware voor mij' snikt ze. 'Ik... ik begrijp het niet. Ik hou van jou Merle' zeg ik. Merle pakt even mijn hand. Dan staat ze op en loopt verder het strand over. Ik loop achter haar aan. 'Morgen is het voorbij Nils. We wonen ver van elkaar af. Ik vind nooit meer iemand zoals jij, maar jij... jij kan elk meisje krijgen die je wil. Natuurlijk neem je niet iemand die een uur rijden van je af woont. Natuurlijk houd je een vakantievriendinnetje niet voor eeuwig' Merle huilt hard met lange uithalen. 'Merle! Kijk me aan verdomme!' schreeuw ik en pak haar stevig vast bij haar bovenarmen. Ze schrikt. 'Het maakt me niet uit dat ik een uur moet reizen om bij je te kunnen zijn. Het maakt me niet uit dat je mijn vakantievriendinnetje bent. Je bent veel meer dan dat. Ik wil verder met jou Mer! Ik wil jou niet kwijt. Ik wil je niet laten gaan... ik... ik hou van jou. Alleen van jou. Geen enkel meisje is leuker dan jou. Ik wil jou... alleen jou!' zeg ik serieus. Die woorden komen echt van heel erg diep. Merle valt meteen stil. Alleen haar snelle ademhaling van het huilen is te horen. En die van mij van het harde praten en achter haar aan rennen. Dan pakt ze me vast en kust me. Ik kus terug. 'Wil je echt met mij verder?' vraagt ze twijfelend. Ik pak haar beide handen. 'Ja schatje. I love you' zeg ik en kus haar weer.
Het laatste deel komt eraan en die word geschreven vanuit Merle. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden en ik nu niet arrogant overkom, maar... ik vind het leuk om mijn laatste verhaal over Mainstreet met mezelf te eindigen... ik hoop dat jullie het begrijpen. Sorry ik moet jullie ook nog vertellen dat ik heb besloten om te stoppen met dit verhaal.... nog 1 deel en dat word een mooi einde beloof ik jullie, en dan is het afgelopen. Sorry... ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn verhaal x
JE LEEST
mijn vakantie met Mainstreet
Fanfiction4 vriendinnen gaan met elkaar op vakantie naar Curaçao. Ze hebben er eigenlijk opeens niet zo heel veel zin meer in omdat een hele goeie vriendin van hun net is overleden, een van de vriendjes van de meiden heeft het net uitgemaakt en er is nog meer...