Se țin de mână?!!!

175 11 3
                                    

Autocarul nostru a pornit de o oră.
Mă simt așa de bine!Sunt cu prietenii mei într-un autocar care ne duce spre o vară nemaipomenită!Ce-mi pot dori mai mult?
Afară s-a luminat,iar păsările au început să se trezească.
-Deci,Thor...ce planuri ai pentru această minunată lună?întreabă Mirranda.
-Păi,când ajung acolo o să mă instalez și o să fac un duș.Apoi o să merg să explorez împrejurimile.Am auzit că e și un lac,nu,Ro?o întreb pe Ro.
Stă în spatele meu și butonează telefonul de când am plecat.Săracul Deniss,cred că l-a înnebunit cu mesajele.
-Aham!zice și-mi face semn cu mâna ca să tac.
Mă întorc spre Mirranda și o întreb:
-Tu ce vrei să faci cum ajungi scolo?
-Păi...prima și prima oară vreau să fac pipi!zice ea un pic cam tare.
Mașina se oprește.
Chicotesc.
-Ei,acum ai ocazia să-ți îndeplinești visul!

Eu și Ro o așteptăm pe Mirranda lângă autocar.Au parcat fix lângă o pădure,așa că aproape toți din autocar sunt chemați de natură.
-Hei,uite,zice Ro.Trebuie să vorbesc cu ai mei!Mă tot sună în disperare,te superi dacă te las singură?
-Nu,stai liniștiă,du-te!zic și zâmbesc.
Ro pleacă,iar eu mă uit la pădure.
E așa de tăcută,chiar dacă în jur este zarvă.Uneori îmi doresc să fiu atât de liniștită,indiferent de agitația din jurul meu.
Astfel de gânduri imi pătrund mereu în minte.Astfel de gânduri liniștitoare,care nu-mi dau pace și care apoi mă duc cu gândul la nimic,inducându-mă în eroare.
Sunt o fire ciudată.Uneori cred că am nevoie de un psiholog.
-Hei,Torrie!Cum te mai simți?
Scot un țipăt și mă întorc spre vocea care m-a scos din gândurile mele ciudate.
-Austin!M-ai speriat de moarte!Știi ce?Doar taci și termină să faci chestia asta cu apărutul în spatele oamenilor!mă răstesc la el și o iau spre autocar.
-Acum ce am mai făcut?țipă el și mi-l și imaginez cu o privire confuză și cu mâinile întinse pe lângă el.
Nimic...asta e problema.

Am coborât rapid din autocar,îmbrâncindu-mă în toți oamenii care îmi stăteau în cale.
Ceea ce văd mă lasă fără vlagă de cum pun piciorul afară.
Peste 50 de adolescenți,toți purtând tricouri cu trupe rock,stau într-un colț,iar în mijlocul lor tronează o scenă uriașă.
Îmi fac loc prin mulțime folosindu-mă de coate.
Ajung lângă scenă.
-Bună dimineața,rockeri!țipă Deniss de pe scenă,iar mulțimea țipă.Mă numesc Deniss Black,iar noi suntem Black Blood!Voi fi unul dintre instructorii taberei.În sala de mese este o listă cu instructorii taberei și cu activitățile ei.Acum instalați-vă în cabane și vă așteptăm diseară la marele foc de tabără.BUN VENIT ÎN TABĂRA "NEXT ROCK"!msi zice el,iar mulțimea începe să țipe din nou și să fluiere.
Mă întorc spre autocar,unde o văd pe M trăgând după ea două valize.
-O,nu!zic și mă duc să-mi iau bagajul de la ea.Scuzeeee!
-Mdea...

Ne-am instalat în cabană.Eu,Mirranda,Rockie și încă o fată.
E una dintre "persoanele împortante ale taberei",sau cel puțin așa crede ea.
E păpușa Barbie,pe care toți băieții așteaptă să pună mâna.
Are păr blond,buze uriașe și nu vreau să fiu rea(dar sunt),dar cred totuși că dacă s-ar strâmba fața ei ar rămâne așa.Probabil că medicul a folosit trei seringi de botox pe fața ei.Ochii ei verzi sunt întunecați și reci.Hm...seamănă cu o Audrey.I-au ales bine numele.
-Da,și m-am instalat!Eh...se putea și mai bine!Nu,nu stau singură!Asta enervează cel mai mult!Și dacă ai avea idee cu cine stau...Cindy,m-au pus stau cu trei țărănci!Nici nu știu cum se îmbrace...!spune ea stând pe pat,vorbind la telefonul ei mobil,roz cu sclipici.
Îmi dau ochii peste cap.Cum spuneam...dacă aș arunca-o dintr-un avion,nu i-ar trebui o parașută.Ar pluti singură,la cate aere își dă.
Vorbește la telefonul ăla încă de când a venit și jur că mă mănâncă palmele să-l iau și să-i dau cu el în cap.
-La ce te uiți?îmi zice după ce își închide telefonul.Oh,Doamne!Cu oameni ca ăștia o să fac riduri!Mă duc să fac baie și să nu mă deranjeze nimeni,clar?
O privesc cum își ia un prosop roz(bleaaah) și își fâțâie picioarele până la baie.
Cu o astfel de "domnișoară perfectă" în preajmă, vacanța mea o să o ia razna.

***

-Nu,mamă,sunt okay!Doar e prea mult.Adică, când a ajuns în cameră mi-a zis să-i aduc un paharde suc și o prăjitură cu ciocolată,pentru ca pe ea asta o ajută la migrene!M-a tratat ca pe o servitoare,după care i-a aruncat bluza Mirrandei la gunoi,pentru a zis e o culoare prea închisă și de la ea nu o poată să-și facă somnul de frumusețe!Zice e o chestie legată de fen-shui!îi spun mamei prin telefon și-mi dau ochii peste cap.
-Scumpo,las-o creadă ce vrea și despre cine vrea!Uite care-i faza:nu vreau aud te supără sau că-ți strică vacanța!E a ta și nimeni nu o poate strica!Acum pa,trebuie plec la lucru!Te iubeeesc!
-Și eu pe tine!spun și închid telefonul.
Este seară,iar eu nu m-am plimbat încă.Nu am explorat locurile noi și asta din cauză că am fost foarte obosită și am adormit imediat după ce am fost la masă.
Acum mă uit la mine,cea din oglindă.
Port un hanorac gri și larg,niște blugi de culoare neagră.Părul meu e strâns într-un coc micuț.
Îmi iau niște teneși și telefonul și hotărăsc să ies din cabană,căci sunt așteptată de fete la focul de tabără.

-Bună,Thor!îmi zice Deniss când ajung lângă foc.
Stă lângă Katherine și ține o chitară în mână.
-Bună,Hulk!îi răspund și eu.
-Ia un loc!îmi spune el.
Mă așez lângă ei doi,pe un buștean.
Deniss începe să cânte încet la chitară,iar Kat își pune capul pe umărul lui.
Mă uit în jur...adolescenți adunați în jurul focului,Mirranda și Jonny pe un buștean,își spun chestii și râd,Austin și Audrei se țin de mână,flăcările dansează...STAI!AUSTIN ȘI AUDREY SEVȚIN DE MÂNĂ?!



DOAMNE,CE TÂRZIU E!E gata și acest capitol,am zis evoluează lucrurile cu Taustin,nu s-a întâmplat mai nimic,dar până la urmă tot gelozia asta îi aduce împreună!
Noapte bună,sau ce a mai rămas din ea,scuzați greșelile și sper placă!

De ŞAPTE  aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum