MULȚUMESC DIN SUFLET!

102 7 4
                                    

Deci...oameni buni!Puteți sa fiți mai superbi de atât?!
Puteți faceți să țip mai tare în parc?!Pentru că asta am făcut!
Eram în parc cu cea mai bună prietenă a mea şi am zis să văd ce mai e pe Wattpad,apoi am văzut "800".
OPT SUTE!!!!800 de oameni care mi-au citit cartea!Vă vine să credeți?!!!!
Mi-am pus mâinile pe față și i-am aruncat ei telefonul şi am țipat şi râs în același timp.
Am alunecat de pe bancă și am rămas aşa vreo 5 minute!
SUNTEȚI FORMIDABILI!
Revenind...
anunț că pentru a vă mulțumi,o să postez mâine 2 capitole aici şi 3 în Dog Park,dacă ați început să o citiți și pe aceea.Da,puteam să postez unul azi,dar îmi trebuie timp şi am zis că dacă posta două în aceeași zi o să vă bucurați mai mult!
Deci surpriză!
Ce voiam să mai zic...
Cartea va avea maxim 40 de capitole,deoarece...😣😣😣...începe școala şi vreau să aduc cartea cealaltă măcar tot până la 800.Dar...Fiind blestemata zi de doisprezece septembrie,m-am gândit să o îndulcesc cu un capitol(sincer,nu știu dacă atunci o să fie ultimul).În orice caz,știu ca o sa fie maxim 40,deci nu contează dacă mai răpesc câteva zile de școală.
Iar acum...vreau să zic... nu dramatizați,căci...O SĂ FIE ȘI UN VOLUM 2!
Poate "De 8 ani"?😂😂😂😂
Nu știu încă titlul,dar sper că așteptați cu nerăbdare!
P.S.:Am observat că unii îmi trimit mesaje prin care îmi spun despre cărțile lor.Sincer,mă bucur!Dacă aveți carti publicate,nu evitați să-mi spuneți despre ele!Aș fi cu adevărat încântată!

Cu astea fiind spuse... ador!Vă iubesc!Nu știu ce o să fac dacă o sa fac vreodată 1000,dar sper că nu o să arunc de pe bloc de extaz.

VĂ MULȚUMESC DIN SUFLET!

De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum