Mă trezesc când alarma ceasului meu sună...5:30
Hm...asta înseamnă încă o zi de stadion...
Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie.Îmi dau jos pijamaua mea roz pal cu "I hate mornings!"și dau drumul la apă.Aburi calzi ies din cabina de duș...îmi aburesc oglinda...dau cu mâna pe ea si văd un cap foarte familiar pe un corp.
Văd doi ochi căprui și mari,deasupra unui nas...hm...potrivit?...nu știu cum să-mi descriu nasul...mereu l-am considerat nici prea mare,nici prea mic.Buzele mele sunt mari,cu o tentă trandafirie.Am gene lungi,pe care prietena mea cea mai buna e geloasă mereu.Mirranda mereu le-a avut mici,dar drăguțe.
Observ că aburii au acaparat toata baia.Oftez...probabil că am întârziat destul de mult în timp ce mă zgâiam la mine,în oglindă.
Intru în cabina de duș...e miraculos cum apa poate să te relaxeze de cum ajungi sub ea,dar îmi revin repede,Mirranda probabil că mă sună în disperare.Apuc un burete de pe ușa cabinei și încep să torn gelul meu preferat,cu miere de levăntică.
Într-un final termin,apuc repede un halat și ies din baie.Mă uit pe telefon...15 mesaje de la Mirranda:
"Femeie,ai vrea să mă onorezi cu prezența?"
"Esti atât de ....atât de...atât de....ahhhhhhhh!"
"Ți-am mai spus că te urăsc de moarte?Dacă nu...TE URĂSC!"
"Hei....tot eu sunt...cred că am devenit prietena cea mai bună a mesageriei!UNDE MAMA NAIBA ESTI,FEMEIE NEBUNĂ?!!!!"
Mda...celelalte sunt despre cât de mult mă urăște ea...
Îmi trag rapid o pereche de colanți negri pe mine și un tricou alb și larg,după care îmi prind părul într-un coc micuț,în vârful capului,niciodată nu l-am avut mai lung de umeri.Îmi iau telefonul și alerg pe scări fără să-mi mai pese dacă o trezesc pe mama.E 6 dimineata,nu cred că o să se supere,nu?
Iau un măr din fugă,când trec prin bucătărie și atunci îmi dau seama că sunt recunoscătoare că nu am uitat să mă spăl pe dinți...sunt foarte împrăștiată...
După ce în mai puțin de un minut îmi încalț pantofii sport,ies rapid din casă.
-Ei,mă bucur că domnișoara a binevoit să mă onoreze cu prezența!spune Mirranda.
-Scuze...,reușesc să mormăi,mă...
-A...stai...nu-mi spune...te gândeai la Austin,spune ea în timp ce dă din sprancene.
Imediat ce aud numele roșesc...o simt...apoi izbucnesc:
-BA NUUU!Dacă vrei să știi nu tot timpul mă gândesc la....Austin!zic mai încet,nu vreau ca mama să se trezească și să audă că-mi place de el.
-Aham...cum spui tu,zice Mirranda și face o fața de "Minți,știu că esti topită după el!".
Pentru că așa și este....
Observ că încă mă privește,așa că o iau de braț și-i zic:
-O,haide!Mișcă!și o târăsc pe drumul spre stadion.Deeeeci...e primul capitol din prima mea carte,ca să zic așa.
O să postez astăzi încă 2 capitole și vreau să văd dacă o să vă placă!
P.S.:Luați-mă ușor,sunt începătoare!;)
SCUZAȚI GREȘELILE,DACĂ SUNT!:*
Poza e cu Torri(Sarah Hyland)
CITEȘTI
De ŞAPTE ani
Teen FictionNota autor: Am avut o perioada cand tot ce voiam sa citesc era o usoara poveste despre 2 oameni indragostiti.Stiti voi...drame adolescentine.Asa ca am scris cartea asta. Deci daca treceti prin perioada aia adolescentina atunci puteti sa citit cartea...