Mirranda îmi spulberă visurile

203 13 0
                                    

Drumul spre casă e mai lung decât credeam...
Vin la un concert cu două prietene și tot singură plec.Lacrimi de furie amenință să iasă,dar refuz să le las să cadă.Ce am făcut să merit asta?!Deci vedeți?Cum spuneam...niciodată prieteni,ne certăm din orice și nu cred că am purtat nici măcar o singură amărâtă de dată o discuție fără să ne contrazicem.
Hm...mă gândesc că poate nu trebuia să plec de la concert,dar nu!Acolo e Austin și dacă-i mai văd moaca pânâ și o singură oară i-o sparg!
Dar nu am ce face acasă.Oftez și îmi strâng jacheta de piele mai bine în jurul meu.Suntem în iunie,dar aici în Seattle nopțile sunt reci.
Îmi scot căștile și mulțumesc lui Dumnezeu câ nu le-am uitat.Nu e nimeni prin împrejurimi,bănuiesc că sunt la concert,așa că dau drumul la "Teen Spirit" de la Nirvana și încep să cânt cât de tare pot.
Și așa uit de tot,de Austin,de lume,de concert,de mine.

*
Ajung în fața casei mele și scotocesc prin buzunare după chei.Merg pe verandă și descui ușa.
Doamne,ce am înghețat.
Casa mea e destul de mare și mi-e așa urât să stau singură.
Mă uit la ceas...23:05...ah...concertul a început la 8,iar eu am ajuns acasă prea devreme pentru o seară de vineri...
Mă duc în baie și dau drumul la duș,apoi intru la mine în cameră și îmi iau pijamaua din șifonier.
Îmi verific telefonul. 5 apeluri nepreluate de la Kat,9 de la M și un mesaj de la mama ,care-mi reamintește că trebuie să cumpăr lapte.Of...am uitat de lapte...
Mă îndrept spre baie și îmi dau hainele jos,apoi intru sub duș.
Contactul e superb...și mă relaxează.Mintea mea e complet goală,ceea ce mă bucură.Dintr-o dată îmi vine o idee.
Mâine e sâmbătă,așa că voi merge la lacul meu.Da,asta voi face!Era locul meu preferat în copilărie și nu am mai fost de mult timp.

O oră mai târziu,sunt la mine în pat,cu temele făcute și umblând prin playlist.
Mă plictisesc așa mult...e doar 00:33 și eu sunt plictisită.Hm...oficial zi de sâmbătă.
Telefonul meu bâzâie,semn că am primit un mesaj.
Mă uit la ecran și văd ca e de la M:
"Austin mi-a spus ce s-a îmtamplat,T!"
Nu mă miră...
"Vin la tine...",bâzâie din nou telefonul
Eh...măcar acum am ce face...

***
-Asta ți-a zis?!ridica M tonul.Îl omor,deci jur că-l omor!zice în timp ce patrulează prin cameră.
-Da...,stai...nu ai zis că ați vorbit?zic eu mâncând o felie de pizza.
Imediat ce Mirranda a venit,am comandat o pizza mare cu ciuperci.
-A zis doar că v-ați certat,atâta tot,spune ea.Și nu știu,Thor...părea afectat,adică era nervos și eu și Jonny l-am găsit în parcul de lângă locul unde se ținea concertul și era foarte nervos,dar apoi,când ne-a povestit se vedea că e trist,eu cred că regretă.
Mai să mă înec."Eu si Jonny"?!
-M,vrei să-mi spui ceva?o întreb eu și dau din sprâncene.
Hm...Jonny Stump,prietenul cel mai bun al lui Austin,băiatul de care este amorezată Mirranda.Dacă a pus într-o singură propoziție numele lor,clar s-a întâmplat ceva.
-Pai...,începe ea.
-Pai...,spun și eu.
-M-a invitat în oraș!GATA!AM SPUS-O!zice și expiră tot aerul.
-C-c-c-c-ceeeeeeee?!întreb eu.Te-a invitat în oraș băiatul de care îți place și mie nu-mi spui?!zic eu și mă prefac rănită.Prietene de 16 ani de zile și asta mi-e răsplata!
-Scuzee!Dar te-am sunat și când s-a terminat concertul am venit direct aici!
-Aham!fac eu.

Mirranda a plecat și am hotărât ca mâine să mergem amândouă la lac,la 9 dimineața.
Mă pun în pat ,după ce am strâns cutia de la pizza și paharele cu suc și imediat ce ajung sub pătură,mă fură un somn adânc.

***
Soarele intră ușor prin fereastra camerei mele,asta semnalând că astăzi mă voi distra la lac.
Mă dau jos din pat,mă îndrept spre baie și îmi fac rutina de dimineața plus un duș în timp record,apoi aleg un costum de baie din doua piese,mov și trag peste el o rochie în dungi marinărești.
Ies din casă,unde M mă așteaptă nerăbdătoare.
-Hei,Torrie!zice și țopaie.
-Hei!îi zic.
Începem să mergem până la lac și o pun pe Mirranda să-mi dea informații despre ea și Jonny și despre întâlnirea lor,dar imi spune decat:
-O să vezi!și-mi face cu ochiul.
Recunosc că mă cam sperie... .Tot drumul spre lac m-am uitat la ea și mi-am dat seama de ce o place Jonny,are parul șaten și până la umeri,ochi căprui și un corp de invidiat,e deșteaptă și iubitoare.
Ajungem,însfârșit la lac,iar eu sunt nerăbdătoare.
-E exact ca atunci când eram mică,spun și mă îndrept către mal.
Îmi dau jos rochia,iar M îmi spune:
-T,am o surpriză pentru tine!e toată numai zâmbet.
Sunt deja în apă când aud două "Ceauri".

Știu e banal,dar o fie mai bine pe parcurs;-)
Poza de sus e cu Mirranda(Lily Collins)
Scuzați greșelile.Pup!

De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum